Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt naiseni vatsamakkaroiden kasvuun. Eikö ole mitään tehtävissä? Olen ehdottanut...

Vierailija
11.03.2019 |

...olen ehdottanyt ryhmäliikuntaa hs aerobiciä vaikka yhteisenä harrastuksena mut ei auta. Naiseni vaan istuu tabletin äärellä töiden jäljeen ja mussuttaa fazerin sinistä. Seksikään ei kiinnosta enää edes minua. Läski ja selluliitti pilaa kaiken. Taitaa olla valmis tämä suhde.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit jättää sen. Luultavasti olette onnellisempia ilman toisianne. Yleensä rakastunut/onnellinen nainen kukoistaa ja haluaa pitää itsestään huolta.

Vierailija
2/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa on kyllä ongelmana ihan joku muu jos kumppani tuntee tarvetta paeta todellisuutta syöden eikä halua olla lähellä ja harrastaa yhdessä.

Mitä on taustalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda parikymppiseen mieheen, niin ei ole vatsamakkaroita!

Vierailija
4/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoisessa suhteessa oma ulkonäkö ja oma terveys kiinnostaa. Jos kaikki ei ole hyvin, eikä koe olevansa rakastettu, alkaa turvautumaan syömiseen helposti. Surusyömistä, koittaa löytää jotain iloa elämään.

Vierailija
5/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää itse ulkoiluttaa ja ruokkia lemmikkisi, jotta se pysyy kunnossa. Luulisi jokaisen miehen tietävän tämän. Moni on huomannutkin, että koira on helpompi.

Vierailija
6/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset laiskistuu parisuhteessa.

Vierailija
7/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Läskin määrä kasvaa vähitellen.

Otan osittain vastuun kuitenkin omalle niskalleni. En ole niin kiinnostava, että nainen jaksaisi huolehtia itsestään.

On tietysti myös niin, että tällainen rakkaus ei velvoita myöskään minua.

Vierailija
8/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä seurustelun tehtävänä on osoittaa, halutaanko sitoutua ja jakaa loppuelämä yhdessä. Mitäpä johtopäätöksiä vetäisit omasta suhteestasi?

Vierailija
9/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli aktiivisempi seurustelun myötä. 😁 Eikä edes loppunut, vaikka naimisiin mentiin, kummallakaan! 😁

Vierailija
10/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa on kyllä ongelmana ihan joku muu jos kumppani tuntee tarvetta paeta todellisuutta syöden eikä halua olla lähellä ja harrastaa yhdessä.

Mitä on taustalla?

Mikäs sitten selittää sen, että sinkkunaisetkin ovat jumalattomia tankkeja?

Vierailija
11/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kun saa sinut koukkuunsa, niin saman tien alkaa yltiöpäinen turpoaminen.

Vierailija
12/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on taustalla?

Hyvä kysymys, mutta ketä tässä nyt pitäisi syyttää? Läskiä vai sen aviomiestä? Impotenttiä vai vaimoa?

Ehkä ei suoraan ketään?

Rakkaus on unelma, jota ei ole olemassa.

Vierailija
13/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itsekin lihonut parisuhteenne aikana? Ei se toimi, jos yrität vihjailla laihduttamisesta oman vatsakumpusi takaa.

Vierailija
14/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että sulla seisois vaikka naisella ei olis vatsamakkaroitra????

Kuitenki kirjottelisit vaan palstalla sillonkin......

Vierailija
15/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa maksaa sille personal trainer ja kerro, kuinka olet huolissaan hänen terveydestään. Sano, että rakastat edelleen, vaikka toivoisit hänen laihtuvan. Sano lopuksi pitäväsi häntä edelleen kauniina. Nämä asiat on arkoja aiheita. Olen hienovarainen, vaikka olisitkin suora. Vaikka haluat kertoa, että hän ei ole enää seksuaalisesti haluttava, kerro se todella hienovaraisesti. Keksi sanat, jotka teille sopii parhaiten.

Vierailija
16/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli aktiivisempi seurustelun myötä. 😁 Eikä edes loppunut, vaikka naimisiin mentiin, kummallakaan! 😁

Käytkö paskalla useammin vai mitä aktiivisuutta tarkoitat?!

Vierailija
17/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytkö paskalla useammin vai mitä aktiivisuutta tarkoitat?!

Oletko kuullut liikunnasta koskaan? 😱

Vierailija
18/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aloittaja ei tekstiä kirjoittaessaan rapsutellut omaa kaljamahaansa.

Vierailija
19/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole vaan masentunut? Tykkäättekö retkeillä? Jos lähtisitte kävelylle jonnekin kivaan paikkaan? Vaikka ensin lyhyt retki jonnekin retkeilyaluelle? (ekalla retkellä vois käyttää täkynä siellä tehtyä grillimakkaraa, tai peräti vartaita) Ja jos siitä saat innostumaan, niin ehkä se aktiivisuus lähtis kasvuun muutenkin, tai edes ne retket pitenis? 

Ehdotit myös jotain ryhmäliikuntaa. Entä, jos se yhteinen liikunta olisikin tanssi? Toi aerobick on ehkä vähän tylsä ja myös raskas, jos on heikko peruskunto vielä. 

Yksin voisi innostaa joku itämainen tanssi, burleski, tai bollywood? Niissä ainakin on hauskaa. Vaikeeta nyt heitellä, kun en yhtään tiedä millaisesta yksilöstä on kyse.

Vierailija
20/33 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää, jos vasta sitten kelpuuttaa, kun toinen lupaa treenata itsensä henkihieveriin, vaikka ensin lörpöttää pehmeitä.

Mutta se on minusta ikävä merkki, kun antaa itsensä lihoa ja moittii toista samanaikaisesti. Minulla on loppunut halu yrittää tällaisessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme