Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisiko joku Kiinteistö-Kaisalle asunnon myytäväksi?

Vierailija
14.03.2013 |

Siis oikeasti? Mä en päästäisi tuota naista edes pihaan, saatika antaisi osallistua satojen tonnien kauppaan edes kuunteluoppilaana huoneen nurkassa. Se Teuvo -- vaikka on täydellinen käsi mitä sisustamiseen tulee -- niin on sentään harmiton tapaus. Rumat tapetit voi aina repiä pois ja mauttoman lampun voi myydä kirppiksellä, mutta jos annat tuollaisen myydä kämppäsi, niin mitään ei ole tehtävissä sen jälkeen kun muste on sopimuksessa kuivunut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin antaa kaisalle, mutta en asuntoa myytäväksi

Vierailija
2/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kaisa on hauska ja räväkkä nainen. Voisin antaa asunnon hänelle myyntiin. Asuntokaupassa sinänsä välittäjällä ei juurikaan ole väliä, kunhan faktat on paperilla ja pyynti sopiva. Ei asuntoa myydä kuin lakua torilla. Asuntokaupassa ei toista ihmistä puhu kukaan ympäri ostamaan huonoa asuntoa. Sopiva/hyvä asunto myy itse itsensä. Välittäjän rooli on aika pieni, kun kauppoja tehdään faktojen pohjalta ja harkinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maksaisit 4,5% (tai jotain sellaista) asunnon arvosta siitä lystistä, että saisit hauskan ja räväkän naisen myyntitapahtumiin. Tuolla rahalla palkkaisi jo klovnin, pari stripparia, täysimittaisen jousiorkesterin sekä lapsille eläimiä paijattavaksi.

ap

Vierailija
4/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:09"]

Siis maksaisit 4,5% (tai jotain sellaista) asunnon arvosta siitä lystistä, että saisit hauskan ja räväkän naisen myyntitapahtumiin. Tuolla rahalla palkkaisi jo klovnin, pari stripparia, täysimittaisen jousiorkesterin sekä lapsille eläimiä paijattavaksi.

ap

[/quote]

Tarkoititko siis yleensä välittäjän palkkaamista vai juuri Kaisaa?

Vierailija
5/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisassa on paljon hyvää mutta osa hänen jutuistaan menee hiukan yli ns. taviksen tajunnan. Toisaalta ohjelmaformaatti korostaa liikaa Kaisan räväkkyyttä, todellisuudessa hän lienee ihan mukiinmenevä kiinteistövälittäjä jonka tiimi tekee tehokasta myyntityötä.

Vierailija
6/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen kiinteistövälittäjän palkkaamisen järkeväksi mikäli uskon, että hän pystyy nostamaan asunnon myyntihintaa niin paljon, että se kattaa hänen oman palkkionsa.

ap

Vierailija
7/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi asuntoa Kaisalle myytäväksi, enkä sille toisellekaan julkisuudessa pyörivälle kiinteistövälittäjälle. Se Diili-mies, mikä oli nimeltään, oliko Jethro Rostedt.

Vierailija
8/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan välittäjä nostele asunnon hintaa, hahha, hinta on se minkä joku maksaa ei mitään muuta. Sen asian voi todeta itse kun myy asuntonsa, ei se ole vaikeaa ja aika hyvä säästö tulee. En ikinä olisi niin tyhmä että maksaisin välittäjälle. Netissä voi ilmoittaa, näytöt voi pitää itse ja valmiita kauppakirjalomakkeita saa kaupasta, ei normi ihminen välittäjää kaipaa.

Vierailija
9/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota ohjelmaa on seurannut, on saanut sen vaikutelman, että Kaisa myy kämppiä siksi, että kauppaa hieman alihinnalla alueen hintatasoon nähden. voi olla, että olen väärässä,mutta tällainen vaikutelma on tullut. Tästä syystä en todellakaan antaisi Kaisalle, vaan jollekin muulle hyvälle, asialliselle välittäjälle.

Vierailija
10/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on laiskojen kiinteistövälittäjien vakiokikka; painetaan hinta niin alas että kaupat tulevat nopeasti. Pienellä vaivalla hyvä tili. Se joka häviää on asiakas. 

Kun myin sukulaiseni puolesta arvoasunnon, olivat kaikilta kiinteistövälittäjiltä saamani hinta-arviot tasaisesti 50000-100000 alakanttiin siitä, minkä sain itse myymällä.

Vierailija
11/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:18"]

Itse koen kiinteistövälittäjän palkkaamisen järkeväksi mikäli uskon, että hän pystyy nostamaan asunnon myyntihintaa niin paljon, että se kattaa hänen oman palkkionsa.

ap

[/quote]Ongelmana on vain se, että kiinteistönvälittäjiä ei kiinnosta hakea korkeinta mahdollista hintaa. Kaisakin on aina pian laskemassa hintaa. Nopeat kaupat ovat heille eduksi.

Vierailija
12/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri siksi en luottaisikaan häneen. Hän haluaa nopeat kaupat. Myyjä haluaa järkevässä aikataulussa maksimivoiton. Eturistiriita siis. 

Palkkaisin kiinteistövälittäjän joka pystyy perustelemaan minulle miten hän aikoo nostaa asuntoni hintaa siitä, jonka uskoisin itse saavani, niin paljon, että hänen oma palkkionsa tulee katetuksi ja minullekin jäisi enemmän käpälään.

Toinen vaihoehto olisi sellainen tilanne, että kohde olisi erittäin vaikeasti myytävä tai minulla ei vain yksinkertaisesti olisi aikaa hoitaa asiaa esim. ulkomaanmatkan takia.

ap

Vierailija
13/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me koitettiin aikoinan myydä taloa ensin itse, mutta voi jeesus sitä showta, ei ikinä enää!

Kaiken maailman hiihtäjää tuli pimputtelemaan ovikelloa, että me tultais nyt katsomaan ja kieltäydy siinä sitten kun et tiedä onko se oikeesti ostamassa vai ei.

Vierailija
14/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kiinteistövälittäjistä on naisia, jotka eivät kykene mihinkään normaaliin työhön. Joukkoon mahtuu tietenkin sitten oikeita ammattilaisia, mutta valitettavasti tuo mätä 95% pilaa alan maineen.

Vierailija
15/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:42"]

Me koitettiin aikoinan myydä taloa ensin itse, mutta voi jeesus sitä showta, ei ikinä enää!

Kaiken maailman hiihtäjää tuli pimputtelemaan ovikelloa, että me tultais nyt katsomaan ja kieltäydy siinä sitten kun et tiedä onko se oikeesti ostamassa vai ei.

[/quote]

Jos joku höppänä tulee näyttöajan ulkopuolella soittamaan ovikelloasi, niin eikai sillä ole väliä, onko lehden myyntipalstan ilmoitus ollut sinun vai välitysfirman laittama?

Vierailija
16/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon myyminen on oikeasti helppoa. Ottaa vähän selvää asioista (lukee netistä tai ostaa aiheesta kirjan), käyttää maalaisjärkeä eikä rupea yliahneeksi. Varsinkin jos on hyväkuntoinen kämppä ok-alueelta, niin homma ei mitään sen kummempaa vaadi.

Vierailija
17/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloa myi Kaisa, mutta se oli ennen kuin hänestä tuli tv-julkkis. Päädyimme häneen lähinnä siksi, että ostimme hänen kauttaan uuden talomme. Oli helppoa pyytää häntä välittäjäksi oman talomme myyntiin.

Aika kotkahan hän on, mutta melko ok välittäjä. Tosin hän ei saanut kauppoja aikaiseksi talostamme ja teki pari pientä virhettäkin, mutta en usko, että välittäjällä on niin hirveästi merkitystä. Vaihdoimme toiseen välitysfirmaan ja aika pian saatiinkin talo sitten myytyä.

Vierailija
18/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisan ehkä antaisin, mutta niiden muiden tekokynsi, -tukka, -huulikuvatusten neverever.

Vierailija
19/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan ostettu nykyinen kotimme Kaisalta, tai oikeastaan hänen tyttäreltään Amandalta. Kummatkin oli mainittu välittäjinä myynti-ilmoituksessa, mutta Amanda esitteli sillä kertaa taloa. Oikein mukavan tuntuinen tyttö, vaikka sekoilikin erässä tärkeässä asiassa papereiden kanssa. Oltaisiin kyllä ostettu tämä, vaikka välittäjänä olisi ollut kuka hyvänsä.

Vierailija
20/23 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa ainakin tämä toinen nuoremmista muiduista mielestäni lupasi asiakkaalle jonkun hinnan asunnosta. Enpä ole koskaan ammattitaitoisen välittäjän kuullut lupaavan mitään hintaa. Eihän lääkäritkään koskaan lupaa, että selviät leikkauksesta, tai asianajajat lupaa että voitat jutun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi