Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun on töpeksinyt maineensa

Vierailija
27.02.2013 |

Olen äiti ja minulla on mies. Minua harmittaa tyhmät tekoni 20-30v ikäisenä. En saa niitä tekemättömiksi. Olin silloin suhteessa nykyiseen mieheeni. Lisäksi 2 v sitten töpeksin taas. Harmittaa ja pelottaa milloin mies jättää minut. Rakastan miestäni ylikaiken mutta olen vain jotenkin vaurioitunut päästäni että pelkään taas että töpeksin jotenkin. Mies siis tietää tyhmyyksistäni. Olen varmaan tyhmä ja liian impulsiivinen. En haluaisi olla enää sellainen. Pelkään lisäksi että maineeni on täysin mennyt kotipaikkakunnallamme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait se olis sut jo jättänyt, jos töppäykset olis liikaa

Vierailija
2/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi olisi jättänyt sut ajat sitten, jos olisi jättämässä. Mikä siinä on, että jotkut ihmiset murehtivat kymmeniä vuosia töppäyksiään? Jotkut ihmiset ovat oikeasti koko ajan ilkeitä muille, valehtelevat, juoruilevat ja tekevät vaikka mitä, mutta silti kulkevat kylillä pää pystyssä ja kuin maailmanomistajat. Mä kuulun valitettavasti ensimmäisiin enkä ole edes mokaillut pahasti, mutta silti harmittaa moinen märehtiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo asia häiritsee elämääsi liikaa, niin olisiko muutto toiselle paikkakunnalle mahdollista? Ehkä sinun ei tarvitisi miettiä töppäilyjäsi sitten koko ajan ja saisit elämääsi onnellisen otteen?

Vierailija
4/7 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sitten töpeksit?

Vierailija
5/7 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 10:16"]

[/quote]

Tää on varmaan taas se lääkeitä sairaalasta varastanut hoitsu, jolla on tarve tilittää täällä USEIN.

Vierailija
6/7 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 10:16"]

[/quote]

Tää on varmaan taas se lääkeitä sairaalasta varastanut hoitsu, jolla on tarve tilittää täällä USEIN.

[/quote]

Tai siis en muista oliko sairaalasta, mutta joka tapauksessa työpaikaltaan.

Vierailija
7/7 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju nostettu näköjään. Töissä ollessa satuin vilkaisemaan. En rupea kertomaan enempää itsestäni. Lääkkeitä en ole varastanut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi