Tilasin karvanpoisto-Laserin ja vaikuttaa että toimii. Muilla hyviä kokemuksia
Tilasin tuollaisen ihan huumori mielessä ja olen nyt kuitenkin kolmekertaa sillä laseroinut sääreni ja kappas vaan jaloissani on jo alueita johon karva ei kasva ja muutkin karvat on haalistuneet. Mulla on normaalisti ihan hullu karvankasvu. Mustaa ja paksua karvaa ja edes höylällä ei saa säärtä kauniiksi.. Katotaan parin kuukauden päästä miltä alkaa näyttämään.. :))))
Kommentit (16)
Käsittely ei tunnu miltään. En ole testannut vielä ollenkaan kainaloihin,haluan nuo sääret ensin. Salon laser.
Mulla ei toiminut- ei irronnut yksikään karva.
Mulla ei toiminut, johtuu ilmeisesti siitä että karvoitukseni ei ole kovin tummaa vaan sellaista ihan vaaleanruskeaa. Laitteen ohjeissa luki että toimii lähinnä vain tummaan karvaan.
Olen käynyt 6 kertaa sairaala Mehiläisessä laseroitavana reilun vuoden aaikana. Karvaa ei enää juuri kasva ollenkaan joten on toiminut. Alueena ollut alapää ja kainalot. Olen 40+ nainen ja tumman karvan omaava
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 11:53"]
Olen käynyt 6 kertaa sairaala Mehiläisessä laseroitavana reilun vuoden aaikana. Karvaa ei enää juuri kasva ollenkaan joten on toiminut. Alueena ollut alapää ja kainalot. Olen 40+ nainen ja tumman karvan omaava
[/quote]
Paljonko lysti maksaa siellä? Olen ajatellut lähteä tallinnaan laseroitavaksi jos sieltä saisi edullisesti laseroinnin
Noin 250 /kerta, mutta tehoaa todellakin
SIis onks tää se Rio Salon Laser. Mulla RSL60 ja olen kymmenisen kertaa käyttänyt enkä kyllä huomaa mitään muutosta :(
Nostetaan. Aihe kiinnostaa muakin. Mikä monista markkinoilla olevista merkeistä on paras?
Onko turvallinen? Olen mies ja vehkeeni varressa kasvaa jonkun verran karvoja. Ei tarvitsisi aina höyläillä pois, jos laseri tehoaisi. Arveluttaa vaan kalun käsittely tuommoisilla.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan. Aihe kiinnostaa muakin. Mikä monista markkinoilla olevista merkeistä on paras?
Vittu teitä nostelijoita. Ehkä ne laitteet mitä on myyty 2013 ei ole enää myynnissä. Tee omia aloituksia nuija. Ei netti siitä kulu.
voiko käyttää alapäähän ja kainaloihin?voiko tulehduttaa ihoa?kiinnostaisi minuakin!hinta vaan kirpasee
Laserointi lisää syöpäriskiä huomattavasti eikä läheskään aina edes toimi. Olkaa tyhmiä vain.
Vierailija kirjoitti:
Onko turvallinen? Olen mies ja vehkeeni varressa kasvaa jonkun verran karvoja. Ei tarvitsisi aina höyläillä pois, jos laseri tehoaisi. Arveluttaa vaan kalun käsittely tuommoisilla.
Mistä alapeukut? Siis ei ole turvallinen vai?
Hyv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä alapeukut? Siis ei ole turvallinen vai?
Hyvä mies, anna niiden karvojen vain olla.
Mulla ollu jo vuosia Philipsin lumea laserkone. Toimii todella hyvin. Itse käytän sitä kainaloihin ja bikinialueelle kahden viikon välein eikä niissä kasva karva enää ollenkaan. Toimisi jalkoihinkin mutta en ole jaksanut kun niin iso alue. Aikasemmin kärsin todella paljon runsaasta karvoituksesta, mutta tää on ollut ihan pelastus. Suosittelen lämpimästi!!
Minkä merkkinen? Toimiiko myös kainalokarvoihin? Tuntuuko käsittely?
*harkitsee myös*