Annika Saarikko ja Krista Kíúrú A-Studiossa, aika pulskia molemmat
Joutuuko meillä politiko t niin koville, että eivät pysty huolehtimaan itsestään...?
Kommentit (34)
Niin minustakin Saarikko ensin teki jotain vaikutusta. Kun hänen jostain puolesta välistä piti päästä ministeriksi. Kun oli niin sovittu se uskovaisen tilalle.
Mutta oikeesti se on harrastaja näyttelijä. Itse kertonut.
Se puhuu aina niin, ettei itsekään ymmärrä puhumaansa. Joku siinä on outoa.
Onko Kimmo ja Annika maistereita.
Vierailija kirjoitti:
Niin minustakin Saarikko ensin teki jotain vaikutusta. Kun hänen jostain puolesta välistä piti päästä ministeriksi. Kun oli niin sovittu se uskovaisen tilalle.
Mutta oikeesti se on harrastaja näyttelijä. Itse kertonut.
Se puhuu aina niin, ettei itsekään ymmärrä puhumaansa. Joku siinä on outoa.
Minä olen ymmärtänyt hänen puheensa. Jopa hänen hyvän maun mukaiset pikku piikit turhan kyselijöille ja jankkajille.
Vierailija kirjoitti:
Saarikko on todella asiansa osaava poliitikko. On päästy seuraamaan eduskunnan kyselytunneilla. Lisäksi on avoin ja vaikuttaa henkisestikkin terveeltä. Ei jää jankuttamaan omiaan vaan myöntää virheet jos niitä osoitetaan.
Hirvittää ajatellakkin että joutuu kuuntelemaan Maria Guzeniinaa ensi hallituskaudella. Voi kun Rinne löytäisi pätevämmän tilalle:(
Eihän tämä Maria ole kuin toimittaja ei kai Rinne laita ministeriksi?
Turhake Maria Guzenina-Richardson oli peruspalveluministerinä pari vuotta. Ei kai Rinne häntä enää ministeriksi päästä. Oli Urpilaisen valinta.
Suotta pelkäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarikko on todella asiansa osaava poliitikko. On päästy seuraamaan eduskunnan kyselytunneilla. Lisäksi on avoin ja vaikuttaa henkisestikkin terveeltä. Ei jää jankuttamaan omiaan vaan myöntää virheet jos niitä osoitetaan.
Hirvittää ajatellakkin että joutuu kuuntelemaan Maria Guzeniinaa ensi hallituskaudella. Voi kun Rinne löytäisi pätevämmän tilalle:(
Turhake Maria Guzenina-Richardson oli peruspalveluministerinä pari vuotta. Ei kai Rinne häntä enää ministeriksi päästä. Oli Urpilaisen valinta.
Suotta pelkäät.
Kyllä DJ voi ihan hyvin olla hyvä ministeri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suotta pelkäät.
Voi riittää meriitit ministeriksi demareille, koska hän ei ole pulska.
Joo kyllä sen ymmärtää, mutta se puhuu aina sitä samaa, mitä keskusta toivoo. Tottakai. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.
En vain itse jaksaisi puhua aina niin kuin ei olisi omia mielipiteitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarikko valehtelee ja puhuu paskaa niin paljon kuin keskimääräinen kepulainen siihen pystyy. Eli aina kun pääsee ääneen.
Kerros nyt kun mua alkoi kiinnostaa, että mistä toi sun kepuviha kumpuaa?
Kumpuaisko vaikka että Esko Aho ajoi meidät lamaan ja Juha Sipilä tuhosi hyvinvointivaltion. Siinä nyt pari esimerkkiä joyka tulivat heti mieleen. Eri kun keneltä kysyit
Ei Esko Aho ajanut Suomea lamaan. Valehtelisit vähemmän. Vi*uttaa kaltaisesesi paskan puhujat.
Perehtyisit hiukan historiaan idi*otti.
Huomaa kyllä että kepulien puolustajilta täysin argumentit lopussa kun tarvii heti alkaan kiroileen vaan.
Pulskia tätejä, mutta Annika on ihanampi.
poju maalta kirjoitti:
Pulskia tätejä, mutta Annika on ihanampi.
Yhteensä hieman yli 200 kg?
Saarikko ja Kiuru osaavat kyllä substanssin ihan hyvin. Samoin Maria Guzenina-Rihcardson osaa sote-asiat ihan hyvin. On vastannut niistä Espoossa jo ties kuinka kauan kunnallispoliitikkona.
Vierailija kirjoitti:
No nyt studiossa on Kimmo Tiilikainen, kaikkien unelmavävy.
Jännästi puhuu toinen puoli ylähuulesta ylempänä.
Hänessä on aina ollut jotain kieroa mielestäni.
Upeita fiksuja koulutettuja naisia molemmat. Lievä ylipaino vaan lisää uskottavuutta politiikassa.
Aivan sama, baska ukko se on siitä huolimatta ja kepu perzeestä. SYVÄLTÄ ! Keleen rehupuntit !