Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Miten maustatte vihapullat?

Vierailija
12.03.2019 |

Sipulia ja mitÀ muuta,?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HilillÀ Ja valkoripulilla, pikkasen mustapimppulia

Vierailija
22/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minun vihapulliini tulee reilusti kirppujauhoja ja yksi kokonainen sopuli. Mausteiksi basilleja ja Mirjamia.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maustan tiilillÀ ja paistan infektioliedellÀ.

Vierailija
24/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maustan tiilillÀ ja paistan infektioliedellÀ.

:D MeillÀ on narkkareille tarkoitettu injektioliesi.

Vierailija
25/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kai muistatte laittaa taikinaan spermaviiliÀ kirppujauhojen kostukkeeksi?

Vierailija
26/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihapullataininaa teen masentuneen kiukkuisena, laitan kaiken kiukkuni ja vihani tuohon taikinaan, joka on punaista lihaa koska vihaan sitÀ jo valmiiksi, heitÀn taikinaan ensin mustaa pippuria pirun noitumisen kera,

sitten verenpunaista mursketta, linnun munan joka kiekui ikkunani alla ja heitin sitÀ kivellÀ, sitten itkin sipulin, roiskautin kaiken pÀÀlle lusikallisen suolaa, vaivasin ja vatkasin puristelin ja noiduin pannulle pullerot ja paistoin ne mustiksi kovakuorisiksi vihapulliksi joita en kenellekÀÀn tarjonnut, mutta ah , ah niin ihanaa suloisen hyvÀÀ tekevÀ toiminta, ompa taas ihanaa hymyillÀ ja sanoa aamulla naapurille hyvÀÀ huomenta!

Vierailija
27/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihapullat

Ripulikeittoainekset

Kirppujauhoja

Kuolaa

Tippuria

SpermaviiliÀ

Basilleja ja Mirjamia

Sopuli

Alustetaan hikisillÀ jaloilla ja kaivetaan muistista kaikki vÀÀryydet.

Sekaan katkeruutta

Paistetaan infektio tai injektioliedellÀ

Unohtuiko tÀstÀ nyt jotain?

Vierailija
28/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ripaus persuljaa riittÀÀ mausteeksi.

Vierailija
29/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sekoitetaan harhoja ja vihaa muutamaan salaliittoteoriaan, lisĂ€tÀÀn hyppysellinen fanatistmia ja ripaus sketsofreniaa, sakeutetaan voimakkaasti ja tarjoillaan kuumassa bunkkerissa.

Vierailija
30/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laksatiivilla.Itse toki syön jotain muuta.

Vierailija
31/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen kaveri sanasta vihapulla. KesÀllÀ oli meillÀ ja istuin sen kanssa meidÀn takapihalla terassilla. Se suunnitteli silloin, ettÀ tekee lihapullia. Minun mies on kokki ja mun kaveri sano mulle, ettÀ mitÀ toi laittaa sen raflassa niihin lihapulliin jos siellÀ tehdÀÀn..

Huusin mun miehelle, ettÀ mitÀ sÀ laitat lihapulliin.. En tajunnut ettÀ mieheni puhuu puhelimessa tukkumiehen kanssa ja teki tilausta huomiselle. Mun mies sanoi siihen puhelimeen, ettÀ joo siihen tulee desi sokeria. Eli se siis sano sille jonka kanssa puhu puhelimessa ei tarkoittanut meidÀn lihapullille desiÀ sokeria sekaan.

Kaveri meni kaupan kautta ja teki lihapullia ja oli desin sokeria laittanut sekaan. Kaveri soitti, ettÀ mikÀ vtun resepti tÀÀ nyt sit oli. Oliks tÀÀ nyt joku hauska pila. Olin siinÀ ettÀ hÀh. Sit tajusin, ettÀ niin joo.. Huusin miehelle, ettÀ mikÀ se desin sokeri oli. Mies oli kysmysmerkkiÀ aluksi. Sanoin uudellleen.. Niin joo eiku tukkuri kysy paljon sokeria tulee yhteen piirakkaan minkÀ tekee himassa.

Vierailija
32/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli heti mieleen kaveri sanasta vihapulla. KesÀllÀ oli meillÀ ja istuin sen kanssa meidÀn takapihalla terassilla. Se suunnitteli silloin, ettÀ tekee lihapullia. Minun mies on kokki ja mun kaveri sano mulle, ettÀ mitÀ toi laittaa sen raflassa niihin lihapulliin jos siellÀ tehdÀÀn..

Huusin mun miehelle, ettÀ mitÀ sÀ laitat lihapulliin.. En tajunnut ettÀ mieheni puhuu puhelimessa tukkumiehen kanssa ja teki tilausta huomiselle. Mun mies sanoi siihen puhelimeen, ettÀ joo siihen tulee desi sokeria. Eli se siis sano sille jonka kanssa puhu puhelimessa ei tarkoittanut meidÀn lihapullille desiÀ sokeria sekaan.

Kaveri meni kaupan kautta ja teki lihapullia ja oli desin sokeria laittanut sekaan. Kaveri soitti, ettÀ mikÀ vtun resepti tÀÀ nyt sit oli. Oliks tÀÀ nyt joku hauska pila. Olin siinÀ ettÀ hÀh. Sit tajusin, ettÀ niin joo.. Huusin miehelle, ettÀ mikÀ se desin sokeri oli. Mies oli kysmysmerkkiÀ aluksi. Sanoin uudellleen.. Niin joo eiku tukkuri kysy paljon sokeria tulee yhteen piirakkaan minkÀ tekee himassa.

Kaveris on oikeasti vÀhÀ-Àlyinen, mikÀli edes totta tuo juttu.

Vierailija
33/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripaus persuljaa riittÀÀ mausteeksi.

PersuIljaa?

Vierailija
34/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihapullat

Ripulikeittoainekset

Kirppujauhoja

Kuolaa

Tippuria

SpermaviiliÀ

Basilleja ja Mirjamia

Sopuli

Alustetaan hikisillÀ jaloilla ja kaivetaan muistista kaikki vÀÀryydet.

Sekaan katkeruutta

Paistetaan infektio tai injektioliedellÀ

Unohtuiko tÀstÀ nyt jotain?

Unohtui kalanmuna.

Vierailija
35/35 |
12.03.2019 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

🙄 Teen ruokaa ja kĂ€ytĂ€n aikaani vain ihmisiin joista pidĂ€n.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kahdeksan viisi yksi