Miksi mieheni sisko vihaa minua?
En ole koskaan tietoisesti tehnyt mitään pahaa hänelle, mutta hän vihaa minua ja pitää minut kaukana kaikesta heidän asioistaan. Se tuntuu jotenkin hirveän oudolle kun olen oman veljeni vaimon lähes paras ystävä, en tunne mitään kateutta tai inhoa häntä kohtaan, meillä on loistavat välit. Miksi jotkut vihaa toista jo ennenkuin edes haluaa oppia tuntemaan. Eipä mulla muuta tänään
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:03"]
Tuo voi olla totta, olen muuttanut miestäni paljon, mutta hyvään suuntaan. Ehkä se ei sitten häntä miellytä.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:02"]
Mulla tulee mieleen, että ehkä veli on muuttunut sinut tavattuaan toisenlaiseksi: käyttäytyy eri tavalla, on etäisempi, ei juttele enää siskonsa kanssa yhtä mutkattomasti kuin ennen, ei enää innostu heidän yhteisestä huumorista, tai jotain muuta muutosta.
Veli saattaa kyllä itse kokea muutoksen positiivisena asiana, tykkää uudesta minästään, nauttii uudenlaisesta huumorista, jota käyttää sinun kanssasi, juttelee mieluummin läheisemmin sinun kanssasi eikä siskon kanssa enää jää niin paljon juteltavaa. Mutta sisko kokee, että sinä olet muuttanut veljeä, eikä veli ole enää oma itsensä. Sisko ei tykkää siitä mitä olet tehnyt veljelle, joten ei ihme, ettei tykkää sinustakaan.
[/quote]
[/quote]
hyvään suuntaan? Kenen mielestä hyvään suuntaan, ilmeisesti sinun? Ehkei muutos ole muiden mielestä hyvä...
Mun veljen vaimo yritti aikansa samaa. Vähän väliä tuli tekstaria ja soittoa ja kaveripyyntöä FB:ssä, olisi pitänyt mennä shoppailemaan, kahvilaan, juoksutapahtumiin jne. Minusta se oli hirveän rasittavaa, minulla kun on oma elämä ja omat kaveri ja hänen piti olla veljen vaimo, ei mikään pakkokaveri meille muille.
En voi sietää veljeni naista. se nainen ei osaa käyttäytyä, huutaa, kiroilee, alistaa, vaatii, pokkuroi, haukkuu.. ihan vaan tavallisen keskustelun aikana tai lomassa. sitte ihmettelevät miksen lähde tuon kanssa laivalle/kylpylään/teatteriin/keikoille/yms mihin nyt ovatkin keksinyt pyytää.
Tein uuden vuoden lupauksen, etten lastenkaan synttäreille tänä vuonna lähde, kun joka juhlassa tää vaimoke polttaa päreensä milloin mistäkin. Ei mun tarvii sitä olla jälleen todistamassa, eikä lastenkaan. syksyllä Sillä palokäämit, kun veljensä oli hankkinut tyttärelle vääriä legoja! eli siis toi kirjavia ison laatikon, kun pyyntö oli, että tuo friends (sai kolmelta muulta) legoja. käly rakas sitten haistatti veljeen paskat ja haukkui mitättömäksi pikkumunaksi, joka pysty ymmärtämään yksinkeraisintakaan pyyntöä. siinä kaiken juhla kansan kesken ja paljon muksujakin paikalla. veli oli ajatellut, että niitä kyllä tulee ja ostaa peruslegoja, että lapsi saa kunnon leikit. Niinpä. koko Kolmetuntisen tämä nainen sitten naputti ja sähisi. aina Sama juttu, joku pilaa bileet tahaallaan. hänen puolensa suvusta vaan nauraa, että se pikku tuittu. Just ja tekohymy päälle, päästään vialla se on.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 21:18"].
Eli opettele ymmärtämään, että se mies ei ole sama asia kuin lapsuudenperheensä. Muille kuin miehellesi olet siinä suvussa ilmaa, tällä hetkellä hieman tunkkaista ja ahdistavaa ilmaa. Heillä on hyvä olla ilman sinuakin.
[/quote]
Jeps, sanot tuolla aiemmin, että olet pyytänyt miehen siskoa mukaan vaikka minne. Ettet vaan olisi tyrkky. Mihen siskolla on jo oma elämä ja oma ystäväpiiri. Hän ei varmaankaan ole ystävää vailla, vaan on tyytyväinen nykyiseen omaan ystäväpiiriinsä. Se, että sinä tyrkytät itseäsi hänelle lisäystäväksi, on hänestä ärsyttävää ja turhaa. Hänelle riittää ihan tavalliset asialliset välit, mutta sinusta se tarkoittaa, että hän vihaa sinua. Sillä sinä odotit teistä tulevan jotain hemmetin sydänystävä-bestiksiä.