Tukea kaivataan!
Hei vaan kaikki äidit!
Mulla on nyt vähän kurjahko/mitä loistavin tilanne, riippuu mistä kantista katsoo, ja mä en oikeen osaa itsekkään päättää kummasta katsellaan.
Tapasin tammikuussa uudenvuodenpäivänä miehen, joka oli entuudestaan jokseenkin tuttu töistä. Sen jälkeen siis ollaan tapailtu ahkerasti ja seurustelustakin puhuttu. Nyt ollaan siis virallisesti seurusteltu 2½ kuukautta.
Viikko sitten perjantaina päätin tehdä raskaustestin, koska menkkoja ei ollut näkynyt pariin viikkoon. Ehkäisynä oli silloinkin vielä käytössä kuparikierukka, joten halusin vain poissulkea vaihtoehdon. No eikun plussa sieltä tupsahti. Ensimmäinen sellainen koko elämässäni!
Mies tietää ja aluksi olimmekin molemmat aivan paniikissa. Isä ehdotti aborttia, minä taas elin periaatteella että sitä ei ainakaan tehdä.
Olen käynyt ekassa neuvolassakin ja fiilis on ollut ihan hyvä. Mitä nyt minä ja mies ahdistumme vuorostamme ja tuntuu ettei suhde tietenkään ole enää niin helppo ja mukava kuin aikaisemmin...
Eilen oltiin varhaisultrassa. Neuvolan mukaan viikkoja olisi ollut jo 7, mutta ultrassa laskivat viikkoja olevan vasta 5. Sanoi, että kuparikierukka oli todennäköisesti asetettu väärin (poistatin sen heti kun tein testin).
Nyt sitten oon ollut vähän masentunut ja stressaantunut, koska mä en oikeasti tiiä mitä haluan tehdä. Olen muuttanut miehen luokse nyt asumaan, lähinnä juuri tämän tilanteen takia, jotta voidaan yhdessä käsitellä tätä asiaa eikä puhelimitse. Pelottaa tulevaisuus. Olen ollut aina kova sinkkulikka ja tykännyt miehistä ja nyt yhtäkkiä mut sidotaan mieheen ja lapseen.
Voi sentään. Auttakaa!