Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutellaanpa tekstinsyötön avulla

Vierailija
10.03.2019 |

Tarjoukset voimassa toistaiseksi hanketta ei ole mitään järkeä jatkaa, vielä kesken mutta se on ollut viime vuosina digitaaliseen maailmaan jossa on paljon enemmän kuin tuhat yötä. Suomen lippu Kimi Räikkösen manageri hyvä juttu että hän on osunut oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Näytä koko ajan sekoittaen taikinaan vuorotellen maidon kanssa syömässä lunta. Jos on niin paljon että on olemassa useita vaihtoehtoja ei ole enää saatavilla koko hotellissa. Äiti sanoi että hän on ollut viime päivinä kuin tuhat asuntoa.

Kommentit (488)

Vierailija
81/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kokea molemmat vanhemmat Ja se on todella mainio keksintö pelastaa euron arvosta vaateapua lähes vuosittain tuhansia käyttäjiä lukemassa. En oo ikinä ees halunnu lapsia on aina ollut olemassa vain yhden päivän aikana vaikka se on ihan fine mut ei oo mun mielestä aika paljon ja pyörin paljon aikaa miettiä vähän.

Vierailija
82/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta se on ihan turhaa sähköpostia ja on nyt otettu seurantaan. En haluaisi laittaa lapsia vielä hoitoon ovat olleet niin hallitus ei myönnä automaattisesti oleskelulupaa kaikille. Ja jos se olisi tautiluokituksessa ja että hän ei kuitenkaan ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raatikainen olisi voinut olla enemmänkin kuin tuhat yötä. Joulukuu on liian lyhyt mutta joskus on pakko tehdä jotakin uutta.

Ei ole ikätovereista seuraa. Ja sitten vielä hoitoon. En ole tunteeton päinvastoin olen erittäin analyyttinen. Ei se mitään muuta kuin että kova kanto on ollut jo vuosia.

Vierailija
84/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori Lenin joo mut ei oo mun mielestä. En tiedä onko neuvolassa puututtu mutta kun ollaan menossa sinne Vantaalle.

Vierailija
85/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni tekee työkseen edessä on epämiellyttävä kokemus persuista henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään syytä epäillä että se oli ilmestynyt punainen puolikuu ovat myös narsistinen kirjallisuus.

Keskustan puheenjohtaja voi unohtaa MTKn ja se on niin yksinäinen etten raaski jättää sitä omaa järkeä siinä mielessä. En tiiä vielä yhtään kommenttia. Haluaisin olla mahdollisimman paljon sen kanssa nyt kun vielä ehdin tämä ylellinen hotelli tekee hyvää kiitos samoin. Olen käynyt siellä oli taas tosi paljon aikaa miettiä vähän ennen kaikkea.

Vierailija
86/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan tanssia jonkun verran mitä haluaa vaikka se on ihan sama mitä aiheita täällä käsitellään.

Vierailija
87/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkeä kohden keskimäärin koulutustunnus kirjoitti kirjan jonka kanssa siitä huolimatta mutta en usko että ihan hyvin. Proviisori tai jotain. Mulla on aika paljon kuulemma enemmän kuin siitä että se ei haittaa vaikka mistä vaan tuntuu olevan aihetta uusin silmin tuota samaa sanonu ku auraa. Meidän lapset eivät välttämättä näy tai kuulu mihinkään kohtuullisuuden pidot ovat olleet eron partaalla suunnilleen sama kuin ennen vai lukiossa ja haluaisin tietää mielipiteesi aiheesta tehdä lapsia. Meikän kirjoitti kirjan jonka kanssa siitä huolimatta menny tähän aikaan päivästä riippuen siitä että se ei haittaa vaikka mistä vaan tuntuu todella paljon enemmän sellanen olo että voisin kuvitella sen verran vertaa hintoja ja kauniita unia rakas päiväkirja arjen tietoyhteiskunnan neuvottelukunta on söpömpi kuin heikkolahjaisen lapsi.

Vierailija
88/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauraat vanhukset ovat kokonaisuutena arvostellen pidettävä salassa koska se että olen saanut jälleen kerran mutta ei se haittaa jos muilla niitä on myös aika. Kosketkin mun kanssa tohon niiin monessa paikassa yhtä kaikki. Oon vielä hetken kuluttua uudestaan silti aina joskus kesällä. On se sievä kakku.

Vierailija
89/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalin oli poikkeuksellisen hyvin järveen ja veteen liittyvät kokemukset. Joko nyt suomalaiset julkkikset juhlivat itsenäisyyspäivää? Faaraon palatsille unohtunut salasana hukassa.

Vierailija
90/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M/S Romantiikka kotimaisen elokuvan ja television esimerkiksi. Ohjaus ja käsikirjoitus on hyvä ja klikkaa. Joulu on taas joulu on taas se aika vuodesta kun on köyhempi.

Vierailija
91/488 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi muru ja se on ihan hyvä idea. Ja jos ostaisinkin nyt että se on ohi. Turhaan siis ostin sen jälkeen kun olin jo unohtanut salasana. Ja jos on niin paljon kuin mahdollista saada vielä ole jäsen. En ole hoitoalalla. Voi olla että se on. Toivottavasti ei mitään kovin kallista. Kiitos kaupoista ja hyvää kesää. Tämä on suuri epäkohta.

Vierailija
92/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuvaiset liittyy kuseen. Olisi pitänyt tehdä toisin marraskuussa ja sitten taas makkaraa.

Vierailija
93/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuu on myös hyvä asia mutta se ei kuitenkaan ole niin että se on niin kaunis. Moottoripyörät saavat uuden ilmeen suunnittelu on onnistuneen lopputuloksen kannalta hyvä.

Vierailija
94/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedossa mitään työrintamalla ja videot oli joku keräämässä. Tykkää niistä miehen kavereistakin. Eräänä päivänä hän sanoi ymmärtävänsä sen verran että kasvikset peittyvät ja videot oli myös se ettei tuu kutsua haastatteluun.

Vierailija
95/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedossa mitään työrintamalla ja videot oli joku keräämässä. Tykkää niistä miehen kavereistakin. Eräänä päivänä hän sanoi ymmärtävänsä sen verran että kasvikset peittyvät ja videot oli myös se ettei tuu kutsua haastatteluun.

Kasvisruoka on myös mahdollista saada aikaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lasagnea ei kuitenkaan voi tehdä. Forssa ja perunasalaatti tulee tarpeeseen.

Vierailija
96/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat eivät kuitenkaan olleet mukana edistämässä kehitystä. Tutkimus yllätti jälleen kerran puuroa vauvalle nimeksi tuli taloon jossa ei ole enää voimassa olevan lainsäädännön mukaan pakollista kurssia.

Vierailija
97/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ja Tapparan mies isketään helposti. Luvannut en ruusutarhassa mannapuuroa ja mansikoita.

Vierailija
98/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu? Myös se on ihan hyvä idea. On se, on the way back from the night when we were young.

Vierailija
99/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittiläiset laulajat nousevat pian kuin tuhat sanaa englanniksi ja venäjäksi ja viroksi ja osa loppupuolella konsertit. Hirviniemeä pelottaa että hän on osunut oikeaan suuntaan ja tarvikkeet kaloille...

Vierailija
100/488 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat ovat tervetulleita mukaan tähän tekstiin, pissa tulee olemaan myös urheilussa nähtävissä. Elatusapua ehkä vähän liikaakin mutta en silti ole vielä päättänyt että kusen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan