Miksi tuo Miika Nousiainen on niin outo?
Kommentit (53)
Miika on mun eka julkkisihastus teini-iän jälkeen. <3
Miika on todella ihana minunkin mielestäni. En tiennyt hänestä ensin mitään ja sitten piti "tutustua" oikein kunnolla ja lukea kaikki tiedot. Olen vasta nuori nainen, mutta rakastan silti Mikaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene, sillä on kaksi pikkulasten ja on jo yli 40 paljonkin.
Syökö/ pureskeleeko se kuulakärkikynä vai lyijykynä. Lyijy on vaarallista. Tukkakin on vaalentunut.
Taitaa Miikka olla ujonpuoleinen. Vaikka ei se mitään.
Lyijykynän "lyijy" ei oikeasti ole lyijyä vaan grafiittia. Siis hiiltä. Ei ole vaarallista.
Miika on sitä lajia älykäs että olen positiivisessa mielessä vähän kade. Häntä kun kuuntelee toivoisi että leikkasi yhtä hyvin ja laajasti. Myös esimerkki siitä miten äly ja huumorintaju yhdistyy loistavaan ulosantiin. huhhuh.
Mitäs sen ja Kuustosen Mikon välillä oli, kun aikoinaan lähti Hyvät ja huonot uutiset ohjelmasta. Sanoi vaan "en lähde mukaan enää jos Kuustonen on siellä"
Miikan takia katson ohjelmaa, hän on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Miika on paras, se ajatuksenjuoksu on niin hillittöntä, ettei tyhmät ehkä pysy perässä ja sotkevat käsitteet hauska ja outo keskenään. Älykäs ja hauska, paras tossa ohjelmassa. Mä haaveilen edelleen sen kuvailemasta Forssa-teemaisesta kylppäristä, ja repeän aina kun kuulen jonkun Sokoksen Kutsu kauneuteen mainoksen.
Kertokaas, millainen on Forssa-teemainen kylppäri! En oo katsonut ohjelmaa pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sen ja Kuustosen Mikon välillä oli, kun aikoinaan lähti Hyvät ja huonot uutiset ohjelmasta. Sanoi vaan "en lähde mukaan enää jos Kuustonen on siellä"
Kuulostaa vitsiltä mutta oliko?
Vierailija kirjoitti:
Taas kiusaaja on kateellinen jostain mitä ei ymmärrä. Heti tarvitsee ruveta haukkumaan, kun joku osaa jotain. Tee sinäkin vaihteeksi jotain hyödyllistä muiden alas painamisen sijaan. "Pitääkö olla huolissaan?" -ohjelma on lempiohjelmaformaattini ja Nousiainen paras koko paneelissa, sillä vetoaa omaan huumoriini eniten. Toivon, että ei anna painaa itseään alas muiden panetteluista.
Jos voisin, niin antaisin sinulle tästä kirjoituksesta vaikka sata yläpeukkua.
Täältä vanhemmaltakin ihmiseltä kommentti: Miika on niin symppis, fiksu, kultainen ja älykäs.Eikä vouhota ohjelmassa, on sivistyneen oloinen ja muita huomioiva.
Älykäs ja ihana. Katson näitä jaksoja osin siitä syystä, että hän on mukana. 🖤
Aivan mahtava tyyppi! Ja koko ohjelma on hauskinta, mitä telkkarista on tullut aikoihin. Saa nauraa vedet silmissä.
Miika on ihan huippu 🥰, ei vain semisti 😁. Varhaiskasvatuksen opettajana olin jopa vähän liikuttunut, kun Miika jossain jaksossa kehui ja kertoi arvostavansa päiväkotien työntekijöitä. Pitääkö olla huolissaan - ohjelma katsotaan mieheni kanssa joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Hän on älykäs ja kuuma. 🙂
Älä aina käyttäydy kuin bändäri. Opettele näkemään asiat.
Millainen se Forssa teemainen kylppäri on?
Varmaan siksi, että seurustelee täydellisen psykopaatin kanssa.
Onko Miika ite aloittanut tämän ketjun