Ei kannata kattoo Puhdistus-elokuvaa
Oli ihan p..ka. Ihan sellainen b-luokan elokuva.
Kommentit (16)
Kirjat on aina parempia mutta kyllä tuo leffakin oli mielestäni ihan katsottava.
Musta tuo puhdistus elokuva on paras suomalainen leffa aikoihin, hienosti tehty ja puhutteleva.
Mikä siinä leffassa sitten oli vikana?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:33"]
Mikä siinä leffassa sitten oli vikana?
[/quote]
Tavallaan tarina ihan ok, mutta en silti tykännyt. Liian brutaali.
Ap on niitä, jotka katsovat harlekiini elokuvia.
Minä myös pidin leffasta. Eka luin kirjan ja se oli pakko lukea heti loppuun..niin koukuttava oli...mut ei kaikki tykkää kaikesta. Jokaisella omat mieltymykset..
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:39"]
[/quote]
Tarkoitatko niistä Harlekiini kirjoista tehtyjä elokuvia? No ei kiesus kyllä uppoa sellaisetkaan. Vähän tavallisemmasta elämästä kertovat juonekkaat draamat uppoavat parhaiten.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:39"]
[/quote]
Tarkoitatko niistä Harlekiini kirjoista tehtyjä elokuvia? No ei kiesus kyllä uppoa sellaisetkaan. Vähän tavallisemmasta elämästä kertovat juonekkaat draamat uppoavat parhaiten.
[/quote]
Puhdistuksen maailma oli tavallista muutama vuosikymmen sitten ihan tuossa naapurissa.
Loistava elokuva. Suosittelen laadun ystäville.
Siis Oksasen tarinako oli se mikä mätti, eikä itse elokuva niinkään? Eli Puhdistuksesta kirjana pitäneet tykännevät myös filmatisoinnista?
Kirjan luin mielenkiinnolla, mutta leffa vaan ei kolahtanut. Ensireaktiona leffa oli halvalla tehdyn oloinen ja lopputuloksena tarina jäi valjuksi. Siitä ei saanut "kiinni".
Kirjakin oli melko paska, joten varsinkaan elokuvan katsomiseen ei tarvitse vaivautua.
Kirja on ok, vaikka vähän liikaa itselleni tuli mieleen Skiftesvikin Salli Koistisen talvisota (oka on todella hyvä). Leffaa en ole nähnyt ja tuskin menenkään katsomaan, koska hyvä ystäväni kuvaili sitä todella ahdistavaksi. 259
Etkö ymmärtänyt elokuvaa ja siksi oli p...ka?
Olen täsmälleen samaa mieltä tämän kanssa:
http://morrenmaailma.blogspot.fi/2012/09/puhdistus-elokuva-2012.html
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:24"]
Oli ihan p..ka. Ihan sellainen b-luokan elokuva.
[/quote]
En kyllä aio katsoa. Olen lukenut kirjaa ja en millään saanut luettua loppuun asti, kun oli niin p..ka.