Vieraissa 2019 official
Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?
Kommentit (612)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tainnu vaihtoparit olla tekemisissä keskenään? Eivät kaikki seuraile toisiaan /ole kavereita somessa.
Ei varmaan onnistunut tuo pariterapia kaikkilla.No eivät todellakaan ole olleet tekemisissä!
Tiedän kyllä että on ollut
Vierailija kirjoitti:
Henkka sano olevansa ylpeä Katista - siis kun vaimo horisee ihan harhaisia 🙄 Oon tähän asti säälinyt Henkkaa, mutta ehkä hän ansaitsee omituisen vaimonsa! Aika lapanen toi Henkkakin.
Tällai varhaiskasvattajana toivon että Henkka ymmärtää lähteä tuosta suhteesta. Sillä se ei ole hyväksi lapselle eikä kummallekkaan vanhemmalle. Mustasukkainen vanhempi yleensä myrkyttää suhteen ja lapsi käsii siinä eniten loppujenlopuksi.
Nimimerkillä: kokemusta valitettavasti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo tainnu vaihtoparit olla tekemisissä keskenään? Eivät kaikki seuraile toisiaan /ole kavereita somessa.
Ei varmaan onnistunut tuo pariterapia kaikkilla.No eivät todellakaan ole olleet tekemisissä!
Arvasin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ketkä on ?!
Aloin seuraamaan hieman myöhässä tätä sarjaa ruudussa. Ja nyt kokonaan katsoneena voin jotain sanoakkin
Mielestäni alku mainostukset antoivat ymmärtää hieman jotain muuta, mitä ohjelma todellisuudessa olikaan.
Mainostusta olisi pitänyt myös jatkaa koko ohjemam telkussa pyörimisen ajan kunnolla, eli liian vähän mainostusta mielestäni.
No itse ohjelmaan rohkeita pareja kun lähtivät mukaan , eri persoona tyyppejäkin löytyi.
Mutta siltikin jotenkin pliisu ohjelma
vaikka suhteissahan on aina draamaa. Luulen että kaikkea hyvää matskua ei näytetty
, että ohjelma olisi hyvänmaun rajoilla.
Kiinnitin leikkaukseen huomiota, jotenkin ontui
3 jaksossa se pahasti ja muissakin välillä. Musiikki ois pitänyt olla hieman erityylisempää ja monipuolisempaa.
Osallistujia en rupea arvostelemaan, vaikka täällä on ollu tapana näköjään lynkkaa muut ja kehua itseään.
Toivon osallistujille kaikkea hyvää elämässä ja että toivottavasti hyötyivät ohjelmasta terapia mielessä.
Mitä teille jäi mieleen ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ettei kukaan eronnu xD
Mitäs tylsää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teille jäi mieleen ohjelmasta?
Se, että terapeutti oli seksikäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää ettei kukaan eronnu xD
Mitäs tylsää siinä on?
Pitäähän ohjelmissa olla jotain draamaa
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähny ketään livenä?
Tiinan ja Nikon oon nähny yhdessä kulkevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä että jotain keskusteluja on heillä ollut, mutta eivät ole tavanneet!
Mistä tiiät et ovat olleet yhteydessä?
Riikka nähty ja hyvältä näytti❤️
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiät et ovat olleet yhteydessä?
Olen jutellut yhden osallistujalta. Sanoi vain silloin että on jutellut joidenkin osallistujien kanssa.
Onkait toi nyt ilmi selvää kun seurailevat toiaiaan somessakin. 🙄
Nikon oon nähnyt muutaman kerran säbä halleilla.
Tiinan olen nähnyt lapseni koululla ja kaupassa muutamia kertoja.
Minuakin kiinnostaa ovatko parit edelleen yhdessä, tietääkö joku?