Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko afrik-mies ja suomi-nainen saada vaalean lapsen?

Vierailija
15.03.2013 |

Onko siis mahdollista et miehen geenit ei periydykään ulkonäköön ainakaan? Lapsi yhtä vaalea kuin äitinsä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tunnenkin muutaman. 

Vierailija
2/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, asuuhan afrikassa paljon valkoihoisiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noin tapahtua, mutta tosi epätodennäköistä. Luultavasti jotain siltä väliltä. Aika vaaleahko voi olla, varsinkin jos äiti tosi vaalea. Eli sisarukset voi olla aika erivärisiäkin.

Vierailija
4/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran TV-dokumentin ulkonäkögeenien periytyvyydestä. Siinä esiteltiin kaksoset, joista toinen oli tummaihoinen (afrikkalaisen näköinen) ja toinen vaalea (eurooppalaisen näköinen).

Vierailija
5/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, jos mies on vaaleaihoinen afrikkailanen tai sellainen tummaihoinen jonka perimässä on vaalean ihonvärin geenejä (eli yleensä vanhemmista, isovanhemmista tms. löytyy joku valkoihoinen tai mulatti).

Vierailija
6/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa tunnen suomalaisen naisen, jolla on kolme lasta afrikkalaisen miehensä kanssa. Lapset ovat kaikki todella vaaleita, ihan pellavapäitä, mutta tukka on aivan säkkärää. Eli näkee selvästi, että ovat kahden rodun onnistuneita mixejä. :)

Vierailija
7/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei anna musulle vaan antaa Penan hoidella.

Vierailija
8/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin, miksi kysyt? Painaako mielessäsi jokin? Sorry, vitsinä heitin. Ei ollut tarkoitus loukata

Vierailija
9/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

dailymailissa oli juttua pariskunnasta, mies tumma, nainen vaalea, ja kaikki neljä lasta oli iholtaan joltain siltä väliltä. kauniita tosin kaikki.

Vierailija
10/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan siis afrikkalaisiakin eri värisiä. Jotkut Kongolaiset ovat mustaakin mustempia ja jotkut somalit ovat maitokahvin värisiä.

Vierailija
11/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:22"]

Mä kanssa tunnen suomalaisen naisen, jolla on kolme lasta afrikkalaisen miehensä kanssa. Lapset ovat kaikki todella vaaleita, ihan pellavapäitä, mutta tukka on aivan säkkärää. Eli näkee selvästi, että ovat kahden rodun onnistuneita mixejä. :)

[/quote]Siis epäonnistuneita?

Vierailija
12/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:22"]

[/quote]Siis epäonnistuneita?

[/quote] Mikä sun ongelmasi on?

Vierailija
13/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokaiselle pitäisi olla selvää, että täysin tumman ja täysin vaalean ihmisen lapset sijoittuvat johonkin kohtaan janalla täysin vaalea - täysin tumma? Voivat siis saada täysin vaalean tai täysin tumman lapsen tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
14/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mustaa ihmistä voivat saada valkoisen lapsen. Tosin se on äärimmäisen epätodennäköistä. Kaksi valkoista ei voi saada mustaa lasta. Valkoisen ja mustan yhdistelmä voi olla mitä tahansa siltä väliltä, useimmiten kuitenkin keskivaiheelta.

Vierailija
15/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen puoliksi afrikkalaisia sisaruksia, joista osa on vaaleita, osa tummempia.

Minulla on kolme lasta nigerialaisen mieheni kanssa. Olen itse hyvin vaaleaihoinen ja .-hiuksinen. Lapset ovat kaikki väriltään suurinpiirtein sellaisia kuin suomalainen, minua paremmin ruskettuva, veljeni on kesäisin. Hiukset ovat vaaleanruskeat ja niissä on loivat kiharat, kahdella vähän kiharammat kuin kolmannella. Yhdellä lapsista on hyvin suomalaiset kasvonpiirteet, kahdella muulla afrikkalaisemmat.

Vierailija
16/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Etenkin jos on valkoinen afrikkalainen. Niitäkin on, esim. Etelä-Afrikassa.

Vierailija
17/17 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 17:38"]

Kaksi valkoista ei voi saada mustaa lasta.[/quote]

Kyllä voi! http://en.wikipedia.org/wiki/Sandra_Laing

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi