Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisiko joku Kiinteistö-Kaisalle asunnon myytäväksi?

Vierailija
14.03.2013 |

Siis oikeasti? Mä en päästäisi tuota naista edes pihaan, saatika antaisi osallistua satojen tonnien kauppaan edes kuunteluoppilaana huoneen nurkassa. Se Teuvo -- vaikka on täydellinen käsi mitä sisustamiseen tulee -- niin on sentään harmiton tapaus. Rumat tapetit voi aina repiä pois ja mauttoman lampun voi myydä kirppiksellä, mutta jos annat tuollaisen myydä kämppäsi, niin mitään ei ole tehtävissä sen jälkeen kun muste on sopimuksessa kuivunut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:23"]

Mitä tuota ohjelmaa on seurannut, on saanut sen vaikutelman, että Kaisa myy kämppiä siksi, että kauppaa hieman alihinnalla alueen hintatasoon nähden. voi olla, että olen väärässä,mutta tällainen vaikutelma on tullut. Tästä syystä en todellakaan antaisi Kaisalle, vaan jollekin muulle hyvälle, asialliselle välittäjälle.

[/quote]

Tästä syystä en minäkään antaisi kämppää Kaisalle myyntiin. Kun olen törmännyt Kaisan ilmoitukseen, niin todella tuntui olevan myyntihinta aika alakanttiin. Eli tekee nopeat kaupat ja hyvän tilin, mutta myyjä häviää.

Vierailija
22/23 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa mitä kämppää KE 18.9.2013 pyynti hintaa laskettiin 100 000€?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2013 klo 21:14"]

Onko tietoa mitä kämppää KE 18.9.2013 pyynti hintaa laskettiin 100 000€?

[/quote]Joku riihimäkeläinen erillistalo, joka ollut toisella välittäjällä myynnissä 9kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme