Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa luulit turhakkeeksi mutta muutitkin mielesi kun kokeilit?

Vierailija
12.03.2019 |

Mulla ainakin sodastream.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcher-ikkunanpesin. Suuri helpotus hommaan, joka taas kohta edessä.

Vierailija
42/88 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunankeitin. Aina sopivan kypsiä munia. Harvoin rikkoo niitä, vaikka en ikinä pistä niihin sitä reikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight. Säästää hintansa baarikuluissa yhdessä illassa.

Vierailija
44/88 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp

Vierailija
45/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-etukortti

Vierailija
46/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhammasharja. En käsittänyt, miten muka voi olla, että puhdistaa paremmin kuin tavallinen harja. No, ero on ihan selvä.

Merinovillaiset sukat ihoa vasten. Eivät mun jalat nyt vieläkään ihan lämpiminä pysy, mutta ero entiseen on huomattava.

Vierailija
47/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popsocket

Vierailija
48/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokynä

Vierailija
49/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeet.. periaatteesta en niitä ole ostanut kun pyrin välttämään kaikkea kertakäyttöistä. Noh. Ukko niitä paketin kiikutti kaupasta koska arastelee vauvan pyllyn pesua kun pelkää tiputtavansa altaaseen koko naperon. Yön pitkinä tunteina olen vaivihkaa niitä huomannut käyttäväni tuhnujen putsaamiseen että pääsee mahdollisimman pienellä vaivalla äkkiä takaisin nukkumaan... :D

Vierailija
50/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipuhallin, ikkunanpesuri, höyrypesuri ja Dysonin ladattava/langaton imuri. Etenkin jälkimmäinen on suorastaan mullistanut kodinhoidon ja vanhaa kökköä imuria ei ole tullut käytettyä enää ollenkaan. Ikkunanpesuri on toinen suosikki, helpottaa aivan valtavasti ikkunanpesu-urakkaa, joka on muutenkin vastenmielisin homma maailmassa. Ja lattioita meillä ei muulla pestäkään enää kuin höyryllä.

Vierailija
51/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPad ja muut pädivehkeet. Pidin ideaa lapsellisen naurettavana. Liian iso taskuun mahtuvaksi ja joka tapauksessa tilaa vievä verrattuna kännykkään. Kuitenkin kelvoton todelliseen tietokoneen korvaavaan käyttöön, koska ei näppäimistöä, pieni näyttö, sovellukset rajattuja ja suppeita, vaatimaton suorituskyky jne. En ymmärtänyt, mitä varten pitää tehdä älypuhelimen ja tietokoneen välille molempien huonot puolet yhdistävä kompromissi. Olin varma että nyt haukkasi omppufirma ja jäljittelijät isosti kakkendaalia. Nykyään en tulisi toimeen ilman ko. härpäkettä.

Vierailija
52/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta on kyllä näppärä ratkaisu moneen asiaan. En enää tee ruokia, enkä mitään kotitöitä. Tämä olisi pitänyt ymmärtää toteuttaa jo paljon aiemmin.

Vierailija
53/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteuspyyhkeet.. periaatteesta en niitä ole ostanut kun pyrin välttämään kaikkea kertakäyttöistä. Noh. Ukko niitä paketin kiikutti kaupasta koska arastelee vauvan pyllyn pesua kun pelkää tiputtavansa altaaseen koko naperon. Yön pitkinä tunteina olen vaivihkaa niitä huomannut käyttäväni tuhnujen putsaamiseen että pääsee mahdollisimman pienellä vaivalla äkkiä takaisin nukkumaan... :D

Tiedoksi, että ainakin Halpa-hallissa myydään isoja kosteuspyyhkeitä. Todella käteviä ja halpoja. Niillä putsaa isommankin tuhnun. :D

Vierailija
54/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä. Odotukset eivät olleet kovin korkealla, mutta on kyllä näppärä ratkaisu moneen asiaan. En enää tee ruokia, enkä mitään kotitöitä. Tämä olisi pitänyt ymmärtää toteuttaa jo paljon aiemmin.

Tästä minäkin olen haaveillut. Harmi vaan kun olen hetero niin se ajatus toisesta naisesta täällä yksinhuoltajahuushollissani hääräämässä tuntuu vähän oudolta. Mutta ai että kun olisi ihanaa kun joku hoitaisi ruuat ja kotityöt ja itse saisi keskittyä niihin töihin joista maksetaan palkkaa.

Vierailija
55/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpalakone. Siitä en luovu. Ikkunanpesukone ja kananmunakeitin on jo viety kierrätykseen.

Vierailija
56/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä minäkin olen haaveillut. Harmi vaan kun olen hetero niin se ajatus toisesta naisesta täällä yksinhuoltajahuushollissani hääräämässä tuntuu vähän oudolta. Mutta ai että kun olisi ihanaa kun joku hoitaisi ruuat ja kotityöt ja itse saisi keskittyä niihin töihin joista maksetaan palkkaa.

Ota miespuolinen emäntä.

Vierailija
57/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisäksesi se vauvakin pääsee nopeammin nukkumaan, eikä ehdi välttämättä herätä liiaksi, verrattuna vesipesuun kiikuttamiseen.

Vierailija
58/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääpalakone. Siitä en luovu. Ikkunanpesukone ja kananmunakeitin on jo viety kierrätykseen.

Mihin ihmeeseen tarvitset paljon jääpaloja? Oletko alkoholisti?

Vierailija
59/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan ollakin. Mutta laitan niitä myös veteen, maitoon, kahviin, teehen, mehuun, kaikkeen mahdolliseen juotavaan nesteeseen. Tietysti kesäaikaan enemmän.

Vierailija
60/88 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että vesi, mehu ja limu juodaan haaleana mutta drinksujen pitää olla kylmiä? Ei oikein aukea. En ole tuo, jolle "vastasit" mutta juon jäävettä monta kertaa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän