Mitä asiaa luulit turhakkeeksi mutta muutitkin mielesi kun kokeilit?
Kommentit (88)
Kananmunankeitin. Aina sopivan kypsiä munia. Harvoin rikkoo niitä, vaikka en ikinä pistä niihin sitä reikää.
Fleshlight. Säästää hintansa baarikuluissa yhdessä illassa.
Sähköhammasharja. En käsittänyt, miten muka voi olla, että puhdistaa paremmin kuin tavallinen harja. No, ero on ihan selvä.
Merinovillaiset sukat ihoa vasten. Eivät mun jalat nyt vieläkään ihan lämpiminä pysy, mutta ero entiseen on huomattava.
Kosteuspyyhkeet.. periaatteesta en niitä ole ostanut kun pyrin välttämään kaikkea kertakäyttöistä. Noh. Ukko niitä paketin kiikutti kaupasta koska arastelee vauvan pyllyn pesua kun pelkää tiputtavansa altaaseen koko naperon. Yön pitkinä tunteina olen vaivihkaa niitä huomannut käyttäväni tuhnujen putsaamiseen että pääsee mahdollisimman pienellä vaivalla äkkiä takaisin nukkumaan... :D
Lehtipuhallin, ikkunanpesuri, höyrypesuri ja Dysonin ladattava/langaton imuri. Etenkin jälkimmäinen on suorastaan mullistanut kodinhoidon ja vanhaa kökköä imuria ei ole tullut käytettyä enää ollenkaan. Ikkunanpesuri on toinen suosikki, helpottaa aivan valtavasti ikkunanpesu-urakkaa, joka on muutenkin vastenmielisin homma maailmassa. Ja lattioita meillä ei muulla pestäkään enää kuin höyryllä.
iPad ja muut pädivehkeet. Pidin ideaa lapsellisen naurettavana. Liian iso taskuun mahtuvaksi ja joka tapauksessa tilaa vievä verrattuna kännykkään. Kuitenkin kelvoton todelliseen tietokoneen korvaavaan käyttöön, koska ei näppäimistöä, pieni näyttö, sovellukset rajattuja ja suppeita, vaatimaton suorituskyky jne. En ymmärtänyt, mitä varten pitää tehdä älypuhelimen ja tietokoneen välille molempien huonot puolet yhdistävä kompromissi. Olin varma että nyt haukkasi omppufirma ja jäljittelijät isosti kakkendaalia. Nykyään en tulisi toimeen ilman ko. härpäkettä.
Emäntä. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta on kyllä näppärä ratkaisu moneen asiaan. En enää tee ruokia, enkä mitään kotitöitä. Tämä olisi pitänyt ymmärtää toteuttaa jo paljon aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kosteuspyyhkeet.. periaatteesta en niitä ole ostanut kun pyrin välttämään kaikkea kertakäyttöistä. Noh. Ukko niitä paketin kiikutti kaupasta koska arastelee vauvan pyllyn pesua kun pelkää tiputtavansa altaaseen koko naperon. Yön pitkinä tunteina olen vaivihkaa niitä huomannut käyttäväni tuhnujen putsaamiseen että pääsee mahdollisimman pienellä vaivalla äkkiä takaisin nukkumaan... :D
Tiedoksi, että ainakin Halpa-hallissa myydään isoja kosteuspyyhkeitä. Todella käteviä ja halpoja. Niillä putsaa isommankin tuhnun. :D
Vierailija kirjoitti:
Emäntä. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta on kyllä näppärä ratkaisu moneen asiaan. En enää tee ruokia, enkä mitään kotitöitä. Tämä olisi pitänyt ymmärtää toteuttaa jo paljon aiemmin.
Tästä minäkin olen haaveillut. Harmi vaan kun olen hetero niin se ajatus toisesta naisesta täällä yksinhuoltajahuushollissani hääräämässä tuntuu vähän oudolta. Mutta ai että kun olisi ihanaa kun joku hoitaisi ruuat ja kotityöt ja itse saisi keskittyä niihin töihin joista maksetaan palkkaa.
Jääpalakone. Siitä en luovu. Ikkunanpesukone ja kananmunakeitin on jo viety kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä minäkin olen haaveillut. Harmi vaan kun olen hetero niin se ajatus toisesta naisesta täällä yksinhuoltajahuushollissani hääräämässä tuntuu vähän oudolta. Mutta ai että kun olisi ihanaa kun joku hoitaisi ruuat ja kotityöt ja itse saisi keskittyä niihin töihin joista maksetaan palkkaa.
Ota miespuolinen emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisäksesi se vauvakin pääsee nopeammin nukkumaan, eikä ehdi välttämättä herätä liiaksi, verrattuna vesipesuun kiikuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jääpalakone. Siitä en luovu. Ikkunanpesukone ja kananmunakeitin on jo viety kierrätykseen.
Mihin ihmeeseen tarvitset paljon jääpaloja? Oletko alkoholisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin. Mutta laitan niitä myös veteen, maitoon, kahviin, teehen, mehuun, kaikkeen mahdolliseen juotavaan nesteeseen. Tietysti kesäaikaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että vesi, mehu ja limu juodaan haaleana mutta drinksujen pitää olla kylmiä? Ei oikein aukea. En ole tuo, jolle "vastasit" mutta juon jäävettä monta kertaa päivässä.
Kärcher-ikkunanpesin. Suuri helpotus hommaan, joka taas kohta edessä.