Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ja samassa rapussa asuvalla miehellä on silmäpeliä ;)

Vierailija
11.03.2019 |

Tätä on nyt jatkunut noin kuulauden.Alkoi heti samana päivänä kun mies muutti tähän rappuun.Mies on arviolta noin 3kymppinen ja minä olen 17 vuotias nainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kannattaisi edetä miehen kanssa?Pyydänkö treffeille vai odotanko että mies pyytää?

ap

Vierailija
2/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni roska silmään! Herranjesta! Ja muutenkin on talvella kuivat silmät. En vinkannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sexikkäät alusvaatteet päällä oven taakse. Ehkä päästää sinut sisälle ja tulee itse sisälle? 😏

Vierailija
4/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OOtko varma että on. Kaverin naapuri vinkkaa aina silmää kaverille. Noh näin tämän miehen ja se vinkkas silmää, niin se vinkkas silmää sen takia koska sillä on hermovika ettei se voi sille mitään, kun silmä nykii.

Vierailija
5/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha jatkotarina.... 

Vierailija
6/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pikkusen liian vanha tolle miehelle. Joku 14v. olisi varmaan parempi.

Vierailija
7/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OOtko varma että on. Kaverin naapuri vinkkaa aina silmää kaverille. Noh näin tämän miehen ja se vinkkas silmää, niin se vinkkas silmää sen takia koska sillä on hermovika ettei se voi sille mitään, kun silmä nykii.

Siitä hymystä ja käytöksestä ei voi erehtyä

ap

Vierailija
8/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppinen kun naapurin 17v lukiotyttö flirttaili varsin avoimesti että ei ihan mahdotonta

Vierailija
9/9 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla pikkusen liian vanha tolle miehelle. Joku 14v. olisi varmaan parempi.

Oon 17 vuotias joten ei ole laitonta vaikka mies olisi 35.Mutta sehän sua vanhaa ja ryppystä harmittaa kun me nuoret kilpaillaan (tai siis viedään :D) samoista miehistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi