Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maustatte vihapullat?

Vierailija
12.03.2019 |

Sipulia ja mitä muuta,?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilillä Ja valkoripulilla, pikkasen mustapimppulia

Vierailija
22/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vihapulliini tulee reilusti kirppujauhoja ja yksi kokonainen sopuli. Mausteiksi basilleja ja Mirjamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustan tiilillä ja paistan infektioliedellä.

Vierailija
24/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustan tiilillä ja paistan infektioliedellä.

:D Meillä on narkkareille tarkoitettu injektioliesi.

Vierailija
25/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistatte laittaa taikinaan spermaviiliä kirppujauhojen kostukkeeksi?

Vierailija
26/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapullataininaa teen masentuneen kiukkuisena, laitan kaiken kiukkuni ja vihani tuohon taikinaan, joka on punaista lihaa koska vihaan sitä jo valmiiksi, heitän taikinaan ensin mustaa pippuria pirun noitumisen kera,

sitten verenpunaista mursketta, linnun munan joka kiekui ikkunani alla ja heitin sitä kivellä, sitten itkin sipulin, roiskautin kaiken päälle lusikallisen suolaa, vaivasin ja vatkasin puristelin ja noiduin pannulle pullerot ja paistoin ne mustiksi kovakuorisiksi vihapulliksi joita en kenellekään tarjonnut, mutta ah , ah niin ihanaa suloisen hyvää tekevä toiminta, ompa taas ihanaa hymyillä ja sanoa aamulla naapurille hyvää huomenta!

Vierailija
27/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapullat

Ripulikeittoainekset

Kirppujauhoja

Kuolaa

Tippuria

Spermaviiliä

Basilleja ja Mirjamia

Sopuli

Alustetaan hikisillä jaloilla ja kaivetaan muistista kaikki vääryydet.

Sekaan katkeruutta

Paistetaan infektio tai injektioliedellä

Unohtuiko tästä nyt jotain?

Vierailija
28/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripaus persuljaa riittää mausteeksi.

Vierailija
29/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitetaan harhoja ja vihaa muutamaan salaliittoteoriaan, lisätään hyppysellinen fanatistmia ja ripaus sketsofreniaa, sakeutetaan voimakkaasti ja tarjoillaan kuumassa bunkkerissa.

Vierailija
30/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laksatiivilla.Itse toki syön jotain muuta.

Vierailija
31/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen kaveri sanasta vihapulla. Kesällä oli meillä ja istuin sen kanssa meidän takapihalla terassilla. Se suunnitteli silloin, että tekee lihapullia. Minun mies on kokki ja mun kaveri sano mulle, että mitä toi laittaa sen raflassa niihin lihapulliin jos siellä tehdään..

Huusin mun miehelle, että mitä sä laitat lihapulliin.. En tajunnut että mieheni puhuu puhelimessa tukkumiehen kanssa ja teki tilausta huomiselle. Mun mies sanoi siihen puhelimeen, että joo siihen tulee desi sokeria. Eli se siis sano sille jonka kanssa puhu puhelimessa ei tarkoittanut meidän lihapullille desiä sokeria sekaan.

Kaveri meni kaupan kautta ja teki lihapullia ja oli desin sokeria laittanut sekaan. Kaveri soitti, että mikä vtun resepti tää nyt sit oli. Oliks tää nyt joku hauska pila. Olin siinä että häh. Sit tajusin, että niin joo.. Huusin miehelle, että mikä se desin sokeri oli. Mies oli kysmysmerkkiä aluksi. Sanoin uudellleen.. Niin joo eiku tukkuri kysy paljon sokeria tulee yhteen piirakkaan minkä tekee himassa.

Vierailija
32/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli heti mieleen kaveri sanasta vihapulla. Kesällä oli meillä ja istuin sen kanssa meidän takapihalla terassilla. Se suunnitteli silloin, että tekee lihapullia. Minun mies on kokki ja mun kaveri sano mulle, että mitä toi laittaa sen raflassa niihin lihapulliin jos siellä tehdään..

Huusin mun miehelle, että mitä sä laitat lihapulliin.. En tajunnut että mieheni puhuu puhelimessa tukkumiehen kanssa ja teki tilausta huomiselle. Mun mies sanoi siihen puhelimeen, että joo siihen tulee desi sokeria. Eli se siis sano sille jonka kanssa puhu puhelimessa ei tarkoittanut meidän lihapullille desiä sokeria sekaan.

Kaveri meni kaupan kautta ja teki lihapullia ja oli desin sokeria laittanut sekaan. Kaveri soitti, että mikä vtun resepti tää nyt sit oli. Oliks tää nyt joku hauska pila. Olin siinä että häh. Sit tajusin, että niin joo.. Huusin miehelle, että mikä se desin sokeri oli. Mies oli kysmysmerkkiä aluksi. Sanoin uudellleen.. Niin joo eiku tukkuri kysy paljon sokeria tulee yhteen piirakkaan minkä tekee himassa.

Kaveris on oikeasti vähä-älyinen, mikäli edes totta tuo juttu.

Vierailija
33/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripaus persuljaa riittää mausteeksi.

PersuIljaa?

Vierailija
34/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihapullat

Ripulikeittoainekset

Kirppujauhoja

Kuolaa

Tippuria

Spermaviiliä

Basilleja ja Mirjamia

Sopuli

Alustetaan hikisillä jaloilla ja kaivetaan muistista kaikki vääryydet.

Sekaan katkeruutta

Paistetaan infektio tai injektioliedellä

Unohtuiko tästä nyt jotain?

Unohtui kalanmuna.

Vierailija
35/35 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙄 Teen ruokaa ja käytän aikaani vain ihmisiin joista pidän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi