Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paavi jumalan edustaja maan päällä

Vierailija
13.03.2013 |

olen kuullut tällaisen väitteen ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne taitavat uskoa.

Vierailija
2/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vastine Jumalalle vaan edustaa ja johtaa Jumalan luomaa kirkkoa. Traditio alkoi, kun Jeesus antoi kirkon avaimet Pyhälle Pietarille, jotta tämä jatkaisi Jumalan sanan levittämistä ja johtaisi kirkkoa Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimenomaan Jumalan sijainen maanpäällä.

Vierailija
4/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olevinaan kyllä, mutta mitäpäs raamattu sanoo moisista "älä pidä muita jumalia"- jutuista. Ja eikös jossain tuomiopäiväennustuksissakin raamatussa kerrota jostain, joka tekeytyy Jumalaksi tjtn..

En millään saata ymmärtää, miten uskovaiseksi tunnustautuva ihminen ilkeääkin sanoa itseään maanpäälliseksi jumalaksi, niinkuin paavi tekee. Ällöttävää.

Uskon kaikkine virheinenikin olevani lähempänä Jumalaa kuin paavi on.

Vierailija
5/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, te vääräuskoiset!

Lentävä Spagettihirviö on se oikea valinta, muut vääriä kaikki.

Vierailija
6/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolilaisille, joita n. 1,2 miljardia maapallolla. Muille kristityille kristitty muiden joukossa.

Vierailija
7/8 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Jeesus antoi evankeliumin levittämisen tehtävän kaikille seuraajilleen, ei vain Pietarille, joka oli vain yksi Jeesuksen opetuslapsista, sittemmin apostoli, eli seurakuntien perustaja, mutta ei todellakaan ainoa apostoli!

Kun Pietari sanoi Jeesukselle, että "Sinä olet Kristus, elävän Jumalan Poika". niin Jeesus sanoi hänelle, että "sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita. Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa." Nimi Pietari tarkoittaa enemmänkin kalliosta lohkaistua kiveä, ei siis isoa kalliota, mikä on itse Kristus, peruskallio! Näin siis tuo "tälle kalliolle" ei tarkoita Pietaria, vaan Jeesusta, eli Hän puhuu itsestään, että tälle Kristus-kalliolle Hän rakentaa seurakuntansa ja sitä ei Helvetin portit voita.

Taivasten valtakunnan avaimet ovat Jumalan Sana, jolla avataan ihmisten sydänten lukot uskomaan Jumalaan ja Jeesukseen, joka on portti Taivaaseen, eli usko Jeesukseen on Taivaan portti! KUKAAN ei voi tulla Jumalan ja ihmisen väliin, siis ei mikään paavi, neitsyt Maria, tms! Väittäessään olevansa Pietarin sijainen ja erehtymätön, paavi itse asiassa levittää asiaa, joka ei ole totta, ja siksipä kannattaa syventyä ennemminkin itse Raamatun Sanaan kuin johonkin katolilaiseen oppiin, mikä menee ohi Raamatun Marian-palvontoineen ja pyhimyksineen. Se Maria, jota katolinen kirkko palvoo, EI ole Jeesuksen äiti Maria, vaan juontaa juurensa Nimrodiin, Baabeliin ja Semiramiihin....

Kristittyjä on maailman väestöstä (7.021.836.029 hlöstä)  33,39%, josta roomalaiskatolisia 16,8 % ja protestantteja 6,15%.  Muslimeja on 22,74%!  Eli pieni osa vain on niitä, jotka uskovat Raamattuun, mutta heitä onkin sitten kaikkialla maapallolla, kaikista kieliryhmistä, kaikista kansanheimoista, kaikkina aikakausina, ja Raamattu on maailman ehdottomasti levinnein ja eniten eri kielille käännetty kirja!  

Mukava on tietää, että kun jostain "vinkuintiasta" joku uskoon tullut tulee meille kylään, niin hups, me ymmärretään tasan tarkkaan toisiamme, mitä Jumalan tuntemiseen tulee! (Kokemusta on: mustaihoinen mies seisoi kerran ovellamme, eikä kauaa tarvinnut jutella, kun totesimme, että rakas veljemmehän se siinä!)

Vierailija
8/8 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavi on pääsiäispupu. Ne korvat on siellä päähineessä. Näin South Park meille on opettanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi