Mikä on mielikuvasi skientologiasta? (kysy mitä vain asiasta tietävältä)
Vastaan mielelläni kysymyksiin. Yritän olla mahdollisimman puolueeton vastauksissani.
Kommentit (31)
Herkkäuskoisten uhrien moraalitonta rahastusta.
Vieläkö noita hörhöjä on? Mielikuvani: huvittavaa ja jopa hupaisaa touhua. ”Jos haluat rikastua, perusta uskonto”. Ei kysyttävää.
Olen esoteerikko ja teosofi ja olen monesta asiasta samoilla linjoilla skientologien kanssa. Ei ne nyt ihan paskaa puhu mutta omalla pelleilyllään ovat pilanneet koko homman, eritoten henkilöpalvonta ja diktaattorikultti ei oikein kuulu oikeanlaiseen ihmiskäsitykseen.
Hubbard oli vielä kohtuu järkevä ukkeli mitta Miscavage (nyt en ole varma muistanko oikein nimen) sekoili siihen malliin että homma on pilalla.
Lisäksi ääretön sovinistisuus on käsittämätöntä, sielulla ei ole sukupuolta ja jokainen inkarnoituu molempiin sukupuoliin.
Hyvä mahdollisuus, pilattu toteutus.
Kysessä ei ole mielikuva, jos se on tieto (fakta).
No, asiasta tietävä. Kerro tiivistetysti ja neutraalisti, mitä skientologia on.
Scientologia on yhteensumma historiasta, kansantarinoista jotka ovat realistisia ja tällä yritetään rikastuttaa kansalaisia ja antamaan arvoa niille?
Scientologialla on parhaimmat siemenet meidän yhteiseen globaaliin hyvinvointiin joka ei halua ajaa hyvinvointiamme imperialistiseksi?
https://www.vauva.fi/keskustelu/3414347/soin-asken-chilin-ja-korvani-me…
Siinä minun mielipiteeni scientologiasta.
7/7, 8/8 en ole ap.
Vierailija kirjoitti:
No, asiasta tietävä. Kerro tiivistetysti ja neutraalisti, mitä skientologia on.
Skientologian opit perustuvat Dianetiikkaan joka on tavallaan irronnainen tietee nosa. Skientologiassa tärkeintä on päästä ensin puhtaaksi eli olla "clear" jonka jälkeen alkaa OT tasot joista paljon mediassa puhutaan. Cleariksi pääsee kurssien ja auditiontien avulla joissa käytetään E-mittaria. Auditiominen on vähän niikuin terapiaa mutta spirtituaalista ja siinä keskitytään kuuntelemaan, ei kysymään.
Skientologia voi omien sanojensa mukaan nostaa kurssien avulla ihmisen onnellisuutta ja älykkyyttä. Skientologiaan kuuluu myös vahva lääkkeiden vastainen sanoma, sillä sen mukaan lääkkeet ja psykiatria vain satuttaa ihmistä entisestään. Skientologiaan kuuluu tärkeänä osana myös erittäin paljon kritisoitu purification rundown joka aloittaa ihmisen tulemisen Cleariksi. Siinä saunotaan päivittäin 4-5 tuntia ja syödään 100-1000mg niasiinia ja muita vitamiineina. Tarkoituksena on puhdistaa ihminen lääkkeistä ja muista haitallisista kemikaaleista.
Skientologialla on myös muita järjestöjä kuten truth about drugs ja way to happiness.
Vierailija kirjoitti:
Olen esoteerikko ja teosofi ja olen monesta asiasta samoilla linjoilla skientologien kanssa. Ei ne nyt ihan paskaa puhu mutta omalla pelleilyllään ovat pilanneet koko homman, eritoten henkilöpalvonta ja diktaattorikultti ei oikein kuulu oikeanlaiseen ihmiskäsitykseen.
Hubbard oli vielä kohtuu järkevä ukkeli mitta Miscavage (nyt en ole varma muistanko oikein nimen) sekoili siihen malliin että homma on pilalla.
Lisäksi ääretön sovinistisuus on käsittämätöntä, sielulla ei ole sukupuolta ja jokainen inkarnoituu molempiin sukupuoliin.Hyvä mahdollisuus, pilattu toteutus.
Minustakin David on syy minkä takia tältä kirkolta meni maine.
Ateistin näkökulmasta... Hubbard kirjoitti scifi-teoksen joka ei mennyt kaupaksi. Alkoi markkinoimaan räpellystään uskontona, ja johan alkoi kassakone kilisemään.
Eli kysymys: Kun jopa Hubbard itse on aikanaan myöntänyt, että scientologia alkoi vedonlyönnistä kavereiden kesken ja pohjautuu hänen kirjoittamaansa scifi-teokseen, mikä saa ihmisen lapioimaan rahaa tälle "kirkolle"?
Vierailija kirjoitti:
Ateistin näkökulmasta... Hubbard kirjoitti scifi-teoksen joka ei mennyt kaupaksi. Alkoi markkinoimaan räpellystään uskontona, ja johan alkoi kassakone kilisemään.
Eli kysymys: Kun jopa Hubbard itse on aikanaan myöntänyt, että scientologia alkoi vedonlyönnistä kavereiden kesken ja pohjautuu hänen kirjoittamaansa scifi-teokseen, mikä saa ihmisen lapioimaan rahaa tälle "kirkolle"?
Scientologian johto ja selvä vesi meditaatiolla. Näitä asioita tapahtuu kuin skull&bones ihmiset ovat arkussa kansan hybäksi. He irtautuvat ruumistaan ja vaikuttavat ihmisen alkuperään ihmiskunnassa yhteisen hyvän takia ja heillä on historia ja kansantarinat jotka todistavat tämän, sen takia media ei halua tuoda asioita julki miten ne ovat tai antaa realistisesti kokonaisuutta esim. tästä.
Vierailija kirjoitti:
Itse voi kokemuksesta sanoa että se alkaa siitä että kirkko lupaa jotain ilmaiseksi,kuitenkaan mitään et ilmaiseksi saa,jos olet heidän kanssaan missään tekemisissä niin vähintään joudut ostamaam Dianetiikka kurssin. Kirkon työntekijät ja Sea org jäsenet ovat parempia myyntimiehiä kun minkään autokaupan.
Vierailija kirjoitti:
Vaarallinen kultti
Sen takia skull&bones rakennukseen ei saa mennä. Jos joku vaikka meditoi irtaantuneena ruumistaan niin se on paskainen paikka sille kenen ruumiin ollaan irtauduttu sekä sille ketä häiritsi yhteiskunnan parantamista.
Todellinen hengellinen voima näissä asioissa on George Bush:lla ja John Kerry:llä. Tämä voima on ylivoimainen verrattuna mihinkään kuningas monarkian verkostoon tai kuningattareen ja hänen tee sippeilyyn.
Mulle tulee vain mielikuva istukkaa syövästä Tom Cruisesta.
Real G's kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaarallinen kultti
Sen takia skull&bones rakennukseen ei saa mennä. Jos joku vaikka meditoi irtaantuneena ruumistaan niin se on paskainen paikka sille kenen ruumiin ollaan irtauduttu sekä sille ketä häiritsi yhteiskunnan parantamista.
Todellinen hengellinen voima näissä asioissa on George Bush:lla ja John Kerry:llä. Tämä voima on ylivoimainen verrattuna mihinkään kuningas monarkian verkostoon tai kuningattareen ja hänen tee sippeilyyn.
Eikä he myy kansalaisten tietoja kansalaisille selvän näkemisestä ellei ole ollut varastelua kansalaisilta, joten se nähdään esim. Monarkeille jotka taas voi vaikuttaa yhteiskuntaan.
Ihmiskunnan maailmankaikkeuden avain on kadonnut Kuningatar Elizabeth2:lta!!!!!!
7minutia 51sekuntia!!!!!!
EUROPEANS STOP KILLING EACH OTHERS!
Hörhöilyä, hyväksikäyttöä, vallanhalua.