G: Kuvaile parhaimman näköinen exäsi
Kommentit (20)
Uskomaton vartalo, sopivan lihaksikas. Ihanat silmät ja se hymy...
Niin ja tietenkin se kalu...
minulla oli sellainen namupala, tumma hoikka ja pitkä, mutta lihaksikas hyväkroppainen unelma. Kasvoiltaan komea mallityyppi. vaikutti todella kiltiltäkin, vaikka jollain tavalla tajusikin olevansa aika herkku, mutta ei ollut kusi noussut vielä aivan valtavasti päähän..
oli duunari eli siis hitsari -ei olisi tainnut onnistua pidemmän päälle tohtorin kanssa :(
Panoista varmaan yks mallipoika...upee kroppa, kauniit kasvot, täydelliset hampaat, iso kalu. Korvien välissä ei sitten mitään, mutta sitähän ei kysyttykään.
Silloin vielä oltiin lukiossa ja opiskeltiin, kun oltiin yhdessä. Hän oli 185cm pitkä, ja ruumiinrakenteeltaan hoikka, mutta kävi salilla ja oli sellainen jäntevä. Hänellä oli tosi paksut, tummanvaaleat hiukset (kesällä aina vaalentui hassun raidalliseksi) ja iho näytti ruskettuneelta talvisinkin. Silmät olivat ihan kirkkaansiniset ja nauravaiset ja hänellä oli hymykuopat ja jotenkin nimenomaan hauskat ja ystävälliset kasvot (eivät mitenkään naismaiset tms.). Oli vaan todella komea ja kaunis ihminen - hyvät piirteet kasvoilla, hyvät hiukset, hyvä ja urheilullinen kroppa, vahvat kädet. Oli vielä mukava ihminenkin.
Jos kemiat sopii yhteen ja kaikki muukin niin miksikäs ei?
riippuu tohtorista.. tohtorit ovat usein tutkijoita ja tutkijat taas.. niin tylsiä kuin maa päällään kantaa: Illat menevät kevyesti kirjojen parissa, asioista on mukava keskustella kriittisestikin eli pohtia asioiden hyviä ja huonoja puolia.
Koulutuserot huomaa kuitenkin aika nopeasti keskusteluissa, siis jo pelkästään sen onko joku lukenut vaikka yhteiskuntatieteitä tai teknisiä.. on aika vähän yhteistä ellei toinen ole hirveän kiinnostunut yhteiskunnasta tai tekniikasta sitten vapaa-aikana. Voihan ne keskustelukumppanit toki hakea muualtakin..
toisen eron olen huomannut käytännössä sitten: arki olisi huomattavasti helpompi järjestää, kun molemmat olisivat yhtä intohimoisia kirjojen suhteen. Tosin voihan toinen puolisoista korvata sitten sen lukemisen jollain omalla harrastuksellaan, mutta tilaa pitää pystyä antamaan toisen harrastuksille puolin ja toisin..
Vierailija:
Jos kemiat sopii yhteen ja kaikki muukin niin miksikäs ei?
kaunis, jäntevä työllä treenattu kroppa. Ihan suomalaista syntyperää kyllä :) Hyvä iho, kaunis hymy, mieletön perse ja iso muna. Korvien välistä vaan ikävä kyllä kammottava narsisti.
Aika meille oli kuitenkin väärä ja kiihkeä suhde loppui liian äkkiä. Nykynen mieskin on komea, mutta exässä oli sitä " jotain" . Mutta vain ulkokuoressa. Oma on parempi kun ex, koska hänestä löytyy kaikki. Myös housuissa nykysellä on huomattavasti enemmän... ;)
karismaattinen pitkä, normaalikroppainen uros. Hyvät kasvot, pilke silmäkulmassa (tulevia ja meneviä pyöri ympärillä), pitkää fledaa ja tatuointeja...
Melkein kaksi vuotta huokailin peräänsä, kun jätti minut (suhde tosin olikin jo aika nuutunut). Tosin on tietääkseni hieno ihminen edelleen, ja jopa sinkku oli kun viimeksi kuulin.
Vierailija:
aina oli jolu sen lahkeessa jo kiinni...
tosiaan. Niitä näkee siellä täällä.
Jos exiä ajatellaan niin parhaimman näköiset on ollut petikumppani sarjaa. Joko
A. Roomalainen gigolo/rattopoika, kun olin teini. Malli.
B.Kreikkalainen gigolo, kun olin teini. Sievä kuin nainen.
C.Suomalainen urheilija: hoikka ja valkeat pitkät hiukset.
Vierailija:
Jos exiä ajatellaan niin parhaimman näköiset on ollut petikumppani sarjaa. Joko
A. Roomalainen gigolo/rattopoika, kun olin teini. Malli.
B.Kreikkalainen gigolo, kun olin teini. Sievä kuin nainen.
C.Suomalainen urheilija: hoikka ja valkeat pitkät hiukset.
löytyy tosiaan kauneimmat/komeimmat miehet. Sellaisia, joita voisi pelkästään tuijottaa tuntikausia;), mutta kun saa vielä koskeakin.
Mun lista on:
Entinen poikaystävä, puoliksi suomalainen, puoliksi etelä-amerikkalainen ja intiaani. Komea ja veikeä tyyppi, mutta tosiaan, naiset ROIKKUIVAT siinä ja tulivat iskemään jopa kadulla. Eikä tämä pannut pahakseen....
Saksan turkkilainen, muutaman kuukauden seurustelusuhde: Niin jumalaisen komea, että oli taju lähteä aina kun nähtiin. Alasti vielä paremman näköinen, sen vatsalihaksia katsomalla jo sai...
Kashmirista, pohjois-intiasta lomaromanssi. Sama kuin edellisissä, näytti lähinnä italialaiselta tms.
Kaikilla on yhteistä sen kauniin ulkomuodon lisäksi tietynlainen pilke silmäkulmassa, ei siis mitään tosikoita, vaan vähän iloisia velikultia. Ja joo, tietävät miten naista pyöritetään...
ja niin on nykyinenkin, aviomieheni :) Ei kai kukaan nyt rumien miesten kanssa heilastele? Herttinen sentään! Pois se minusta!
Se, miten hän kohtelee sinua. Miten aivot lyö kipinää, kun voi niin hyvin keskustella yhdessä ja on samoja intressejä. Boheemius, runollisuus, ylipäänsä taiteiden harjoittaminen plussaa. Sitten vielä hörhöominaisuuksia, kuten luomutuotteiden suosiminen, sivari/totaali tms, niin ollaan oikeilla linjoilla. Ulkonäköön eniten vaikuttavat hiukset. Omaperäinen tyyli ja siinä pysyminen on myös ihailtavaa.
rasittavaa oli lähteä baariin sen kanssa, kun kävi vessassa niin aina oli jolu sen lahkeessa jo kiinni...
En taida edes muistaa... Tykkään katsella kyllä tosi komeita miehiä, mutta jostain syystä ihastun/rakastun sellaisiin tyyppeihin, jotka eivät välttämättä ole kiiltokuvapoikia, mutta heissä on jotain särmää.
No joskus tapailin erästä bodaria, ei ollut mikään kauhea lihaköntti, vaan semmonen sopiva. Oli aikasta komea... =)