Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haalea ovisplussa

Vierailija
17.03.2013 |

Puolivuotta yritetty vauvaa alulle ja nyt otin ovulaatiotestit käyttöön, koska haluan varmistua, että ovulaatio todella tapahtuu jo edellisen raskauden jälkeen. Tänään kp11/28 ja haalea, siis todella haalea mutta kuitenkin erottuva plussa tuli. Tarkoittaako se nyt sitä, että jotain todella tapahtuu ja että se selkeä ovisplussa voisi olla odotettavissa parin päivän sisällä. Mä olen jo tästä niin onnellinen, kun pieni pelko oli etten edes ovuloi vielä, kun synnytyksestä on nyt vuosi :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari viikkoa testaillut vähän umpimähkään koska mulla ei ole kuukautisia, joista laskea ajankohtaa. Välillä hailukkaa, välillä ei ollenkaan mutta kuten joku sanoi, vain kontrolliviivan kanssa saman vahvuiset lasketaan :/. Mutta testaile, saattaa tosiaan olla, että sulla on ovis tuloillaan.

Vierailija
2/5 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea viiv ei ole plussa.

Ovistesteisse se on plussa VAIN ja AINOASTAAn jos testiviiva on YHTÄ TUMMA tai TUMMEMPI kuin kontrolliviivs, toisin kuin raskaustesteissä.

Tässä aika hyvin selitetty.

http://www.testitalo.fi/product/6/viola-ovulaatiotesti

"Ovulaatio on hetki, jolloin munasolu irtoaa munasarjoista. Hedelmällisessä iässä olevien naisten hLH-hormonin (luteinisoivan hormonin) pitoisuus virtsassa on 3 – 15 IU/l (kansainvälistä yksikköä/litra). Noin 24 tuntia ennen ovulaatiota hormonitaso nousee jopa arvoon 200 IU/l. Tämä testi havaitsee hormonitason kohoamisen osoittaen, että hedelmöittyminen voi pian tapahtua."

Eli tuo haalea viivasi on ihan normaali, koska sitä hormonia yleensä on enemmän tai vähemmän, Vasta kun viiva on oikeasti tumma se tarkoittaa sitä että hormonia on niin plajon että saattaa ennakoida ovulaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ap, eikös nuo päivät kuitenkin anna ymmärtää, että ovulaatio voisi vielä hyvin tulla tähän kiertoon, sanoi se testi mitä vaan?

Vierailija
4/5 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalea viiva ei tarkoita mitään.

Vierailija
5/5 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, lähinnä pointtini olikin se, että tarkoittaako tuo haalea plussa sitä, että seuraaville päiville olisi tulossa vahvoja plussia. Aloitin testaamisen eilen, eikä siis tullut minkäänlaista plussaa, tänään tuo todella haalea. Sitä mietin, että onko se merkki siitä, että hormonitaso olisi kohoamassa ja huippu tulossa muutaman päivän sisällä.. No, sen näkee sitten, toivossa on hyvä elää :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi