Miehet vanhenee kuin viini, eli muuttuvat etikaksi
Mies on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä, yleensä alle 25-vuotiaana.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei... mä en ikinä vois olla miehen kanssa joka lukee tai kommentoi tätä vauva palstaa. Olette inhottavia.
Voih :( kohtasipa miehiä nyt massiivinen menetys :(
Ei onneksi :) kunnolliset miehet ei käy vauva.fissä meuhkaamassa .
Tuosta tulee mieleen ihan se Groucho Marxin kuolematon lause:
" En voisi ikinä kuvitellakaan liittyväni sellaiseen klubiin, joka kelpuuttaisi minun kaltaisiani ihmisiä jäsenekseen..."
No ompas täällä taas kitkerän katkeria, sitruunoita mussuttavia norsunvärkki naamaisia vanhoja kalkkunoita kaikki paikat täys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei... mä en ikinä vois olla miehen kanssa joka lukee tai kommentoi tätä vauva palstaa. Olette inhottavia.
No sinuun tällä (mielestäsi siis) inhottavalla palstalla ei kai sitten ole mitään vaikutusta ?
Kommenttisikin täällä ovat vain yleviä ja hienoja ?
Mitäh? Miesten kommentit inhottavia tällä palstalla. Vai eikö susta ole ?
Jos joku kommentti näyttää minusta inhottavalta, sivuutan sen.
Inhottavuuksiin taas pystyvät ja syyllistyvät niin miehet,kuin naisetkin eikä kaikkien niiden, täällä inhotusta herättäneiden kommenttien kirjoittajien sukupuolestakaan voi sanoa kommenttiensa perusteella varmasti sitä eikä tätä.
Pelkkä jompaakumpaa sukupuolta oleminen sinänsä ei myöskään tee kenestäkään, pelkästään sillä perusteella, 'inhottavaa'. .
Totta. En käy täällä sivulla koko ajan. Aina välillä eksyn tänne ja joka kerta huomaan kuinka miehet kirjoittelee inhoottavuuksia täällä. Olen 20, ja olisi järjetön ajatuskin, että minun ystäväpiirini miehet kommentoisivat täällä tuollaista. Se pieni osa suomen miehistä jotka tällä sivulla käy: ei jatkoon, he ovat inhottavia.
No mitään 'jatkoja' tähän nyt mukaan ottamatta, niin luet sitten ilmeisesti vain ne inhottavat
(ehkäpä hyvinkin joidenkin miesten kirjoittamat)
kommentit
ja...
...niitä (miesten kirjoittamia)jotka taas eivät inhota,et ehkä edes näe etkä tunnista.
Naiset sitten mielestäsi kirjoittavat kai pelkästään miellyttäviä ja hyviä kommentteja ?
Onkohan tuo ajattelusi nyt vähän ns. seksistisesti leimaavaa ja ns. mustavalkoista, vai kuvittelenkohan minä vain ?
Miten mä näen asian: katkerat miehet haukkuu suomalaiset naiset lyttyyn tällä palstalla. Naiset puolustautuu ja sanoo suorat sanat takasin.
Typerään kommenttiin saa typerän vastuksen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Roikkuvat kassit ovat kauhean näköiset muutes.
Tämän takia olenkin alkanut kiertämään ruokakaupat kaukaa.
Kyllähän miehen aina pitää kestää haukkuminen vanhuudesta ja rumuudesta ja ottaa se aina vain leikillisenä pikku huumorina...
Eikö vain pidäkin?
Pistäpä tuossa lauseessa sanan 'miehen' paikalle sana 'naisen', niin se onkin melkein sitten jo eduskuntakyselyn paikka...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehen aina pitää kestää haukkuminen vanhuudesta ja rumuudesta ja ottaa se aina vain leikillisenä pikku huumorina...
Eikö vain pidäkin?
Pistäpä tuossa lauseessa sanan 'miehen' paikalle sana 'naisen', niin se onkin melkein sitten jo eduskuntakyselyn paikka...
Kyllähän vanhat ja rumat papparaiset täällä jatkuvasti haukkuu ikäisiään naisia. Katsoisivat peiliin, siis oikeaan peiliin, eikä miespeiliin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Roikkuvat kassit ovat kauhean näköiset muutes.
Just kivat. Roikkuvat kassit näyttää hyvältä ;)
Nyt aletaan olla jo siellä väittelyn limaisella, iljanteisella alatasanteella...
Totta. En käy täällä sivulla koko ajan. Aina välillä eksyn tänne ja joka kerta huomaan kuinka miehet kirjoittelee inhoottavuuksia täällä. Olen 20, ja olisi järjetön ajatuskin, että minun ystäväpiirini miehet kommentoisivat täällä tuollaista. Se pieni osa suomen miehistä jotka tällä sivulla käy: ei jatkoon, he ovat inhottavia.