Miehet vanhenee kuin viini, eli muuttuvat etikaksi
Mies on parhaimmillaan alle kolmekymppisenä, yleensä alle 25-vuotiaana.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Roikkuvat kassit ovat kauhean näköiset muutes.
Kaikenikäisten miesten kassit roikkuvat. Katsos kun niiden olemassaolo perustuu siihen että ne ovat vähän erillään muusta kehosta lämpötilan vuoksi jonka pitää olla muuta kehoa hieman alhaisempi siittiöidentuotannon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi mennä ulkomaille panemaan teinityttöjä kun suomalaisten naisten ulosanti on tuonlainen.
En kyllä ymmärrä kuka hullu ryhtyy suomalaisen akan kaa suhteeseen. Ei rääväsuisesta jakorasiasta sas hyvää vaimoa millään.
Mua ainakin vituttais maksaa seksistä.
Mies maksaa seksistä AINA,  ihan sama ikkunaverhoina tai rahana.
Rahalla maksettaessa ei tule ainakaan kusetetuksi.  Siis rahat käteen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Siis haloo!!! Etikkahan on ikuista :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voi mennä ulkomaille panemaan teinityttöjä kun suomalaisten naisten ulosanti on tuonlainen.
En kyllä ymmärrä kuka hullu ryhtyy suomalaisen akan kaa suhteeseen. Ei rääväsuisesta jakorasiasta sas hyvää vaimoa millään.
Pahoititko mielesi?
Ei tule paha mieli kun ky rpä käy säännöllisesti tiukassa teinipillussa eikä jonkun vanhan haahkan haisevassa kinkkuvoileivässä.
Huutonaurua voimafantasioille.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin pahaa se ainakin on
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kuten vanhat miehet
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän sinä olet jos etikkaa sellaisenaan maistelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän sinä olet jos etikkaa sellaisenaan maistelet.
Ei vanhoja miehiäkään maistella missään muodossa. Heidän tarjoamat juomat otetaan vastaan ja lähdetään oman ikäisen uroon kanssa kotiin.
Okei... mä en ikinä vois olla miehen kanssa joka lukee tai kommentoi tätä vauva palstaa. Olette inhottavia.
Viini voi muuttua (huonolla käsittelyhygienialla) etikaksi jo käymisen alkuvaiheessa.
Kun käyminen sen sijaan sujuu niinkuin pitääkin, säilyy viini periaatteessa vaikka kuinka kauan juomiskelpoisena ja yleensä sen maku vaan paranee.
Onhan niitä viinejä maailmalla ostettu jostain niistä huutokaupoista joissa myydään esim. jostain 1600-1700-luvulla uponneen purjelaivan hylystä ylösnostettuja viinipullovarastoja ...
(...ja hinta on yleensä ollut kova)
Vierailija kirjoitti:
Okei... mä en ikinä vois olla miehen kanssa joka lukee tai kommentoi tätä vauva palstaa. Olette inhottavia.
No sinuun tällä (mielestäsi siis) inhottavalla palstalla ei kai sitten ole mitään vaikutusta ?
Kommenttisikin täällä ovat vain yleviä ja hienoja ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinuun tällä (mielestäsi siis) inhottavalla palstalla ei kai sitten ole mitään vaikutusta ?
Mitäh? Miesten kommentit inhottavia tällä palstalla. Vai eikö susta ole ?
Vierailija kirjoitti:
Voih :( kohtasipa miehiä nyt massiivinen menetys :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih :( kohtasipa miehiä nyt massiivinen menetys :(
Ei onneksi :) kunnolliset miehet ei käy vauva.fissä meuhkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäh? Miesten kommentit inhottavia tällä palstalla. Vai eikö susta ole ?
Jos joku kommentti näyttää minusta inhottavalta, sivuutan sen.
Inhottavuuksiin taas pystyvät ja syyllistyvät niin miehet,kuin naisetkin eikä kaikkien niiden, täällä inhotusta herättäneiden kommenttien kirjoittajien sukupuolestakaan voi sanoa kommenttiensa perusteella varmasti sitä eikä tätä.
Pelkkä jompaakumpaa sukupuolta oleminen sinänsä ei myöskään tee kenestäkään, pelkästään sillä perusteella, 'inhottavaa'. .
Ei hän varmasikaan mieltään pahoittanut, mutta sanoi vaan totuuden ja vieläpä ”ääneen”.
Etkö ymmärtänyt vai etkö halunnut ymmärtää?
(Eri)