Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiveena raskaus

13.03.2013 |

Hei, täällä on epätoivoinen haaveileva äiti.

Ongelmani on nyt tämmöinen että minä en oikein tiedä milloin on hyvä hetki tulla raskaaksi, ihan sekasin oon kun katoin netistä tietoo ja soitin neuvolantätille mutta en oikein ymmärtänyt sitäkään. Eli 10.3 sunnuntai aamuna tein oviksen ja näytti plussaa, harrastanut oon seksiä 8,9,10.3  ja 12.3  ja tänään vihlas mahaan noin parin minutin ajan, eli oisko mulla nyt munasolu irronnut ja onko nyt mahdollista tulla raskaaksi. Kokeilin ensimmäistä kertaa sitä ovistestiä koska toiveenamme on mieheni kanssa raskaus. Voiko joku auttaa ja selventää mun mieltäni. Kiitos paljon ! 

Kommentit (5)

1/5 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeisin menkkani ajautuivat  25.2.-28.3 ja kiertoni pituus on yleensä 27-28, aika täsmällinneen samoihin aikoihin on nyt tullut. Ja nyt tänään kun vihlos mahaa, ja jos munasolu on irronnut tai se ovulaatio aika ollut. niin vai pitäiskö nyt tämän jälkeen vielä harrastaa seksiä? 

2/5 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista.

Jos sun munasolu on irronnut 13.3 niin ei voinut olla ovulaatiota 10.3. Jompikumpi päivä nyt ei pidä paikkansa, joko vihlonta ei ollut merkki munasolun irtoamisesta tai ovistesti oli väärässä.

Toivottavasti ette nyt sentään kokonaan lopeta seksin harrastamista... :) No mutta joo, siittiöt elää 1-5pv eli riippuen miehesi siittiöistä ne 12.3. emättimeen päässeet saattaisivat vielä olla elossa ja hedelmöittää irronneen munasolun. Teoriassa siis näyttää mahdolliselta.

Täällä vähän sama meininki! Ov ollut  noin 7.3. (ehkä, en tiedä sen kiertoa vielä kun en tehnyt testiä) ja yrityskerrat osuivat 6.3., 7.3 ja 11.3.

jänsk jänsk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun kehtasit vastata!

Juu se voi olla että se 13.3 ei oo ollut munasolun irtoaminen vaan joku muu vihlonta juttu. Mutta 8.3 ja 9.3 tein ovistestin näytti negaa mutta sit 10.3 näytti plussaa ja 11.3 oli taas nega. Ei tietenkään olla lopetettu seksiä kokonaa, mutta noi päivät oli niin tiiviisti ( jokapäivä) tehtiin etä jospa nyt varmasti tärppäis, odotellaan :) Milloin kannattaisi tehdä viimeistään raskaustesti? Eikö sitä vois jo ensiviikon lopussa tehdä kun en jaksa odottaa 27/28.3 asti :D Onnea sinnekkin ! :)

4/5 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Ymmärtääkseni hormonit ei vielä nouse välttämättä niin korkealle kesken kierron, että raskaustesti näyttäisi plussaa vaikka olisitkin. Itse varmaan odottaisin siihen asti kun tulee menkat ja sit odottaisin vielä viikon... Mä en ole kauheen toiveikas ;) Kai normikäytäntö on, että jos menkkoja ei tule, tehdään testi. Mut sähän voit tehdä ihan miten tykkäät. Tsemppiä!

5/5 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti mussuttaja. Hitsi että menis nopeesti aika, menkat pitäis alkaa 27.3, jänskättää :)