Millainen persoona haluaisit olla?
Minkälaisia ihmisiä ihailet? (tai kadehdit) Mitä luonteenpiirteitä tai ominaisuuksia itselelsi toivoisit?
Kommentit (20)
Haluaisin olla tyyni ja järkähtämätön ja seisoa aina omien sanojeni takana. Tekojeni takana jo seison.
Juuri sellainen kuinolen. Muutenhan en olisi minä.
Olen juuri sellainen luonteeltani kuin arvomaailmani on, mutta haluaisin olla hieman rohkeampi, iloisempi, rennompi jne.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 08:51"]
[/quote]
Minä toivon, että kehityn ja kasvan koko elämäni ajan ihmisenä. Olisi hirveää, jos mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tapahtuisi enkä tunnistaisi kehityskohtia.
Itseni vastakohta: räiskyvä, hauska, aikaansaava, sosiaalinen jne..
Olen ujo, hiljainen, huumorintajuton ja TYLSÄ enkä niin helposti uskalla kokeilla mitään uutta.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 09:01"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 08:51"]
[/quote]
Minä toivon, että kehityn ja kasvan koko elämäni ajan ihmisenä. Olisi hirveää, jos mitään muutosta mihinkään suuntaan ei tapahtuisi enkä tunnistaisi kehityskohtia.
[/quote]
Tätä on vaikea selittää, mutta kyllä minäkin kehityn ihmisenä koko ajan. Tunnen kuitenkin että kehityn koko ajan enemmän omaksi itsekseni. Lapsuudessa opitut käyttäytymismallit jäävät pois jne, ja jäljelle jää se todellinen minä. tavallaan olen kiitollinen että elämässä on ollut vaikeuksia, sillä ne on kasvattaneet. Ja kehitys jatkuu......
Haluaisin olla älykäs, hyvä seuramies (hauska, viihdyttävä ja kiinnostava), kaunis ja hoikka, liikunnallinen, kunnianhimoinen ja ahkera, hyvän itsekurin omaava, säästeliäs, järkevä ja pitkäjännitteinen, ei-niin-herkkä- vaan sellainan teflon kaiken maailman pahuudelle.
Nyt olen empaattinen ja herkkä mutta nämä asiat ovat tuottaaneet vain kärsimystä. Haluaisin sellaisia luonteenpiirtertä joissa voisi elämässä menestyä ja edetä. Nyt olen väärissä asioissa laiska ja väärissä ahkera, liian herkkä, en osaa säästää, lisäksi olen huono koulussa, minulla on aivan surkea lukupää, enkä ymmärrä mitään vähänkään älyllistä esim. matematiikkaa tai kieliä. Lisäksi olen monen mielestä tosi tylsää seuraa. Paasaan asisoista koska olen idealisti. Ällöä.
Mä haluaisin olla sosiaalinen, älykäs, liikunnallinen, hyvä itsetuntokin olisi äärimmäisen tärkeä.
haluaisin olla oikein kiltti, hyvä, rakastava, kohtelias, ajattelevainen, empaattinen, epäitsekäs
Haluaisin olla jämäkkä ja aikaansaava, energinen ihminen. Sellainen, joka tietää mitä tahtoo ja määrätietoisesti tekee kaiken mitä vaaditaan että saa sen mitä tahtoo.
Tosiasiassa olen onneton haahuilija, joka en vielä kolmevitosenakaan tiedä mikä minusta tulisi isona, enkä tiedä haluanko lapsia vai en, haluanko miestä vai en, haluanko asua kerrostalossa vai omakotitalossa. Minä vaan ajelehdin ja vituttaa kun kaikki polkee paikallaan.
Olen se, joka olen. Tähän mennessä eletty elämä on tuottanut tällaisen naisen. Luonnevikoja ja kaikenlaista muuta huonoa on tetysti, mutta niitä ei voi välttää, ja matka jatkuu.
Vaikka nykykulttuurissa ehkä väitetään toisin, persoona ei ole shoppailukysymys. Kannattaa enemmän kuunnella omia halujaan ja ajatuksian kuin vaikkapa median älämölöä (ip-lehdet, tv:n vastenmielisimmät nöyryytysohjelmat, nopeaan kulutukseen perustuva, nopeasti vaihtuva muoti).
Elämänkokemusta ei saa kokeilemalla milloin mitäkin kuin vaatetta sovituskopissa. Elämää ei myöskään voi hallita, sitä voi vain elää.
Rohkea, itsevarma, sosiaalinen, stressinsietokykyinen. Keskustelutaitoinen, empaattinen, huumorintajuinen.
Näistä vain kolme viimeistä kuvaa minua.
Älykäs, rohkea, energinen, sosiaalinen, puhelias, iloinen, rento, huumorintajuinen, kaikenkaikkiaan sellanen tosi cool, jonka ystäväksi kaikki haluavat :) Nyt oon vaan tällanen yksinäinen väsähtänyt tylsimys..
lihaksikas potkunyrkkeilijä ja kixzboozer vartija portsari kombinaatiolla.
Olen tyytyväinen itseeni, mutta minusta mieheni rauhallisuus on melkeinpä kadehdittavaa, koska hän on rauhallinen ihan aina.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 10:18"]
Haluaisin olla jämäkkä ja aikaansaava, energinen ihminen. Sellainen, joka tietää mitä tahtoo ja määrätietoisesti tekee kaiken mitä vaaditaan että saa sen mitä tahtoo.
Tosiasiassa olen onneton haahuilija, joka en vielä kolmevitosenakaan tiedä mikä minusta tulisi isona, enkä tiedä haluanko lapsia vai en, haluanko miestä vai en, haluanko asua kerrostalossa vai omakotitalossa. Minä vaan ajelehdin ja vituttaa kun kaikki polkee paikallaan.
[/quote]
Tuohan on ideaalinen olotila. En häpeäisi lainkaan kulkea kengissäsi.
Olet oikealla tiellä. Olet oikea onnenkeksi. Haaveilu on lapsellisille. Nyt on nyt :)
Haluaisin olla liikunnallinen ja aikaansaapa. Aktiivinen ja absolutisti.