Minä boikotoin Intiaa! Kaikki mukaan!
Intialaiset joukkoraiskaavat kenet tahansa. Nyt joukkoraiskasivat sveitsiläisen turistinaisen joka oli miehensä kanssa pyöräilemässä Intiassa!
Uskomattoman aivotonta porukkaa nuo intialaiset.
Minä laitan heidät banniin!
Boikotoikaa tekin kaikkea intialaista!
Kommentit (7)
En mä sinänsä boikotoi, en vaan uskaltais matkustaa sinne. Tässä katon just tätä Nuorena naisena Intiassa dokkaria. En vaan uskaltais. Nynny oon.
Nyt Intia varmaan kaatuu aika nopeasti 1.000.000.000 inmisen talous kaatuu kun suomessa av-mammat boikotoi Intiaa. Hmmmmm, lähtiskö mukaan, tavallaan olen jo mukana kun mulla ei ole Jaguaria eikä Range Roveria.
tänne saattaa tulla aloitus Intian hallitukselta jossa pyytävät aloittamaan neuvottelut kanssamme, on hyvä varautua ja miettiä mitä vaadimme.
Mä en ainakaan boikotoi. Luotan ihan muihin keinoihin. Kannattaa tukea tyttöjä ja naisia auttavia järjestöjä. Köyhyys ja kouluttamattomuus tuollaista aiheuttaa.
Intia on hieno maa, eikä minua pelottanut matkustaa siellä. Ehkä yksin en viihtyisi, mutta seurassa kyllä. Naisten väheksyminen kyllä näkyy, mutta uskon, että oli ihan terveellistä näyttää siellä itsestään määräävän ja itsenäisen naisen mallia.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:49"]
Mä en ainakaan boikotoi. Luotan ihan muihin keinoihin. Kannattaa tukea tyttöjä ja naisia auttavia järjestöjä. Köyhyys ja kouluttamattomuus tuollaista aiheuttaa.
Intia on hieno maa, eikä minua pelottanut matkustaa siellä. Ehkä yksin en viihtyisi, mutta seurassa kyllä. Naisten väheksyminen kyllä näkyy, mutta uskon, että oli ihan terveellistä näyttää siellä itsestään määräävän ja itsenäisen naisen mallia.
[/quote]
olen kuullut että siellä olis tahti vähän muutunutkin vierailusi jälkeen. uskon että mallisi auttoi heitä.
Juu se varmaan muuttui yhtä tehokkaasti kuin ostoboikotin avullakin. En viitsi boikotoida maata josta pidän, eikä matkailusta varmasti haittaa ole - päinvastoin. Mutta käytä sinä ihmeessä tietämiäsi tehokkaampia keinoja, kun asia niin kovin huolettaa.
EN! Mä bannaan Ameriikan, koska se eka ameerikkalainen jätkä väitti et ne o intiaaneja muka, ja et se o ameriikkalainen. Mistä se sen keksi, rasisti.