Mistä ihastumisen tunnistaa?
Kommentit (35)
Se riippuu ihmisestä, eli kaikista ei näe päällepäin.
Osa punastuu, änkyttää, pyrkii lähemmäksi, pupillit laajenee... Kukin tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Katse on erilainen, intensiivisempi ja se toistuu useammin.
Joillakin on kuitenkin tapana tuijottaa todella intensiivisesti keskustelu partneria silmiin niin luuleeko sitten kaikki, että on ihastunut?
Se on biologiaa. Kun biologinen reaktio on ohi, ihmettelet miksi ylipäätään olit edes ihastunut.
Jotkut tuijottavat herkeämättä silmiin kun puhuvat toisille.
Se on epäkohteliasta. Joillakin on tapana tuijotella muutenkin eli he ovat ihmiskeskeisiä.
Meitä on moneksi. Minä esim. en ole ihmiskeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Se on biologiaa. Kun biologinen reaktio on ohi, ihmettelet miksi ylipäätään olit edes ihastunut.
Paitsi, jos se on rakkautta. Se ei mene ohi.
Minä kyllä katson silmiin, kun puhun toiselle ja minua häiritsee, jos joku puhuu minulle pälyillen muualle.
Jos olen ihastunut tai tykkään naisesta niin katson vuorotellen silmiä ja suuta.
Tuo tuijotusjuttukin on vähän niin ja näin, itse en pysty edes katsomaan silmiin kun juttelen sille tietylle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos olen ihastunut tai tykkään naisesta niin katson vuorotellen silmiä ja suuta.
Mua ärsyttää kun joku katsoo mun suuta, käännyn aina pois ja mietin että katsoo varmaan mun rumia hampaita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun joku katsoo mun suuta, käännyn aina pois ja mietin että katsoo varmaan mun rumia hampaita...
Näähh haluan pussata sua.
Kysymällä se selviää, ei täällä ihmettelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näähh haluan pussata sua.
Ihana:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee se rakkauskin ohi. Sekin on biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee se rakkauskin ohi. Sekin on biologiaa.
Eikä ole. Rakastaminen ei ole tunne.
Ei välttämättä yhtään mistään. Niin moni peittää sen kohteeltaan kokonaan, ja toiset antavat jopa päinvastaisen vaikutelman silkkaa ujouttaan!
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä yhtään mistään. Niin moni peittää sen kohteeltaan kokonaan, ja toiset antavat jopa päinvastaisen vaikutelman silkkaa ujouttaan!
Jos on oikein rakastunut, jotkut heittäytyvät tylyiksi, koska muuten tunteet paistaisivat kilometrin päähän. On se rankkaa, kun aina ei tunteita voi näyttää.
Katse on erilainen, intensiivisempi ja se toistuu useammin.