Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon rahaa kuluu illassa, kun käyt baarissa?

Vierailija
12.03.2019 |

Laske mukaan aloittelujuomat, sisäänpääsymaksu baariin, baarista ostetut juomat, taksirahat ja ruokaraha, jos käyt syömässä baarin jälkeen. Voit myös kertoa, kuinka usein käyt baarissa ja minkä ikäinen olet.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 15 e eli kaksi olutta tai kaksi lasillista viiniä. Baarissa käyn hyvin harvoin, lähinnä työmatkoilla eli muutaman kerran vuodessa. En ikinä sisäänpääsymaksullisissa enkä tarvitse taksia. Syömässä käyn yleensä ennen baarissa poikkeamista eikä se liity mitenkään baarikuluihin, koska siellä kävisin muutenkin.

Vierailija
2/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden ulos, käyn yleensä aina jossain syömässä, sitten muutama lasi viiniä lisäksi ja taksilla kotiin. 70-100 e. Näitä iltoja 3-4 vuodessa. Olen 34 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsymaksun ja narikan verran. Viime vuonna kävin baarissa 2 kertaa, tänä vuonna en ole kertaakaan. 21v.

Vierailija
4/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään hinnat on sillä tasolla että parempi pysyä kotona

Vierailija
5/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

~60€

Siinä on taksit, juomat, ruoat, sisäänpääsyt ja narikat.

Olen pieni nainen joten baarissa juon yleensä 4-5 drinkkiä mutten aloittele esim ollenkaan.

Vierailija
6/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~60€

Siinä on taksit, juomat, ruoat, sisäänpääsyt ja narikat.

Olen pieni nainen joten baarissa juon yleensä 4-5 drinkkiä mutten aloittele esim ollenkaan.

Ainiin ja about 7-8x vuodessa tulee käytyä nyt kun on sinkku :D

Vierailija
7/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harvoin ja epäsäännöllisesti, viimeksi viime vuonna.

Asun keskustassa enkä käy paikoissa, joissa joutuu maksamaan sisäänpääsystä, joten kulut tulevat pääasiassa itse juomista.

Juon ehkä 1 - 4 juomaa, joihin rahaa menee jotain 5 - 25 e. Keskimäärin ehkä jotain 12 e. Veikkaisin että viime vuonna meni yhteensä ehkä jotain 20 - 40 e.

Joskus on tullut syötyä vähän roskaruokaa päälle, se on kerrallaan jotain 3 - 6 e.

Olen 27.

Vierailija
8/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiminta tonni menee, kun liikenteeseen lähden

Vierailija
9/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-20 e. En juo humaltuakseni, joten ei aloittelujuomia eikä hirveää määrää drinkkejä baarissa. Yleensä myös syön aikaisemmin, joten ei tarvitse käydä syömässä myöhemmin. Asun kaupungissa ja tässä kävelymatkan päässä on ihan riittävästi erilaisia baareja, ei siis rahanmenoa myöskään taksiin.

En käy baarissa läheskään joka kuukausi, mutta aina silloin tällöin.

N35

Vierailija
10/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ensin syömässä ja sen jälkeen lasillisella. Ruokaan menee n. 50-100 e juomineen, baariin n. 10 e. En juo alkoholia. Tulen kotiin julkisilla, en ole niin myöhään että tarvitsisin taksia. Pääsymaksuja tai narikoita ei myöskään niissä baareissa ole, missä minä käyn. Olen 42-vuotias.

Vierailija
11/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene rahaa, sillä olen täysin raitis.

Vierailija
12/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-100€

Noita kalliita keikkoja on keskimäärin kerran kuussa.

Noita edullisempia (1-2 siideriä) n kerran kuussa

Olen 48-v nainen

Vierailija
13/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-50e jos käyn lähibaarissa. Joskus menee vain 10e jos juon vain yhden juoman (valkoviini). Jos käyn kauempana, tulee taksi lisäksi, n. 25e. Joskus kauppareissulla isompaan kauppakeskukseen poikkean juomaan oluen 5-9e. Alle satasen pärjään mainiosti aina. Baarireissun jälkeen tulen kotiin ja syön.  Ja niin tein silloinkin kun vielä kävin enemmän baarissa. 

Viimeksi olen käynyt baarissa viime kesänä siten, että meni useampi juoma. Ei hirveästi kiinnosta enää baarissa roikkuminen. Nuorempana tuli roikuttua ihan liiankin kanssa. 

Vierailija
14/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä reissuun kuuluu illallinen, joka paikasta riippuen maksaa noin 100-150€. Suosin kaverieni kanssa pubeja, näissä ei yleensä ole narikkaa tai maksua sisään. Juomiin menee paikasta riippuen noin 100€. Aika usein tulee juotua juomia, jotka ovat n.10-15€/kappale. Matka kotiin bussilla, jos Hlesingin keskustassa ollaan, muulloin taksilla. Eli hinta on 2,20-50€. Hintaa illalle siis tulee noin 250€ + mahdollinen taksi. Ulkona kavereiden kanssa käydään noin 4-6 viikon välein.

Vierailija
15/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

8-100€

Noita kalliita keikkoja on keskimäärin kerran kuussa.

Noita edullisempia (1-2 siideriä) n kerran kuussa

Olen 48-v nainen

Siis kalliita reissuja kerran vuodessa

Vierailija
16/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13/13 : Olen 51v.

Vierailija
17/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelujuomat n. 13e, sisäänpääsyt ja narikka 0-10e, baarijuomat 0-20e. Joskus saatan hakea pizzan tai käydä BK:ssa, siihen menee 6-10e. 25v, käyn nykyään baarissa pari kertaa vuodessa.

Vierailija
18/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa, kun koulun kampuksella on tarpeeksi kotibileitä :) Eilisen lasku oli seitsemästä olutpullosta 80 snt kpl ja otin pari hörppyä Finlandia-vodkasta, jonka ostin pari kk sitten alennuksesta 13,90. 

Vierailija
19/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-200€ 3krt/kk. Riippuu missä baarissa käy ja ketä on mukana. Olen 30-vuotias nainen. Ylipainoa on jonkun verran ja tässäpä syy löytyy.

Vierailija
20/20 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 200 euroa menee baari-iltaan Suomessa. Käyn kerran vuodessa keskimäärin. Joskus kaksikin kertaa, mutta on vuosia, jolloin en ole käynyt lainkaan. Ikä 46.

Silloin, kun menen, menen jo noin 17.00 aikoihin kavereiden kanssa seurusteluravintolaan. Muutama drinkki, sitten syömään hyvin ja pari lasia viiniä. Jälkiruoaksi kahvi ja konjakki tai irkkukahvi. Sitten johonkin pidempään auki olevaan surusteluravintolaan (yökerhoja en voi sietää). Taksilla sitten kotiin.

Kymmenen alkoholiannosta kymmenessä tunnissa ja ruoka ja taksi päälle, niin noin 200 eurossa ollaan.

Paljon mieluummin juhlin kuitenkin tuttujen kanssa kotioloissa. Juomavalikoima parempi, musiikkivalinnat parempia, ruokaa tarjolla tarvittaessa, ei kusta vessan/oksennusta lattialla, eikä sikakännissä örveltäviä ääliöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän