Mitä teillä tapahtuu, jos jätät pöydälle
kulhollisen karkkia tai sipsiä tai paketillisen keksejä tms.
Kommentit (9)
Lapset kyvyvät saako ottaa. Mies voi ottaa muutaman (tai sitten ei). Pikkuhiljaa (aika nopeestikin) mä syön astiat tyhjiksi.
mies napsii suuren osan illan aikana! minä syön jonkun verran pitkin päivää, jos ne on karkkeja, keksejä/sipsejä en välttämättä ollenkaan. lapsi ei vielä syö herkkuja.
Pölyttyvät siinä hiljalleen. Teini saattaa kysyä, saako niitä ottaa, mutta ei kuitenkaan ota kuin perunalastun tai kaksi. Karkit saa jäädä siihen.
Minä ja 4 lasta hääräisimme siinä kuin piraijat raadon kimpussa niin, että tyhjät kulhot vain jäisivät pyörähtelemään :D
Mies tulisi tunnin päästä ja saisi kohtauksen, kun hänelle ei jätetty mitään. Nopeat syövät, hitaat eivät.
Istun siinä pöydän ääressä sitten koko päivän niitä syömässä!
Lapsella diabetes, joten ilman lupaa ei ota mitään noista. Minä voisin salaa syödä karkkia ja sipsejä mutta keksejä en, koska on keliakia.
Mies varmaan ahmii sitten ne keksit yön pimeinä tunteina, jos vielä jaksaa niiden kanasuikaleiden ja pannun jälkeen.
Ei mitään, mitä pitäisi tapahtua. Niitä popsitaan pitkin viikkoa. Meillä on kolme lasta, minä ja mies ja ei tee mieli vetää niitä kerralla.
Sipsejä jopa heitetään roskiin, kun maistuvat jo pahalta, kun ovat olleet viikon kulhossa. Rapeus katoaa
häviää päivässä