Tylsä elämä! T. Vela
Siis voi juma että voi olla tylsää. Lomailin viime viikon, ja jo silloin oli tylsää. Toki kävin keikoilla, näin kavereita ja sukulaisia, vietin aikaa mökkeillen ja miehen kanssa mutta silti... Tylsää.
Tänään palasin töihin, tylsäätylsäätylsää (teen lasten kanssa töitä), tulin kotiin, TYLSÄÄ. Mies viettää aikaa lapsensa kanssa, joten itse istun kotona tv:n edessä ja lähinnä vain syön, ja sekin on TYLSÄÄ.
Onkohan tämä jotakin lomanloppuahdistusta vai onko elämä VAIN TYLSÄÄ?!
Kommentit (12)
Itsepähän omasta elämästäsi päätät. Tee jotain sille tylsyydelle.
Edelleen tylsää, voihan saakeli miten TYLSÄÄ!
Mikään ei tunnu miltään. Ainoa mikä tuntuu edes joltain on syöminen. Lopulta siitäkin tulee vain paha olo ja morkkis.
Mikä avuksi?!?
Ap
Ei voi sanoa "hanki elämä", koska olet ilmeisesti jo hankkinut sen.
Hanki erilainen elämä?
Miksi ilmoitit olevasi vela? Toivot vastauksia joissa sanotaan että lapsi tuo elämään sisältöä? Tai olet oikeasti lapsellinen ihminen ja yrität peitellysti kertoa että sinusta lapsettoman elämä ei voi olla hyvää?
Miksi kirjoitat nimimerkillä vela? Luuletko, että lapsiperheiden arki on vähemmän tylsää?
Olen 60 vee, eikä ole montaa tylsää päivää elämässäni ollut (joku lapsuuden pitkäperjantai ehkä). Onko tylsyys tylsien elämää? Apua, näin ei saisi sanoa...
Kiva porvoolainen vela, joka taitaa olla yh-äiti Vantaalta, joka yrittää kovasti vakuutella itselleen, ettei kadu lapsiaan vaan niiden lapsettomien elämä se vasta kurjaa onkin :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat nimimerkillä vela? Luuletko, että lapsiperheiden arki on vähemmän tylsää?
Koska tää on vauvapalsta ja ajattelin, että sillä on merkitystä ettei minulla ole lapsia. Miehen perheen kautta myöskin tiedän, ettei lapsiperheessä juuri ehdi olla tylsää... Mutta eipä ole kyllä omaa aikaakaan.
Pitäisi varmaan hankkia joku harrastus, tai varata vaikka matka, jonka suunnitteluun voisi käyttää energiaansa. Vaikea vain keksiä nyt mitään buustia arkeen kun ei tunnu mikään kiinnostavan =(
Ap
Miltä kuulostais extreme-lomamatka johonkin kriisipesäkkeeseen? Käsittääkseni mainitsemani kaltainen lomamatkailu oli uusinta hottia joskus 80-90 -luvulla. Miksei siis nytkin?
Keksi itsellesi toteutettavissa olevia haaveita ja ponnistele niitä kohti. Vaikka seuraava lomamatka. Ensin säästetään, luetaan oppaita, etsitään sopivia lentoja ja hotelleja. Sitten on itse matka ja matkan jälkeenkin voi kirjoittaa arvosteluja, katsella kuvia jne.
Tai aloita joku uusi harrastus, maailma on mahdollisuuksia täynnä.
Elämä on aina välillä tylsää, mutta ne päivät tekevät jännittävistä hetkistä ja päivistä vieläkin parempia. Ei kai kukaan halua pelkkää high fly'ta, kohta mikään ei tuntuisi enää miltään.
Ei ole. Älä valita. Tee asioita joista pidät. Tai toki jos haluat jatkuvaa huolta, vaivannäköä, stressiä, unettomuutta ja kaikkea muuta kuin omaa aikaa, tee niitä lapsia.