Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö Suomessa uskota selvännäkijöihin?

cdjusyguids
10.03.2019 |

Onko Suomessa selvännäkijöitä?
Olen paljon miettinyt miksi kadonneiden (esim Ristinkankare) omaiset ei ota yhteyttä selvännäkijöihin, jotka voisivat ratkaista katoamistapauksen.
Esim Venäjänllä ja Ukrainsassa on paljon vahvoja selvännäkijöitä ja siellä telkkarissa on jo useita vuosia sarja, jossa ihan tavalliset ihmiset ottavat yhteyttä koska heillä joku murhe tai epäselvä perheenjäsenen kuolematapaus tai joku mysteeri (kummitustalo, kadonnut tai murhattu omainen jonka kuolema epäselvä ym) ja siellä ohjelmassa maan parhaat selvännäkijät ratkaisevat jutun - mitä tapahtui, miten kuka saattaa olla sen takana, miksi ym. Eli kuollut/kadonnut ihmisen viime hetket käydään läpi.
Suomessa voisi olla sama.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskota. Johtuu katsos siitä että selvännäkijöitä ei ole olemassa.

Jos yksikin selvönnäkijä ratkaisi "kykyjensä" avulla yhdenkin jutun niin kaikki tieteen oppikirjat kirjoitettaisiin uusiksi siitä paikasta.

Joka ikinen "näkijä" on huijari.

No, joko ymmärrät?

Vierailija
2/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse soita jollekin niistä astral TV:n selvänäkijöistä ja kysy mitä Pia Ristikankareelle tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä, mutta ilmeisesti asiakkaita on melko vähän. Jos bisnestä mietit, niin voithan sä kokeilla. 

Vierailija
4/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, katson vastauksen kysymykseesi jalkapallosta.

Vastaus on Umbro

Vierailija
5/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse soita jollekin niistä astral TV:n selvänäkijöistä ja kysy mitä Pia Ristikankareelle tapahtui.

Jossa ohjelmassa ruudun alareunassa lukee, että ennustukset on tehty viihteellisessä mielessä. Maininta siksi, ettei tule sanomista jälkeenpäin.

Vierailija
6/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä persu trollit vaihtavat ahkerasti yläpeukkuja mutta tämä on Đè Fáćto...

PSG johtaa eurooppalaista futista sarjataulukko trikkeröitymisen meriiteissä, mutta seuraavan champions leaguean voittaa fc barcelona ja kansa joka äänestää keskustaa :D violetti hallitus voittaa aina!

Vierailija
7/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjä persu trollit vaihtavat ahkerasti yläpeukkuja mutta tämä on Đè Fáćto...

PSG johtaa eurooppalaista futista sarjataulukko trikkeröitymisen meriiteissä, mutta seuraavan champions leaguean voittaa fc barcelona ja kansa joka äänestää keskustaa :D violetti hallitus voittaa aina!

*Vaihtavat ahkerasti IP osoitteetaan*

Vierailija
8/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti ette usko? Katsokaa siis vaikka näitä ohjelmia vaikka netistä: Bitva Ekstrasensov  - 19.kausi menellään. Googlettamalla löytyy.

Oikeastaan minulla on kokemusta yhdestä suomalaissta meediosta mutta muistaakseni hän lopetti jo aikoja sitten. Sähköpostin kautta teki tulkintoja ja oli niiiiin oikeassa mun tilanteen suhteen vaikka kysyin silloin häneltä vaan että " miksi hän käyttäytyi näin".

Vierailija
9/19 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,56/ min. Siinä kun puolikin tuntia puhuu, niin tyyriiksi tulee.

Henkilö manaa pahoja silmiä ja henkiä pois ja puhdistaa sakroja..hehehihihoho

Säälittävää, että joku uskoo tuollaiseen.

Tietty jos siitä puhelusta saa mielenrauha, niin ok.

Siihen asti kun lasku tulee..hihihiheheh

Niin taas ahistaa.

Ja eiku soittamaan.

Vierailija
10/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Pian tapauksessa oli selvännäkijä. Näki heinäseipäitä ja johdatti johonkin mummonmökkiin, jossa asui yksinäinen mummo. Poliisi teki kai etsinnän. Jossain lehdessä juttu, mutta en jaksa etsiä linkkiä.

Vierailija
11/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla kyllä oli vielä selvännäkijöitä paljon enemmän. Lehdessä Aino Kassisella oli oma palsta. Aino Kassinen oli tunnetuin selvännäkijä tuohon aikaan.

Myös 70-luvulla tapahtuneen tunnetun liftarim*rhat-tapauksen käsittelyyn kuului yksityiskohtana, että jopa selvännäkijä oli mukana oikeuden istunnossa. Hänestä tosin ei ollut mitään apua koko tapauksessa, jossa nelikymppinen mies m*rhasi yhteensä kolme liftarityttöä (sai tuomion).

Vierailija
12/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla kyllä oli vielä selvännäkijöitä paljon enemmän. Lehdessä Aino Kassisella oli oma palsta. Aino Kassinen oli tunnetuin selvännäkijä tuohon aikaan.

Myös 70-luvulla tapahtuneen tunnetun liftarim*rhat-tapauksen käsittelyyn kuului yksityiskohtana, että jopa selvännäkijä oli mukana oikeuden istunnossa. Hänestä tosin ei ollut mitään apua koko tapauksessa, jossa nelikymppinen mies m*rhasi yhteensä kolme liftarityttöä (sai tuomion).

Vierailija
13/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori tuli moneen kertaan, kun palsta ei toimi..:/

Vierailija
15/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikostutkijat eivät vain enää myönnä käyttävänsä, mutta on noita Suomessakin käytetty.

Vierailija
16/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkijät niitä vinkkejä suoraan poliisillekin toimittaa ja vihjeet toisinaan tutkitaan, niistä vain ei ole apua. Näkijät näkee mitä haluaa, ei sitä mitä niiden käsketään näkevän.

Vierailija
17/19 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois ollut tähän keskusteluun erittäin mielenkiintoista faktatietoa, vaan palsta ei anna julkaista. Viis kertaa olen jo yrittänyt lähettää, vaan aina ilmoittaa että "kommentti julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen" Olkoot sitten.

Vierailija
18/19 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ois ollut tähän keskusteluun erittäin mielenkiintoista faktatietoa, vaan palsta ei anna julkaista. Viis kertaa olen jo yrittänyt lähettää, vaan aina ilmoittaa että "kommentti julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen" Olkoot sitten.

Älä luovuta. Joku sana herjaa.

Vierailija
19/19 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän