Haluaisin aloittaa napatanssin.
Haluaisin aloittaa napatanssin harrastamisen, missä on mahdollista Helsingissä? Haluan kiinteyttää omenavartaloni ja vahvistaa lemmenlihaksiani. Lisäksi napatanssijattaret ovat valtavan seksikkäitä. Haluaisin myös yllättää mieheni silloin tällöin tanssiesityksellä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Itämainen tanssi näyttää hölmöltä, jos tanssijalla ei ole vyötäröä.Miten jollain omenavartalolla keinutetaan ja väristetään lantiota😁
Aivan päinvastoin. Röllömaha hytkyy kivemmin ja liikkeet näkyy läskissä paremmin. Hoikalla liikket eivät näytä miltään.
T. 20 vuotta lajia harrastanut ja seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itämainen tanssi näyttää hölmöltä, jos tanssijalla ei ole vyötäröä.Miten jollain omenavartalolla keinutetaan ja väristetään lantiota😁
Aivan päinvastoin. Röllömaha hytkyy kivemmin ja liikkeet näkyy läskissä paremmin. Hoikalla liikket eivät näytä miltään.
T. 20 vuotta lajia harrastanut ja seurannut.
Nyt löysin itselleni lajin! 😄
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin näyttää olevan: http://www.amina.fi/sisalto/lumo_hinnat.php
En jaksa laskea, mutta lukukausimaksu kuulostaa useammalta kuin 10 tunnilta.
Itse harrastaneena ja kaukana asuvana suosin aikoinani tiiviskursseja, koska siellä harrastus pääsi hyvään alkuun ja vauhtiin, mikä antoi inspiraatiota kotitreeniin (käytännössä joka päivä).
Tehokasta ja ihanaa liikuntaa sellaiselle, joka ei voimaannu hikijumpasta ja tylsistä toistoista :) Itämaisen tanssijan paras harrastuskumppani on peili ja treenivaatteet - yleisönä henkeään haukkova puoliso... Ja musiikinkin voi valita itse :D
Tuolla sanotaan, että useimmilla kursseilla on 15 kertaa. Nyt on muuten sanottava, että tuolla tanssikoululla on parhaat näkemäni "miten pääset perille" -ohjeet. Pelkillä sanoilla ei onnistuisi. Tuli kyllä muistoja mieleen; asuin muutaman vuoden tuossa lähellä ja ihailin aina ohikulkiessani tuota julkisivua. On varmaan ollut hienoa olla töissä Aleksanterin teatterissa sen loistoaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse harrastaneena ja kaukana asuvana suosin aikoinani tiiviskursseja, koska siellä harrastus pääsi hyvään alkuun ja vauhtiin, mikä antoi inspiraatiota kotitreeniin (käytännössä joka päivä).
Tehokasta ja ihanaa liikuntaa sellaiselle, joka ei voimaannu hikijumpasta ja tylsistä toistoista :) Itämaisen tanssijan paras harrastuskumppani on peili ja treenivaatteet - yleisönä henkeään haukkova puoliso... Ja musiikinkin voi valita itse :D
Tuolla sanotaan, että useimmilla kursseilla on 15 kertaa. Nyt on muuten sanottava, että tuolla tanssikoululla on parhaat näkemäni "miten pääset perille" -ohjeet. Pelkillä sanoilla ei onnistuisi. Tuli kyllä muistoja mieleen; asuin muutaman vuoden tuossa lähellä ja ihailin aina ohikulkiessani tuota julkisivua. On varmaan ollut hienoa olla töissä Aleksanterin teatterissa sen loistoaikoina.
Kiitos tosipaljon vinkistä, aloitan uuden harrastuksen. Nytkin rummuttaa itämainen musiikki taustalla 👍 Kesää kohti mennään, niin on kiva, että vatsa on litteä bikineissä.
Oh yeah babe, shake that moneymaker!
Vierailija kirjoitti:
Oh yeah babe, shake that moneymaker!
Hei kiitti! Kevään kuluessa voin raportoida, miten edistyn harrastuksessa. Nyt olen ainakin ihan fiiliksissä. Rakastan tuota rummutusta!
Olen nähnyt ja mielestäni se ei niin seksikästä ole. Tankotanssissa vartaloa käytetään enemmän :)
-tankotanssijat on aina jtn teinipissiksii, napatanssijat on sensuellimpia ja naisellisempia :D tankotanssijat usein just ssellasii matala rasvaprossa ja lihasta kamalasti, mikä ei kaikkien mielestä oo naisellista eikä seksikästä..
mä oon harrastanu napatanssii.... ihan hauskaa, mut vähän liian hidastemposta :D tankotanssi varmaan liian raskasta mulle ja liian telinevoimistelutyyppistä, eniten tykkään jstn latinotansseista mis on hauskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ja mielestäni se ei niin seksikästä ole. Tankotanssissa vartaloa käytetään enemmän :)
-tankotanssijat on aina jtn teinipissiksii, napatanssijat on sensuellimpia ja naisellisempia :D tankotanssijat usein just ssellasii matala rasvaprossa ja lihasta kamalasti, mikä ei kaikkien mielestä oo naisellista eikä seksikästä..
mä oon harrastanu napatanssii.... ihan hauskaa, mut vähän liian hidastemposta :D tankotanssi varmaan liian raskasta mulle ja liian telinevoimistelutyyppistä, eniten tykkään jstn latinotansseista mis on hauskaa :D
Mulle taas iskee tämä. En nyt ehkä ihan ajattele minkään treenauksen kannalta tätä harrastusta. Jotenkin tykkään arabialsisesta musiikista myös.
Tankotanssi..., musta on hiukan liikaa levitellä haaroja silleen. Vatsatanssikin on näköjään (videoista päätellen) kyllä aika rivoa.
Mieti, jos olisi olemassa joku sellainen tietokone, jossa olisi tallennettuna tietoa erilaisista asioista. Ja sitten siellä olisi hakukone, sen nimi voisi olla vaikka google.
Harmi, ettei sellaista ole keksitty :(
Vierailija kirjoitti:
Jos löydät pääkaupunkiseudulta kohtuullisen hintaisen harrastusryhmän, kerro minullekin. Harrastin itämaista tanssia pitkään, mutta kun se meni pois muodista, ryhmät katosivat. En pysty maksamaan tanssistudioiden hintoja enkä muutenkaan menisi (puoli)ammattilaisten joukkoon, vaikka edistynyt harrastaja olenkin.
Jos muuten olet vasta-alkaja, saat odottaa aika pitkään, ennen kuin yllätät kenetkään tanssiesitykselläsi. Sensuelli liikehdintä on hyvin kaukana ja pitkän työn takana, mutta onneksi harjoittelu on kivaa. :)
G o o g l e. En ala googlettamaan sinun puolestasi, mutta ainakin aikaisempina vuosina mm. Kallion naisvoimistelijoilla on ollut todella edullisia kursseja. Niitä löytyy myös työväen- ja kansalaisopistoista.
Tuossa edellisessä viestissä oli hyvin kurssitarjontaa. Löysin sopivan kurssin sieltä. Mukava aloittaa jotain uutta kevään tullessa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti, jos olisi olemassa joku sellainen tietokone, jossa olisi tallennettuna tietoa erilaisista asioista. Ja sitten siellä olisi hakukone, sen nimi voisi olla vaikka google.
Harmi, ettei sellaista ole keksitty :(
Kätevää kysyä palstalta. Olen löytänyt näiden keskustelujen perusteella asunnon, vapaa-ajan asunnon ja nyt harrastuksen.
Aina joku osaa vinkata. Pitää lukea rivien välistä :)
Vierailija kirjoitti:
Juuri siten kuin useimmat Suomi-pojat yökerhossa. Eihän se tosiaan toimi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies, ap?
Nainen, miehet ei oikein harrasta vatsatanssia. Tai miksei nykyään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri siten kuin useimmat Suomi-pojat yökerhossa. Eihän se tosiaan toimi.
Eiköhän tosiaan tanssityyli ole vapaa :)
Jokohan vatsatanssi tulee muotiin ensi keväänä? 😄 Omasta lapsuudestani 1980-luvulla muistan, että oli muodikkaampaa ja kursseja oli jonkin verran.