Olen kyllästynyt naiseni vatsamakkaroiden kasvuun. Eikö ole mitään tehtävissä? Olen ehdottanut...
...olen ehdottanyt ryhmäliikuntaa hs aerobiciä vaikka yhteisenä harrastuksena mut ei auta. Naiseni vaan istuu tabletin äärellä töiden jäljeen ja mussuttaa fazerin sinistä. Seksikään ei kiinnosta enää edes minua. Läski ja selluliitti pilaa kaiken. Taitaa olla valmis tämä suhde.
Kommentit (33)
Ehdota sulkapalloa, mukava harrastus ja mahdollista vuoden ympäri; talvella sisäpelihallissa ja kesällä kelin mukaan pihalla! Käymme miehen kanssa pelailemassa, hauskaa ja hiki tulee kun kunnolla pelailee.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti aloittaja ei tekstiä kirjoittaessaan rapsutellut omaa kaljamahaansa.
Rapsuttele sinä vaan omaa suklaamahaasi. Eiköhän tämä asia tullutkin jo käsiteltyä.
Siteeratun henkilön kaltaisten henkilöiden puolisoille voi suositella vain eroa.
Suurimmaksi osaksi ihmiset ovat silkkaa sikaista laumaa. Suurin osa ajattelee pelkkää itseään. Älkäämme sekaantuko toisiimme. Niin pääsemme kohti ansaittua itsekkään sian loppua arvokkaasti ilman tällaista naurettavaa vollotusta jostakin rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti aloittaja ei tekstiä kirjoittaessaan rapsutellut omaa kaljamahaansa.
Rapsuttele sinä vaan omaa suklaamahaasi. Eiköhän tämä asia tullutkin jo käsiteltyä.
Siteeratun henkilön kaltaisten henkilöiden puolisoille voi suositella vain eroa.
Suurimmaksi osaksi ihmiset ovat silkkaa sikaista laumaa. Suurin osa ajattelee pelkkää itseään. Älkäämme sekaantuko toisiimme. Niin pääsemme kohti ansaittua itsekkään sian loppua arvokkaasti ilman tällaista naurettavaa vollotusta jostakin rakkaudesta.
Oops, ei edes ole kunnon mahaa mitä rapsutella. Harmi, haukuit väärää puuta. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oops, ei edes ole kunnon mahaa mitä rapsutella. Harmi, haukuit väärää puuta. :/
Pelkkä kiinnostuksesi tätä keskustelua kohtaan osoittaa, että kohta on suklaasta masu pyöreänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sulkapallolla parane, että te ette tosiasiassa rakasta toisianne. Kunhan teeskentelette. Tämä on ihmisten maailma. Täällä ei ole rakkautta. Pelkkää valhetta.
Hae lääkitystä päävaivaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sitten selittää sen, että sinkkunaisetkin ovat jumalattomia tankkeja?
Ja miehet on järjestään aina niin tikissä kun olla ja voi, yea right?
Moniko mies on kehunut tässäkään olevansa ns. tikissä?
Ehdota vaikka yhteisiä kävelylenkkejä? Helppo jutella päivän tapahtumista ynnä muusta samalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota vaikka yhteisiä kävelylenkkejä? Helppo jutella päivän tapahtumista ynnä muusta samalla.
No eihän tollaiset pikku kävelyt mitään laihduta, jos jatkaa syömistä
Mitä vielä mietit? Jätä se kehonrakentajasika.
Mulle mies on tehnyt selväksi ettei pidä läskeistä naisista ja suhde päättyy jos tahallani tietoisesti hankkiudun sellaiseksi. Enkä oikeastaan näe siinä mitään väärää, minä taas olen todennut miehelle että viinan kanssa läträystä en katso hyvällä ja jos sen käytöstä muodostuisi hänelle ongelma, niin joutuisi valitsemaan mun ja viinan välillä.
Minä syön joka aamu ison lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Jaksaa sitten liikkua koko päivän.
Jos asiasta aikoo sanoa, kannattaa se tehdä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa. Ei kiva jos sitten joskus vuosien päästä päätät asiasta avautua, niin siinä saattaa nainenkin tuntea tulleensa petetyksi tietyllä tapaa.
Kysyt että onko hänen voinnissaan tapahtunut mitään muutosta ja sitten kerrot oman näkemyksesi, että mielestäsi jotain muutosta on tapahtunut jne...voit vaikka kysyä häneltä itseltään hieman kierrellen että mitäköhän se voisi olla ja toivoa hänen itsekin huomanneen painon nousseen. Jos niin käy, lupaa auttaa ja tukea häntä muutoksessa parempaan. Hälyttävämpää ja huomattavasti hankalamman tilanteesta tekee jos nainen itse ei ole havahtunut huomaamaan muutosta, silloin tuskin odotettavissa suuntaa parempaankaan, joten joudut toimimaan ja pohtimaan ratkaisua tilanteeseen yksin.
Ja miehet on järjestään aina niin tikissä kun olla ja voi, yea right?