Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellinen syy miksi valmisruokiin yms. lisätään sokeria?

Vierailija
11.03.2019 |

Mikä se on?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys tuotespesialistille. Etenkin kun siitä saa maksaa itsensä kipeäksi, ettei sokeria lisätä mukaan.

Itse tekemällä saa tehtyä halvalla ja ilman sokeria.

Varsinaisen ruoan teenkin itse. Mutta aamupalan haluaisin syödä mahdollisimman nopeasti ilman, että pitää alkaa tuunaamaan kaikkea alusta asti.

No mitä ihmettä syöt aamiaisekdi jos saat siinä väkisin sokeria?

Vierailija
22/25 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok geenien lisäksi varmaan ruokien sokerittomuus ja se, etten käytä rasvaisia salaattikastikkeita tai majoneesejä koskaan, ovat suurimmat syyt miksei ole tarvinnut olla koskaan laihiksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä makean lisääminen ruokiin johtuu useimmiten siitä, että se parantaa makua. Voi olla sokeria, hunajaa, ihan mitä vaan makeaa.

Samalla tavalla tietyt maut tulevat esiin kun makeaan ruokaan lisätään suolaa. Esim. ei kai kukaan tee kaakaota ilman pientä ripausta suolaa?

Vierailija
24/25 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys tuotespesialistille. Etenkin kun siitä saa maksaa itsensä kipeäksi, ettei sokeria lisätä mukaan.

Varsinaisen ruoan teenkin itse. Mutta aamupalan haluaisin syödä mahdollisimman nopeasti ilman, että pitää alkaa tuunaamaan kaikkea alusta asti.

No esimerkiksi hedelmä- ja marjajogurtit joihin ei ole lisätty sokeria maksavat paljon enemmän. Samoin myslit. Itselle luontainen sokerin määrä riittäisi enemmän kuin hyvin. Ja voisin tehdä toki kaiken itse, mutta haluan olla 15-20 minuutissa lähdössä töihin.

Vierailija
25/25 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi hedelmä- ja marjajogurtit joihin ei ole lisätty sokeria maksavat paljon enemmän. Samoin myslit. Itselle luontainen sokerin määrä riittäisi enemmän kuin hyvin. Ja voisin tehdä toki kaiken itse, mutta haluan olla 15-20 minuutissa lähdössä töihin.

Minä joka tapauksessa sekoitan hedelmät tai marjat maustamattomaan jogurttiin jo edellisenä iltana. Parempi maku niin. Jos en jaksa pilkkoa, käytän mustikoita tai valmiiksi pilkottuja säilykehedelmiä.

Myslikin on sellainen, mitä teen suuren määrän kerralla jo kauan ennen syöntihetkeä. Mutta aamiaiseksi syön yleensä kaurapuuroa (mikrossa tulee nopeasti) tai voileipiä, joista kummassakaan ei ole sokeria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan