Haa, heureka, keksin sen!
Eli miten voin saada 2700 e/kk palkan 14 viikkotunnin työllä. Helposti! Nyt olen työttömänä ja saan ansiopäivärahaa yli 3100 euron kkpalkasta. Otan ton osa-aikatyön vastaan ja haen soviteltua ansiopäivärahaa. Kaiken lisäksi voin pimittää sen päivärahan kokonaan itselleni koska mies ei takuulla tiedä mitään sellaisen olemassaolosta. Ja tätä onnea saan vielä nauttia tosi pitkään kun päiväraha-aika pitenee sovitellun päivärahan kanssa. Jes, nyt koitti kissanpäivät!!!
Kommentit (4)
NO mieheltä ja muulta perheeltä. Jatketaan köyhäilyä. ei osteta vaatteita ja syödään kaurapuuroa. Paitsi mulla on rahaa ja omaa aikaa kun pannaan lapset kokopäivähoitoon ;)
Mutta tärkeintä on siis toi kokopäiväsen työn palkan saanti pienellä työpanoksella. SE on se mistä mä heurekaa hihkuin :D
Joo-o, laskin tossa just että kahden vuoden ajan saisin siis 2700 euroa 14 tunnin viikkotyöllä. JES! JES!
Ja jos en tuhlais työttömyyspäivärahan osuutta (muuta ku reilun satasen kuussa) niin ton jälkeen mulla olis 14 000 ja risat jemmassa! Sillä rahalla olis varaa ottaa vaikka avioero!
Työtä tekemällä voi siis sittenkin ansaita enemmän kuin kotona makaamalla.
Hehheurekaa! Keksit miten saat pimitettyä rahaa mieheltä. Onneksi olkoon! Säälittäisi, jos jaksaisin vaivautua.