Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraissa 2019 official

Vierailija
11.03.2019 |

Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?

Kommentit (612)

Vierailija
381/612 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen paljon sillä harrilla meni tunteisiin se hiustenlaitto. Tuliko puolisojen välille riitoja

Vierailija
382/612 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun tota terapeuttia, ah seksikäs misu

Ekassa jaksossa oli niin naurettavassa asussa ja kengissä, että tuli myötähäpeä, kun se ei pystynyt kunnolla enää kävelemäänkään. Hassusta koikkelehtimisesta ja kummallisista asukokonaisuuksista huolimatta symppis ja asiansa osaava terapeutti. Mitä keittiöpsykologit sanois noista vaatekerroista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/612 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea siivousfriikki vaikutti ihan kypsältä mieheensä. Tai kaikkinensa elämäänsä kyllästyneeltä. Miten tuollaista liittoa saa pelastettua.[/

Mustakin tuntuu, että molemmilla menisi paremmin jonkun muun kanssa. Vaikee nähdä tohon tulevan mitään intohimoon viittaavaakaan enää. Ehkä molemmat löytäisivät kipinää elämäänsä jonkun toisen kanssa. Ei syyttelyä kumpaakaan kohtaan, mutta näyttää surulliselta toi tilanne. Elämä valuu hukkaan.

Vierailija
384/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blacksocks kirjoitti:

Katilla näyttää olevan paha mustasukkaisuusongelma, jos ei tajua että tuolla tehdään noita tehtäviä ja jostain iholle turpeella maalaamisesta TV-ohjelmassa viitsii vinkua näinkin pitkään. Onpa raskas puoliso...

Todellakin paha! Ja hän on erittäin raskas puoliso varmasti. Olen kuunnelu katin puheita ja nyt huomasin että sen mustasukkasuus on sairaan tasolla. Hän aijemmin sanoi jotenkin näin että " mä olen ehkä painostonut ja vaatinut Henkkaa puhumaan jatuksensa"

Siis MITÄ!? Iham sairasta! Ei kukaan voi vaatia toiselta tuollaista!

Vierailija
385/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikka oli tosi puolustautuvainen "päätin että en ole enää mustasukkainen". Oli terapeutilta (joka on tähän asti ollut liian pehmeä mielestäni) hyvä liikku tarttua tähän ja sanoa että se voi olla reaktio jonka taustalla on sama tunne, mutta menee vain toiseen ääripäähän "ei tunnu missään".

Juu. Jännä, että Riikka ei itse tätä huomannut tai myöntänyt, vaikka pitäisi olla päivänselvää, että sille on jokin "hinta". 

Vierailija
386/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blacksocks kirjoitti:

Katilla näyttää olevan paha mustasukkaisuusongelma, jos ei tajua että tuolla tehdään noita tehtäviä ja jostain iholle turpeella maalaamisesta TV-ohjelmassa viitsii vinkua näinkin pitkään. Onpa raskas puoliso...

Todellakin paha! Ja hän on erittäin raskas puoliso varmasti. Olen kuunnelu katin puheita ja nyt huomasin että sen mustasukkasuus on sairaan tasolla. Hän aijemmin sanoi jotenkin näin että " mä olen ehkä painostonut ja vaatinut Henkkaa puhumaan jatuksensa"

Minä en ymmärtänyt tuota mitenkään sairaana. Löysin itseni tuosta kommentista, en tiedä olenko sitten sairas itsekin. Monta kertaa olen pyytänyt miesystävää puhumaan ja kertomaan mitä ajattelee. Ja olenpa pariin kertaan myös tivannut vastausta kysymykseen, rakastaako hän minua. Juu, liika on liikaa, mutta kai tuo jossain määrin on ihan normaalia, että pyytää puhumaan, kun ei ymmärrä toista ja etsii huomiota tai yhteyttä. 

Vierailija
387/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILAUSTA

.

.

.

Plussajakson lopun "seuraavassa jaksossa" -klipissä kerrotaan, että puolisot kirjoittavat toisilleen kirjeet. Liikuttavia hetkiä siis luvassa. Mutta Harri päättikin panostaa kirjeeseen ja kirjoitti tikkukirjaimilla pelkästään "Juu kahtoppas tää ois vähän niinkö tolle Nitalle vai kuka se oli?? :( Tää kirje ois sit niinkun tässä". Nita pahoittaa ymmärrettävästi mielensä aika voimakkaasti.

Jos valitsee puolisokseen kaverin niinku Harri, ei kyllä lähtökohtaisesti voi kummoista kirjettä edes odottaa.

Vierailija
388/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blacksocks kirjoitti:

Minä en ymmärtänyt tuota mitenkään sairaana. Löysin itseni tuosta kommentista, en tiedä olenko sitten sairas itsekin. Monta kertaa olen pyytänyt miesystävää puhumaan ja kertomaan mitä ajattelee. Ja olenpa pariin kertaan myös tivannut vastausta kysymykseen, rakastaako hän minua. Juu, liika on liikaa, mutta kai tuo jossain määrin on ihan normaalia, että pyytää puhumaan, kun ei ymmärrä toista ja etsii huomiota tai yhteyttä. 

Suosittelen perehtymään aiheeseen ja lukemaan psykologien kirjoituksia mustasukkaisuudesta niin huomaat jotan varmasti. Ja toivon vain että ne kellä tämä on sairaan tasolla hakee apua ja muutenki hoitaa asiaa pois koska se on hoidettavissa.

Vierailija
389/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blacksocks kirjoitti:

Niin sinä olet pyytänyt, tuo kati on painostanut ja vaatinut HIEMAN eri juttu. Teidän suhde tuskin on samanlainen kun noiden? Ei ole normaalia painostaa tai vaatia puhumaan ajatuksissaan. Kukaan ei omista toista tai kaikkien ei tarvitsr ajatuksiaan olla kertomassa koko aikaa tai ees joka viikko. On eri asia keskustella aiheesta kun vaatia puhumaan. Lähestymustavat ja taistalla olevat tunteet vaikurtaa siihen paljon että vaatiiko ja painostaa vai pyytääkö puhumaan.

Vierailija
390/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin just ruutu+ ja ei jessus sentään miten lapsellinen voikaan iso mies olla, Harri siis.

Sairaalloista mustasukkaisuutta. Nita selkeesti pelkää Harria ja minulle tuli sellainen tunne, että Nita elää ja toimii niin, ettei Harri vaan saa mustiskohtauksia.

Tunnustin itseni Nitan käytöksestä ja pelkoa se on, siitä että toinen suuttuu turhaan. Mustasukkaisuus on pelottava mörkö.

Ja sitä pitäisi hoitaa.

Vierailija
391/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä lukemassa tämä artikkeli: https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi-hyvin/parisuhde/milloin-mus…

Jos mustasukkaisuus on hyvin voimakasta ja aiheetonta, sen hoitamiseen tarvitaan terapiaa ja joskus jopa lääkitystä.

Hälyttäviä merkkejä ovat:

Väkivalta

Voimakas painostaminen 

Kyvyttömyys keskustella rakentavasti

Jatkuva toisen tavaroiden penkominen

Stenberg kehottaa hakemaan apua, kun mustasukkaisuus vahingoittaa parisuhdetta eikä siitä pystytä keskustelemaan rakentavasti.

”Suomessa on kohtuullisen paljon parisuhdeväkivaltaa, ja iso osa siitä johtuu mustasukkaisuudesta”, Stenberg sanoo.

”Minkäänlaista mustasukkaisuuden liukumista väkivaltaisuudeksi ei pidä hyväksyä. Tunteet ovat ok, niin kauan kuin niistä voidaan keskustella, niitä voidaan käsitellä ja ne eivät johda haitalliseen toimintaan.”

stella, niitä voidaan käsitellä ja ne eivät johda haitalliseen toimintaan.”

Vierailija
392/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SPOILAUSTA

.

.

.

Plussajakson lopun "seuraavassa jaksossa" -klipissä kerrotaan, että puolisot kirjoittavat toisilleen kirjeet. Liikuttavia hetkiä siis luvassa. Mutta Harri päättikin panostaa kirjeeseen ja kirjoitti tikkukirjaimilla pelkästään "Juu kahtoppas tää ois vähän niinkö tolle Nitalle vai kuka se oli?? :( Tää kirje ois sit niinkun tässä". Nita pahoittaa ymmärrettävästi mielensä aika voimakkaasti.

Ihan uskomattoman lapsellista käytöstä (ja teksti näyttikin ihan ala-astelaisen harakanvarpailta). Tässä näkee kuinka mustasukkainen saa asioista väänneltyä jotain kummallista omaan päähänsä. Toi mustasukkaisuus ei oo ihan tervettä enää.

Kummankaan mustasukkasuus ei oo tervettä Ei Harrin Eikä Katin säälin heidän puolisoita. Toivottavasti ne eroo tai siis mustasukkasuushan ne erottaa.

Vierailija
393/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin ajatuksella katsonut ohjelmaa, mutta mikä Katin mustasukkaisuudessa on sairasta? Ne kohdat, jotka itse näin vaikuttivat aika normaalilta epävarmuudelta.

Vierailija
394/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä lukemassa tämä artikkeli: https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/voi-hyvin/parisuhde/milloin-mus…

Jos mustasukkaisuus on hyvin voimakasta ja aiheetonta, sen hoitamiseen tarvitaan terapiaa ja joskus jopa lääkitystä.

Hälyttäviä merkkejä ovat:

Väkivalta

Voimakas painostaminen 

Kyvyttömyys keskustella rakentavasti

Jatkuva toisen tavaroiden penkominen

Stenberg kehottaa hakemaan apua, kun mustasukkaisuus vahingoittaa parisuhdetta eikä siitä pystytä keskustelemaan rakentavasti.

”Suomessa on kohtuullisen paljon parisuhdeväkivaltaa, ja iso osa siitä johtuu mustasukkaisuudesta”, Stenberg sanoo.

”Minkäänlaista mustasukkaisuuden liukumista väkivaltaisuudeksi ei pidä hyväksyä. Tunteet ovat ok, niin kauan kuin niistä voidaan keskustella, niitä voidaan käsitellä ja ne eivät johda haitalliseen toimintaan.”

stella, niitä voidaan käsitellä ja ne eivät johda haitalliseen toimintaan.”

Katihan myönsi että on ollu painostava ja vaatinut Henkkaa kertomaan. Toivottavasti hakee apua. Jos ei hae niin ne kyllä eroo ennemmim tai myohemmin.

Vierailija
395/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kaikilla pareilla mustasukkasuutta ongelmana suhteessaan?

Ketkä oli niitä enemmän mustasukkasia kati , harri ja niko? Kumpi riikan ja timon suhteessa?

Vierailija
396/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kaikilla pareilla mustasukkasuutta ongelmana suhteessaan?

Ketkä oli niitä enemmän mustasukkasia kati , harri ja niko? Kumpi riikan ja timon suhteessa?

Joo kaikilla jonkin verran on mustasukkasuutta. Riika ja Timon suhteessa se on muuttunut niin että Timo on mustasukkanen. Nikosta kyllä näki että on mustasukkanen, yritti vissiin viimeiseen asti järkeillä tilannetta itelleen.

Vierailija
397/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole niin ajatuksella katsonut ohjelmaa, mutta mikä Katin mustasukkaisuudessa on sairasta? Ne kohdat, jotka itse näin vaikuttivat aika normaalilta epävarmuudelta.

No etpä todella ole ajatukssella seurannut. 🙄

Jos painostaa ja vaatii kuulla toisen ajatukset niin se on sairautta ja 8 jaksossa näkyy kyllä sitä sairautta kaikilta noilta mustasukkasilta lisää.

Vierailija
398/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tossa Nitan rintakehän tatuoinnissa lukee?

Oon kans yrittänyt saada selvää: Hell cars? Koti cars? 🤔

Vierailija
399/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blacksocks kirjoitti:

Suosittelen perehtymään aiheeseen ja lukemaan psykologien kirjoituksia mustasukkaisuudesta niin huomaat jotan varmasti. Ja toivon vain että ne kellä tämä on sairaan tasolla hakee apua ja muutenki hoitaa asiaa pois koska se on hoidettavissa.

Miten tämä nyt liittyi mustasukkaisuuteen? Jos minä pyydän miestä puhumaan, mikä mieltä painaa tai miksi hän on kanssani eri mieltä asiasta x, onko se automaattisesti mustasukkaisuutta? Minä en tuolla kommentillani tarkoittanut, ettei Kati olisi liian mustasukkainen vaan sitä, että olen ehkä liikaa pyytänyt ja vaatinut miestä puhumaan.

Vierailija
400/612 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILAUSTA

.

.

.

Hän sanoi yhdessä jaksossa että hän on 9-vuotiaan tasolla kun hän jankuttaa. Ehkä hänen sisäinen lapsensa kirjoitti kirjeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme