Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen menneisyys

Nainen 26 v
10.03.2019 |

Minulla on vakava asia tämän suhteen. Mieheni on harrastanut yhen illan juttuja monta kertaa ennen minua ja minä en ikinä. minua häiritsee asia todella paljon että ei edes tee mieli seksiä sen takia ollenkaan. Pelkään että mies vertailee minua päässä niihin panoihin ja mustasukkaisuus on huipulla. Muuten hän on aivan ihana ja aina lupaa että ottaa minut naimisiin. Olen todella todella todella surullinen ja vihainen. Usein myös itkenyt.

Ei ole koskaa pettänyt.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa että ottaa sinut naimisiin? Onko siis kosinut?

Vierailija
2/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla samaa? mitä tehdä?;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaa että ottaa sinut naimisiin? Onko siis kosinut?

Ei ole kosinut. Mutta aina kysyy milloin mentäisiin naimisiin ja kertoo olevansa 100% varma. Silti hänen menneisyys ahdistaa todella paljon ja olen aina vihainen hänelle siitä

Vierailija
4/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeutettuja fiiliksiä. Voin kertoa että tunnen useita miehiä joita ahdistaa naisensa vastaava menneisyys.

Eipä kai sitä kumppanin menneisyyttä voi muuttaa. Joko opit hyväksymään sen tai et opi ja eroatte.

Mutta olethan rehellinen itsellesi: on ihan OK jos et hyväksy kevytkenkäistä menneisyyttä kumppanilta. Sun parisuhteissa on sun kriteerit ja piste.

M34

Vierailija
5/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suhteen heikoin lenkki.

Vierailija
6/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeutettuja fiiliksiä. Voin kertoa että tunnen useita miehiä joita ahdistaa naisensa vastaava menneisyys.

Eipä kai sitä kumppanin menneisyyttä voi muuttaa. Joko opit hyväksymään sen tai et opi ja eroatte.

Mutta olethan rehellinen itsellesi: on ihan OK jos et hyväksy kevytkenkäistä menneisyyttä kumppanilta. Sun parisuhteissa on sun kriteerit ja piste.

M34

Wow en ole ikinä kuullut noin fiksua puhetta mieheltä! Olen aivan samaa mieltä, luulin että kukaan ei ymmärtäisi ja olen vaan itse niin ”estynyt”. Kiitos.

Vierailija
7/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet suhteen heikoin lenkki.

Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
8/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli exän kanssa sama tilanne. Ärtymystäni lisäsi se, että oli ihastunut muhun osin sen vuoksi ettei mulla ollut vastaavaa taustaa kuin hällä. Tuo erilainen suhtautuminen miehen ja naisen yhden illan juttuihin korpesi mua lopulta niin paljon että jätin hänet . Nyt oon parisuhteessa miehen kanssa, jolla ei oo ollut yhden yön juttuja.

Vierailija
9/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli exän kanssa sama tilanne. Ärtymystäni lisäsi se, että oli ihastunut muhun osin sen vuoksi ettei mulla ollut vastaavaa taustaa kuin hällä. Tuo erilainen suhtautuminen miehen ja naisen yhden illan juttuihin korpesi mua lopulta niin paljon että jätin hänet . Nyt oon parisuhteessa miehen kanssa, jolla ei oo ollut yhden yön juttuja.

Tilanteesi kuulostaa melkein omaltani!! Useasti pyörii mielessä pitäisikö erota vai ei ;(!! Mutta aina olen jatkanut kun muuten mies on ihana ja aina pyytää anteeksi menneisyyttä vaikka tietenkään sitä ei pidä pyytää anteeksi ku hän oli silloin sinkku! Kauheaa koko tilanne vaan ahdistaa :(!

Vierailija
10/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down

Vierailija
12/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että kerrot tunteesi miehelle, niin tajuaa jättää sinut. Hulluja horinoita. Etsi joku neitsyt tilalle, niin ei tarvi murehtia menneistä.

Vierailija
13/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on menneisyytensä summa, ilman menneisyyttä hän ei todennäköisesti hän ei olisi se ihminen joka hän on nyt.

Et oikein voi poimia vaan juuri sinua miellyttäviä asioita.

Vierailija
14/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies saa harrastaa niin paljon seksiä kuin haluaa. Nyt ei eletä keskiajalla.

Vierailija
15/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi että kerrot tunteesi miehelle, niin tajuaa jättää sinut. Hulluja horinoita. Etsi joku neitsyt tilalle, niin ei tarvi murehtia menneistä.

Olen monta kertaa kertonut nämä asiat hänelle kuinka paljon minu ahdistaa ja vituttaa hänen menneisyys. Hän ei ikinä antanut minun erota hänestä. Alkoi itkemään ja pyysi anteeksi tekojaa sinkku ajoilla. Sanoin kyllä että menneisyyttä ei pidä pyydellä anteeksi. Silti tosi kurja olo kun omaa rakasta on moni nainen pannut.. ja vielä jotkut paljaalla

Vierailija
16/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte molemmat vajaaälyisiä. Ei mulla muuta.

Vierailija
17/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallanvaara kirjoitti:

Ihminen on menneisyytensä summa, ilman menneisyyttä hän ei todennäköisesti hän ei olisi se ihminen joka hän on nyt.

Et oikein voi poimia vaan juuri sinua miellyttäviä asioita.

Todella hyvä pointti, mutta silti ärsyttää että moni nainen häntä saanut ;((

Vierailija
18/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte molemmat vajaaälyisiä. Ei mulla muuta.

Perustele?

Vierailija
19/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää äijässä on vai onko mitään? Mitä sinä haluat teidän suhteelta? Mikä on sinun roolisi parisuhteessa?

Jotenkin tuntuu, että olet tyypin kanssa vain ja ainoastaan sen takia, että sinulla on joku. Et arvosta miestä, etkä varmaan edes yritä ymmärtää, että hän on nyt sinun kanssasi, ei niiden kaikkien muiden. Jos mies haluaisi, niin hän olisi jo lähtenyt ja tuota menoa toivottavasti lähteekin, sillä ei yksikään fiksu nuorimies jaksa tuollaista itsesäälistä, ilotonta, huonoitsetuntoista ja pihtaavaa naista. Sinun katselusi ja kuuntelisi saa ihmisen kuin ihmisen tuntemaan epävarmuutta hyvästä tulevaisuudesta. Mennyt on mennyttä ja jos se toista kovasti häiritsee, niin pakkoko se on toisessa roikkua ja itkeä??

Vierailija
20/71 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies saa harrastaa niin paljon seksiä kuin haluaa. Nyt ei eletä keskiajalla.

Olispa keskiaika vieläkin. Niin tälläisiä ongelmia ei olisi tänään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan