Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaerotuksen takaisin perintä hoitovapaan jälkeen

Apuamitäteen
11.03.2019 |

Olen pitopalvelutyössä, eli MaRaVa-työehtosopimuksen alainen, työsuhde vakituinen. Äitiyslomalle jäädessäni ilmoitin palaavani äitiysloman ja kotihoidontuen jälkeen takaisin. Tällöin työehtosopimuksemme mukaan työnantaja voi maksaa palkkaerotuksen 3 ekalta äitiyslomakuukausilta mikäli työntekijä palaa takaisin. Lisäksi maksettu myös lomarahat. Mikäli työntekijä ei palaa voidaan maksettu palkka periä takaisin.

Nyt tilanne on se että edessä todennäköisesti on muutto ja töissä kulkeminen muuttuisi mahdottomaksi. Kuinka kauan minun tulee olla töissä jotta voin irtisanoutua niin ettei tarvitse maksaa esityksiä takaisin!? Tai onko kenelläkään kokemuksia että työauhteen päättäminen onnistuisi ilman että olisi paluu- ja takaisinmakauvelvollinen?Apuva! Tes ei määrittele tätä aikaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita liittoon.

Vierailija
2/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan työttömyyskassan jäsen....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm..

Vierailija
4/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einwuvontapalvwlua kirjoitti:

Olen vaan työttömyyskassan jäsen....

Sitte on voi voi.

Vierailija
5/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minä kyllä käsittäisin tuon niin, että työntekijän tulee palata töihin ja sitten voi vaikka seuraavana päivänä irtisanoa itsensä.

Sitten on töissä joko työvelvoitteleella tai ilman sen irtisanomisajan.

Toki jos kyseessä on suuri summa (äitiysloman jälkeen varmaan summa kuin summa on iso), niin voisi yrittää tätä vielä tiedustella viisaimmilta.

Vierailija
6/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita työnantajallesi...

Vierailija
7/8 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet töihin päiväksi ja irtisanoudut seuraavana. Sitten teet duunia irtisanomisajan

Vierailija
8/8 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän