Uusi mies tykkää peppuseksistä, ärsyttää
Suostuin kokeilemaan, mutta en voi sanoa, että olisi yhäkään mun juttu. En tykkää, kun suolistoon menee ilmaa, sattuu, jos ei ole todella varovaisesti, enkä halua venyttää paikkoja seksin takia, varsinkaan, kun en erityisesti kiihotu tuosta.
Onko nyt niin, että koko suhteen ajan tuo mies tulee kärttämään peppupanoja ja hakee niitä muualta, jos en suostu? Jääkö se siis paitsi jostain, jos en enää halua peppuseksiä? Ärsyttää muuten hyvässä seksissä tämä todella paljon.
Kommentit (33)
Minulle kävi samoin kuin alottajalle. eli suostuin muutaman kerran peppuseksiin ja sen jälkee on yhtä kinuamista ollut. Tämä suunattomasti ärsyttää kun mies on muuten aivan ihana ja normi seksi myös... suhde jo keran loppuikin, mutta alkoi uudelleen ja taas sama kinuaminen... Ehdotin jopa sellaista kimppaa jotta kaksi naista jne. ehdotin myös että edes niin jotta jokatoinen kerta kun näemme... Ei mikään käynyt - totesin vain että itsekäs tyyppi. Nyt on tämä juttu ohi.
Aikaisemminkin sanoin. En ole ikinä kokeillut enkä halua peppuseksiä
Mistä näitä kakareiän hinkujia sikiää. En antais ees ykköseen jos tietäisin miehen jyystäneen persereikää. Hyi saasta.
Kannattaa lopettaa tuo suhde tuohon. Ei ole sen arvoista, on kyse terveydestäsikin. Mietipä kun teillä on huonompi kausi parisuhteessa ja sinun silti pitää antaa berberiä tai jos tulee lapsia ja sinulla on peräpukamia.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 17:28"]
Jätä se sika.
niin ei ole ton arvoinen, ajattelee vaan itteään, normaali mies haluaa että nainen nauttii
Vittu että te naiset olette sinisilmäisiä. Miehet eivät todellakaan halua seksiä pääasiassa sen takia että haluavat tyydyttää naisen, vaan koska haluavat tyydyttää itsensä. Tämä koskee kaikkia miehiä, poisluettuna homot ja wannabe-homot.
Suurin osa miehistä ajattelee näin, mutta on niitä miehiä, jotka laittavat naisen nautinnon omansa edelle syystä tai toisesta. Mikä ei aina ole niin hyvä asia, jos on sellainen nainen, joka ei saa helposti orgasmia.
Kuka näitä yli kolme vuotta vanhoja ketjuja nostattaa takaisin ylös?
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä kakareiän hinkujia sikiää. En antais ees ykköseen jos tietäisin miehen jyystäneen persereikää. Hyi saasta.
Ihania pikku e coli kikuleita
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä yli kolme vuotta vanhoja ketjuja nostattaa takaisin ylös?
Ihmettelen minäkin. Kaipa jonkun mieltä nämä paskareikäpanot kiihottavat..
Suhde mukavankin miehen kanssa loppuisi, jos ehdottaisi panoa suoleen. Jo tieto siitä, että on käynyt jonkun naisen peräaukossa olisi finito. Olen ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa ja kumpikaan mies ei ehdottanut persaukkoa. Mielestäni kyse on naisen alistamisesta.
Mun miesystävä haluaisi ja haaveilee siitä, ei kuitenkaan olla harrastettu. Miehellä on mielestäni iso penis, joten pelkään, että paikat repeää tms. Kuitenkin ollaan seurusteltu 6 vuotta, toistaiseksi on pillu riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
heh, make tainnut itsekin ottaa kakkoseen? Minulla oli joskus sellainen mies, joka tykkäsi peppupanosta koska sillä oli niin pieni. Siis oikeasti pikkuriikkinen. Minä en siitä niin pitänyt ja kun en pitänyt, sain sitä väkisin kakkoseen. Siihen loppui se suhde.
"Make" ehkä oli huumorikommentti ja tarkoituksella törppö..?
heh heh vaan makelle.
Make tässä makeilee. Tosi suuri osa naisista tykkää peppupanoista ja ei se minua haittaa mihin kaluni työnnän. Kaluni tykkää työntyä aina vaan. Oma vikanne jos ei kiinnosta. Pitäisi tietää ja kokeilla uusia juttuja, jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Turha syyttää maken makeaa penistä. Eikä edes ole piini vaan keskikokoinen jötikkä joka nytkähtelee aina tälläisiä viestejä kirjoitellessa. Oma vikanne. En minä kaluni toiminnasta vastaa.
make