Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 kk raskaana vasta ja tullut jo

Vierailija
14.03.2013 |

n.8-9kg. nyt mammat hyviä vinkkejä joilla painon saisi pysymään niin ettei enään pahemmin tulisi painoa lisää.Mehut jätän uudestaan pois eli siirryn vesilinjalle. mutta muita vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät huolta liikunnasta ja syöt terveellisesti mutta hyvin.

Ei niitä kiloja välttämättä saa edes estettyä.

Vierailija
2/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumaan en ole oikein päässyt ainakaan tarpeeksi nyt alkuvuodesta koska toppahousut ei mene kiinni enään. =( sen taki odotan että ilmat lämpenee.Terveellisesti yrtitän syödä ja koitan pitää myös annokset mahd.pienenä.toki välillä lipsuu.Mutta kun siinä on se että terkkarin mukaan mulle ei saisi tulla kuin korkeintaan 10kg tämän raskauden aikana joten se myös stressaa paljon. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn hiihtämässä. Ei toppahousuja tarvita ulkoiluun, voi kerrospukeutua.

Vierailija
4/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole osannut vuosiin kerropukeutua mutta pakko se on vaan lähtee ulos ohkasissa housuissa kun ei muukaan auta. t.ap

Vierailija
5/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta/lainaa jostain isommat toppahousut.

Vierailija
6/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä juuri koskaan talvella toppahousuja, pari kerrosta urheilukalsareita ja kuorihousut ja hyvin tarkenee. Ota vaikka mieheltä housut ja kalsarit, jos omat ei mahdu...  Ja eihän niitä toppahusuja ole pakko saada kiinni siellä takin alla. Pistä vaikka henkselit, jos ei muuten pysy ylhäällä.  Itse ainakin muistan raskauksissa käyttäneeni välillä ihan tavallisia farkkujakin niin, että laitoin vain hiuslenkun nappiin ja napinläpeen, kun housut eivät enää mahtuneet kiinni. Pidempi paita päälle, niin eihän se sieltä edes mihinkään näy.

Jos olet pulskistunut jo noin paljon, niin kannattaa varmasti kiinittää huomiota syömisiin. Älä syö niin paljoa, niin et liho. Sinulla on ilmeisesti aika tavalla ylipainoa tai muita terveysongelmia, jos painonnousun rajoittaminen on tärkeää. Kannattaa varmasti seurata ohjeita ja pyrkiä välttämään mahdolliset liikapainosta seuraavat komplikaatiot.

Vierailija
7/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No terkkarin puheet voi työntää vaikka sinne.

Aina niiltä kiloilta ei voi välttyä vaikka tekisi mitä.

Vierailija
8/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku, liiku liiku. Syö säännöllisesti, ainakin aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala. Syö päivän aikana mahdolliset hiilarit pois, esim. leivät, pastat, riisit.. Ja iltaa kohden sitten parannat ruokaasi proteiinin kannalle. Käytä täysjyvä tuotteita, lautasmallia ja muista juoda paljon. Kun elät ja liikut hyvin, ei pieni repsahtaminen maailmaa kaada eikä saa painoa kertymään, jos ei repsahduksia tule joka päivä.

Itse olen myös huomattavati kasvattanut vyötäröä ajan saatteessa ja nyt raskauduttuani aion saada painon pysymään ihan muutaman kilon heittona. Liikun paljon (hyötyliikuntaa eniten), syön terveellisesti (kun syö monipuolisesti, ei tule edes mielitekoja vaikka raskaudessa niitä ennen on ollut), ja pyrin juomaan sen pari litraa päivässä. Mulla ongelmana on ollut lähinä tuo iltasyöminen ja sen kautta iltaisin ruoan ahtaaminen, olen käynyt pitkän prosessin lopettaakseni sen ja tiivistettynä siis ylläolevat ohjeet.

Vierailija
9/9 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskilot saattavat olla hormoniperäisiä ja ei niitä voi pitää poissa liikunnalla tai rajoittamalla syömistä. Hoikemmat saavat helposti yli 20 kiloa ja taas ylipainoisten suositeltu painonnousu on alle 10 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän