Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huolissani .. :(

Vierailija
12.03.2013 |

olen raskausviikolla 8+4. Nyt on parina päivänä tullut veristä vuotoa (alkoi sekstailun jälkeen..)... onko normaalia?vai olisiko kyseessä jokin bakteeri tms..??? neuvola ois vasta ens viikolla...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähäinen verenvuoto tarkoit mitään pahaa. Limakalvot ovat vain olleet herkät. Sitten jos tulee ihan kirkasta kk kaltaista verta ja paljon, sitten kannattaa vasta huolestua.

Onnea raskaudestasi ja mukvaa odotusta! :)

Vierailija
2/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kyse voi olla joko viattomasta verenvuodosta tai alkavasta keskenmenosta. Kun mulla tuli keskenmeno, vuoto oli jopa vähäisempää kuin kuukautisvuoto (about samat viikot), ja kun kyse oli jostain muusta ihmevuodosta, se oli todella runsasta ja luulin oikeasti raskauden menneen kesken (rv12).

Soita neuvolaan huomenna, todennäköisesti käskevät seurailla tilannetta. Päivystykseen jos nousee kuume. Noilla viikoilla ei voida tehdä mitään raskauden pelastamiseksi jos kyseessä km.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli vkolla 7+jotain verta tosi paljon seksin jälkeen, lääkärissä kävin ja kaikki oli ok. Lääkäri sanoi että voi liittyä orgasmiin, joskus voimakas orgasmi voi aiheuttaa jotenki vuotoa, en muista mitä siitä selitti tarkalleen mutta vaaratonta jokatapauksessa oli minulla

Vierailija
4/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinaan jätin sekstailun juuri tuollaisten mahdollisten tapahtumien pelossa raskausaikoina mahdollisimman vähiin. Se ei ole välttämätöntä. Olen aina miettinyt, että miten yhdyntä ei muka ole haitallista ottaen huomioon sen kuinka pitkä miehen penis on, verrattuna siihen että lääkäri yltää sormellaan kokeilemaan kohdunsuun tilan. Näin ollen aina minusta tuntui, että yhdyntä vahingoittaa ja sattuu kohdunkaulaan ja -suuhun. Toki tuota toisinaan harrastin, pitkin hampain, mutta raskausaikana se olisi siltikin saanut mielestäni jäädä täysin väliin.

Vierailija
5/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuosi ekat viikot aina viikolle 8 asti. Joka päivä tuli siteeseen ruskeaa, välillä jopa kirkasta vuotoakin mutta aika niukasti. 

Toisessa raskaudessa vuoto oli heti kirkasta ja runsasta ja keskenmenohan siitä tuli.