Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolipotkarit/sukkikset..bodyn alle vai päälle?

Vierailija
13.03.2013 |

Eli olen nähnyt, että jotkut laittaa housut bodyn alle. Itse olen aina laittanut päälle ja minusta näyttää hölmöltä jos ovat alla ;) Kysynkin siis kuinka te muut äidit teette? :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle.

Vierailija
2/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan lähes aina päälle. Muutaman "rimpsubodyn" kanssa laitan alle. Mun mielestä oli luonnollista laittaa potkarit päälle, tein niin useamman kuukauden, ennenkuin sain ensimmäisen mekko-bodyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle tietenkin. Alle laitettuna näyttää hölmöltä. Ethän sinäkään pue alkkareitasi housujenpäälle, vai puetko?

Vierailija
4/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset yms päälle. Muuten näyttää vähän liikaa mieleen camp-batman (http://www.earthlyissues.com/images/batman_1960s.jpg)  :D

Vierailija
5/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut aika paljon alle, koska siten pysyvät hyvin jalassa. Ton poitsun lempparipuuhaa oli kiskoa sukkia/housuja jalasta. Ja jos on sukkikset ja collarit niin sukkikset laitan alle, koska sittenhän ne ei edes näy.

Vierailija
6/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin varmaan tottumuksesta ainakin sukkahousut bodyn alle, koska meillä on käytetty vauvalla villaisia pitkälahkeisia vaippahousuja, ja ne tulee tietenkin bodyn alle. Sukkahousuja ja puolipotkareita ei ole käytetty ollenkaan.

Vierailija
7/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut laitan aina alle. Puolipotkareissa vähän riippuu, millaiset on. Jos kovin ohkaset tai sellaset mitkä ei ylhäällä helposti pysy (ohut kuminauha tms) niin laitan alle. Mutta sellaiset puolipotkarit missä leveä, taitettava resori yläosassa, laitan päälle. Puolipotkareita meillä ei pahemmin ole, joten sukkiksia enemmän käytetään.

Vierailija
8/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle,ehdottomasti!

Vierailija
9/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päälle,ehdottomasti!

Vierailija
10/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin bodyn alle. Pysivät mielestäni paremmin ja helpompi vaihtaa vaippoja, kun laittoi bodyn haaranepparit vauvan olalle kiinni ensin ja sen jälkeen sukkikset/puolipotkarit ja vaippa pois :) Tyylejä on monia :)

Vierailija
11/11 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on taas ihmisillä murheet ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi