Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkeekö mun kaverit Facebookissa mitä kirjoittelen yleisiin ryhmiin?

12.03.2013 |

jos ne ei kuulu siihen ryhmään eikä ole edes käynyt siellä, ja minä kirjoitan johonkin julkiseen ryhmään niin tuleeko minun kavereille viesti että av-mamma kirjoitti tähän julkiseen ryhmään?

ymmärtääkö joku? kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="yks av mamma vaan" time="12.03.2013 klo 16:21"]

Tarkoitan että tuleeko heille siitä ihan ilmoitus, että nyt se kävi kirjoittamassa sinne? vai näkyykö vaan jos ne sattuu menemään sinne samaan ryhmään?

[/quote]

No mulle tulee ihan siihen mun etusivun feediin välillä noita. Eli näen ainakin joidenkin ryhmäkirjoittelua vaikken sitä mitenkään seuraa.

2

Vierailija
2/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että näkee varmaan. Salainen ryhmä taitaa olla ainut joka tosiaan on täysin yksityinen. Mulle esim. näkyy jotain viestejä, joita fb-kaverit ovat kirjoitelleet johonkin harrastus- tms. ryhmiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan että tuleeko heille siitä ihan ilmoitus, että nyt se kävi kirjoittamassa sinne? vai näkyykö vaan jos ne sattuu menemään sinne samaan ryhmään?

Vierailija
4/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yleisiin ryhmiin kirjoitetut viestit ovat täysin julkisia, eli näkyvät kaikille facebookin käyttäjille, jos sattuu esim. googlettamaan jotain nimeä. Tai siis ei tarvitse olla edes faceen kirjautunut.

Näin anonyyminä voin tunnustaa, että googletan joskus itseäni, että millaisia osumia tulee. Facebook profiilini ei löydy edes googlella, koska olen säätänyt asetukset niin. Kuitenkin erääseen julkiseen ja avoimeen ryhmään kirjoittamani kommentit voi lukea edes facebookiin kirjautumatta.

Vierailija
5/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Ei pitäisi näkyä. Testasin tuota samaa siskoni kanssa jokin aika sitten. Kommenttejani ei muutenkaan aikajanallani näe kukaan muu kuin omat kaverini. 

Yksityisyysasetuksia on helppo säätää tiukemmiksi, mikäli olet tähän asti sallinut kaveriesi kavereiden tai jokaisen (julkinen) nähdä keskustelusi. 

Vierailija
6/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="yks av mamma vaan" time="12.03.2013 klo 16:21"]

[/quote]

En usko, että tulee ilmoitusta, mutta jos käyvät sinun seinällä, niin siellä voi näkyä "viimeaikaisena toimintana".