Vieraissa 2019 official
Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?
Kommentit (612)
Joillekin mustasukkaisuus on tapa ja joillekin se syntyy vain ja ainoastaan jostain tietystä syystä. Koska en tunne Katin ja miehensä suhdetta ja historiaa, en todellakaan lähde arvottamaan tuota sairaalloisesti mustasukkaiseksi. Se voi olla myös ihan syystä noussutta epävarmuutta, joka ei parane sillä, että ihminen leimataan sairaaksi.
Sairasta olisi se, että Kati olisi vaatinut tuotantoa keskeyttämään koko projektin, jättänyt miehensä siltä istumalta, yrittänyt jotenkin vakoilla tai penkoa todistusaineistoa tai järjestänyt jonkun valtavan kohtauksen.
Lueppa kuule psykologien kirjoituksia mustasukkaisuudesta. Siihen saa hoitoa jos haluaa. Ja eikai täällä kukaan sairaakai leimaakkaan?? Mutta sairaaloisen mustasukkanen ihminen on tavallaan sairas ja tarvii hoitoa/apua itselleen. ❤
Mustasukkasuus on kuitenkin hoidettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^^ Kyllä musta Katikin on aika pelottava juttujensa kanssa - tollanen on jo sairaalloista mustasukkaisuutta, että suuttuu jostain TURPEEN levittämisestä. Huh!
Minunkin mielestä kati oli pelottava ja kyllä juuri tuolla tasolla oveva mustasukkasuus on sairasta. Säälin Tiina/ kaikkia ketkä joutu tuollaisen hyökkäyksen kohteeksi.
NO oli Kyllä pelottava! Ihan meni itellä niskavillat pystyyn ku katso ja kuunteli sitä.
Kati laitto käden nyrkkiinkin! ku Niko sanoi turve sanan! Miten niin ei ois sairaaloisen mustasukkanen?!
Vierailija kirjoitti:
Lueppa kuule psykologien kirjoituksia mustasukkaisuudesta. Siihen saa hoitoa jos haluaa. Ja eikai täällä kukaan sairaakai leimaakkaan?? Mutta sairaaloisen mustasukkanen ihminen on tavallaan sairas ja tarvii hoitoa/apua itselleen. ❤
No siis nimenomaan olen lukenut mustasukkaisuuskirjoituksia esimerkiksi Väestöliiton sivuilta ja sen pohjalta en vielä todellakaan leimaisi tuota muuksi kuin merkiksi siitä, että heidän suhteessaan on tällä hetkellä ongelma. Toki voi olla pahempaakin, mutta ei meille ole sellaista näytetty.
Olen itse elänyt sairaalloisen mustasukkaisen kanssa. Hän tonki tavaroitani, kuulusteli, syytteli, erkaannutti ihmisiä minusta keksimällä valheita ja juonia, pakotti minua riisumaan "saastuneita" vaatteita jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki mustasukkaisuus ole sairasta tai edes sellaista mitä pitäisi hoitaa. Joskus se on ihan aiheutettua ja aiheellista ja sairasta olisi "parantaa" mustasukkainen eli alistaa hänet sopeutumaan itselleen haitalliseen tilanteeseen. Joskus erokin voi olla parempi, jos yhteisymmärrystä ei löydy.
Minusta minkäänlainen toisen kyttäys ja kontrollointi ei kuulu terveeseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta minkäänlainen toisen kyttäys ja kontrollointi ei kuulu terveeseen suhteeseen.
Onko Kati jotenkin kytännyt miestään? Onko väitetty että heidän suhde voi hyvin? Hyvässä suhteessa ei myöskään synny tuollaista epävarmuutta.
No ei kyllä tollanen kilahtaminen ole normaalia enkä itse katselisi tollasta. Ja jos hermostuu noin ammattilaisten antamasta tehtävästä niin ihan varmasti on samanlainen/pahempi arjessakin.
Ei oo varmasti helppoa olla noin mustasukkainen, mutta epäreilua se on myös kumppanille. Henkka on ollut paljon vapautuneempi ilman vaimoaan.
Eihän asian hoitaminen/käsittely tarkoita alistumista! Herran jumala sentään !
Turvetehtävä oli mahdollisesti räätälöity Katille ja Katin nähtäväksi. Ja kyllähän tuo mustasukkaisuus oli niin selvää, jos katse voisi tappaa..!! :D
Kunpa Nita ja Harri eroaisivat. Harri on kypsä kuin rippikoululainen, juuri se öyöy-amis-kovis-kakara...
Onko Riikka ja Timo vielä yhdessä?
Toivottavasti kaikki parit ois saanu edes jotain tästä jutusta irti. Helvetin rohkeita kaikki! Jos ei parisuhteeseen niin edes oppineet jotain itsestään. Riikka on vahva ja sulkeutunu, ehkä taustalla syitä jotka vaikuttaa vieläki. Toivon hänelle pelkkää hyvää! Upea ohjelma, harmi ku loppuu.
Oletteko te pystyneet samaistumaan kehenkään näistä tai johonkin parisuhteeseen?
Mä jäin eilen miettimään, että onko mua edes tarkoitettu parisuhteeseen, kun en ymmärrä noiden tiukkoja sääntöjä nukkumispaikoista tai mustasukkaisuutta ihan typeristä asioista.
Mun olis ihan sama kenen vieressä ukkoni nukkuisi viikon jossain tv-formaatissa. Enemmän vaan säälisisin sitä, joka joutuis kuorsausta kuuntelemaan. Eikä viikossa tulis ikävä. Ei varmaan kahdessakaan.
Eniten nään itteni Riikassa, paljon liikaa elämässä kannettavaa.. Kova kuori mutta sydän paikallaan. Kuoren taakse vaikee päästä, oltava aina valmis sattuu mitä hyvänsä. Luulen et kovan kuoren alla herkkä mimmi, ainakin ite oon. Se kuori on vaan naamari ja sen takana on helppo olla ettei pety. Ite opettelen. Ite opettelen miten tän maskin heittäs roskiin ja uskaltas olla oma itsensä. En mä vaan tiiä.. Tää oli mun mielipide.
Juu, Riikka ei oo haukkunu ketään vaikka varmaan ois voinu tai halunnu. Nätisti puhunu niin harrista kuin nitasta. Yritti tsemppiä antaa molemmille. Muutenkin vaikka jäykkä on niin silti asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te pystyneet samaistumaan kehenkään näistä tai johonkin parisuhteeseen?
Mä jäin eilen miettimään, että onko mua edes tarkoitettu parisuhteeseen, kun en ymmärrä noiden tiukkoja sääntöjä nukkumispaikoista tai mustasukkaisuutta ihan typeristä asioista.
Mun olis ihan sama kenen vieressä ukkoni nukkuisi viikon jossain tv-formaatissa. Enemmän vaan säälisisin sitä, joka joutuis kuorsausta kuuntelemaan. Eikä viikossa tulis ikävä. Ei varmaan kahdessakaan.
Useimmiten se on suhteessa toinen, jota haittaa enemmän ja joskus harvoin mennään samoilla.
Olen ollut suhteessa, missä ei kiinnostanut yhtään mitä toinen teki ja suhteessa, missä se olisi kyllä satuttanut, koska itse tein kaikkeni varjellakseni elämäni parasta suhdetta.
Millaistahan noiden parien on ite kattoo tätä töllöstä?!
En ymmärrä miten joku täällä puolustelee mustasukkaisuutta. Harrin kiukuttelu hiusten letittämisestä tai Katin hermostuminen turpeen levittämisestä EI ole normaalia. Varsinkin kun tämä kaikki on tapahtunut tv-kameroiden edessä, ei missään piilossa eikä salaa.
Hienosti Tiina pärjäsi Katin kuulustelussa, ikävä vaan että joutui noin tympeeseen tilanteeseen! Jos olisin Henkka niin mua hävettäisi vaimon käytös.
Nita voisi paremmin ilman miestään ja Henry paremmin ilman vaimoaan.
Pikkasen sulla on nyt omia ongelmia. Ei taida nää osallistujat liittyvä siihen mitenkään? Vai onko jotain hampaan kolossa jonkun osallistujankanssa?
Purat pahaa oloasi tänne. Mene hakemaan ammatti apua. ❤ Niin ei tarvi vinkuu täällä. Ei hyvä helv**** näitä nyky päivän ihmisiä pitää puhua tuollai toisista ja vielä ihan tuntemattomista. Huoh...