Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laukku lentokoneeseen, pulma.

Vierailija
12.03.2013 |

Kun lääkkeet+reseptit, ipad+kännykkä, vaatetta yms yms pitää ottaa mukaan. Millainen laukku? Tuntuu että kaikki on niin epäsopivia. Sellainen laukku jolla olisi käyttöä matkakohteessa olisi paras, ettei tule liikaa tavaraa matkalle mukaan. Reppu olisi sinällään järkevä mutta todella epänaisellinen :/ Kyseessä ei ole viikon matka vaan pidempi matka Aasiassa. Siksi kaikki pitää katsoa tarkkaan ettei tule liikaa tavaraa mukaan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 18:53"]

Ei sellaista laukkua olekaan, joka olisi täydellinen sekä pitkän matkan lennolle että matkakohteeseen. Lennolle tarvitaan aina enemmän tavaraa kuin mitä perillä kuljetetaan mukana. Itse koen kätevimmäksi tämän yhdistelmän: lennolle joko pyörällinen tai pyörätön maksimimittojen kokoinen lentolaukku + pieni rento olkalaukku (Kipling), joka mahtuu tarvittaessa lentolaukun sisälle. Kohteessa käytän lähes koko ajan tätä olkalaukkua, lisäksi minulla on usein matkatavaroissa kevyt isompi olalle menevä laukku, johon mahtuu esim. rantakamat tai ostokset.

tuo on kyllä idea, kiitos :) Laitetaan harkintaa. 

[/quote]

Vierailija
2/6 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olkalaukku ja reppu. Reppu on todella kätevä ja pistän kätevyyden naisellisuuden edelle milloin hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olkalaukku ja reppu. Reppu on todella kätevä ja pistän kätevyyden naisellisuuden edelle milloin hyvänsä.

Vierailija
4/6 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas reppu on matkoilla mitä epäkäytännöllisin. Se on selässä, joten et näe, kuinka monet kädet siellä käyvät. Kaikki muut saavat sieltä tavarat pois paitsi sinä itse. Etenkin ruuhkassa sen kanssa on vaikeaa manööveröidä tönimättä muita.

Vierailija
5/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita putkikasseja esim Gant olkahihnalla mihin varmaan mahtuu yhtä ja toista.Ja nyt on muodissa todella Large kokoiset laukut.Pienelle naiselle en isoa suosittele,saa näyttämään tyhmältä.Putkikassi on parempi.Voi olla rankkaa raahata statement laukkua ympäri kenttiä ellei sitten varaa kärryjä matkaan..ihan miten vaan.Tyyli on vapaa.

Vierailija
6/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista laukkua olekaan, joka olisi täydellinen sekä pitkän matkan lennolle että matkakohteeseen. Lennolle tarvitaan aina enemmän tavaraa kuin mitä perillä kuljetetaan mukana. Itse koen kätevimmäksi tämän yhdistelmän: lennolle joko pyörällinen tai pyörätön maksimimittojen kokoinen lentolaukku + pieni rento olkalaukku (Kipling), joka mahtuu tarvittaessa lentolaukun sisälle. Kohteessa käytän lähes koko ajan tätä olkalaukkua, lisäksi minulla on usein matkatavaroissa kevyt isompi olalle menevä laukku, johon mahtuu esim. rantakamat tai ostokset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi