Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jollain naisilla on tosi komeat miehet?

Vierailija
11.03.2019 |

Iltasanomissa haastateltiin yhtä Englannissa asuvas suomalaisnaista Brexitistä. On kyllä niin komea mies hänellä, ihan kateeksi käy, nainenkin kyllä tosi kaunis.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...

Vierailija
2/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös komeat miehet haluavat parisuhteeseen. Aikakin suurin osa. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille komeillekin löytyy joku, joka kelpuuttaa.

Vierailija
4/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten on pakko uhrautua ja ottaa komea mies, muuten komeat miehet joutuisivat olemaan yksin.

Elämä on vaan joskus niin julmaa ja kovaa.

Vierailija
5/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan siksi, että ollaan sellainen itse valittu. Komeushan on kiva ominaisuus miehessä, sellainen tulee helposti valituksi parisuhteeseen. Luonnonvalintaa, nääs. Miksi tällaista edes ihmettelet?

T. TOSI komean miehen vaimo

Vierailija
6/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän säännöllä olla poikkeus. Ei kaikki oo palstamammoja.

Vierailija
7/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse haluaisi komeaa miestä? Sellaiseltahan saa kauniita lapsiakin! Ja aikanaan pitkät, komeat jälkeläiset arkkunsa kantajiksi. Sekin on näyttävää. Kannattaa olla kaukonäköinen.

Vierailija
8/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamammoilla on maailman komeimmat miehet...

Vierailija
9/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä. Mun mies on kliseisen komea lentäjä.

Vierailija
10/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoijoijoiii... Ne adonikset kun kaikki riviin laittas, olis ensinnäkin PITKÄ rivi ja niin uljas, että silmiä häikäisis........

Vierailija
11/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan siksi, että ollaan sellainen itse valittu. Komeushan on kiva ominaisuus miehessä, sellainen tulee helposti valituksi parisuhteeseen. Luonnonvalintaa, nääs. Miksi tällaista edes ihmettelet?

Olisipa mullakin, olen kateellinen. Viimeksi mulle laittoi facebookissa kaveripyynnön 85 v. papparainen. Et silleen... N38

Vierailija
12/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä varmaan tähdätään taas siihen, että miksi naiset (tai no siis suomalaiset naiset) ovat niin rumia ja lihavia ja rupsahtavat sen ja sen ikäisinä. Ihme kitinää, kun kuitenkin se naisen kaipuu on näillä aloittajilla niin kova.

Vierailija
13/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstamammojen miehet olekaan rumia sikoja? Niitä itsekkäitä pikkupoikia jotka pitää laittaa aina vaan vaihtoon.

Vierailija
14/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli komea, enoni olivat komeita, setäni olivat komeita, veljeni ovat komeita...ei kai sitä muuta vaihtoehtoa osannut edes harkita.

Vierailija
15/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa mullakin, olen kateellinen. Viimeksi mulle laittoi facebookissa kaveripyynnön 85 v. papparainen. Et silleen... N38

Voi ei.. No ehkä hän tarjosi b´vain platonista ystävyyttä. Se varsinainen komistus voi vasta keräillä voimia sun lähestymiseen :) Komeatkin miehet voi olla epävarmoja ihanan naisen suhteen.

Vierailija
16/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä naisella oli komea mies siksi, kun se asuu Englannissa ja sillä on englantilainen mies.

Vierailija
17/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä naisella oli komea mies siksi, kun se asuu Englannissa ja sillä on englantilainen mies.

Ihan mun henk. koht. mielipiteenä, suomalaiset miehet on keskimäärin komeampia kuin englantilaiset <3

Vierailija
18/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englantilaiset miehet ovat yleensä kaikkea muuta kuin komeita näin kohteliaasti ilmaistuna, mutta kyseinen mies on ehkä eräs parhaimman näköisimmistä miehistä jonka olen koskaan nähnyt. Onnentyttö tuo nainen.

Vierailija
19/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö palstamammojen miehet olekaan rumia sikoja? Niitä itsekkäitä pikkupoikia jotka pitää laittaa aina vaan vaihtoon.

Ei vaan tosi komeita ja huomaavaisia. Siksi me heti osataan neuvoa kun joku onneton on mennyt ja valinnut väärän.

Vierailija
20/35 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englantilaiset miehet ovat yleensä kaikkea muuta kuin komeita näin kohteliaasti ilmaistuna, mutta kyseinen mies on ehkä eräs parhaimman näköisimmistä miehistä jonka olen koskaan nähnyt. Onnentyttö tuo nainen.

No linkkaas se juttu tänne! Alkoi kiinnostaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi