Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo,eiköhän jokainen nainen ottaisi rikkaan miehen,valitettavasti

Vierailija
12.03.2013 |

rikkaita on pieni osuus miehistä ja siksi otan mieluummin nuoren komean tavallisilla tuloilla olevan miehen.Rikas vanhempi mies on ok.Mutta tosiaan mielellään lapseton varakas mies ja suomenkielinen.Rutosinkielentaitoni on niin ruosteinen etten halua kuin enkun tai suomenkielisen miehen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 14:34"]

rikkaita on pieni osuus miehistä ja siksi otan mieluummin nuoren komean tavallisilla tuloilla olevan miehen.Rikas vanhempi mies on ok.Mutta tosiaan mielellään lapseton varakas mies ja suomenkielinen.Rutosinkielentaitoni on niin ruosteinen etten halua kuin enkun tai suomenkielisen miehen.

[/quote]

mä otan kyllä miehen jota rakastan... oli rahaa tai ei. mutta itse itsensä hänen pitäisi ainakin suurimmaksi osaksi elättää, sossupummius ei vaan ole seksikästä...

nimim. normaalituloisen kanssa avoliitossa

Vierailija
2/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "otin" miehen, jota rakastin ja edelleen rakastan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se. Arvaa vaan mitä kuiskuttelua kuulen, kun olen varakkaan miehen kanssa naimisissa, jolle on vielä tuntuva perintö tulossa. Eipä tässä paljon rakkautta vakuutella...Rahanhan takia me tässä vaan naimisissa ollaan, eikä meillä on kuin YKSI lapsi, ettei vaan lapset syö kuormasta...

Vierailija
4/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti rikkaus olisi ennemminkin haittapuoli. Tulot sinänsä eivät ole ratkaisevat, en arvosta tavaraa enkä kunnioittaisi miestä, joka tarvitsee egonsa pönkitykseksi vaikkapa ison ja kalliin auton. Itsensä pitää kuitenkin pystyä elättämään, sen verran on tuloilla merkitystä.

Muuten arvostan enemmän yhteiskunnallista tietoisuutta, ekologisten valintojen arvostusta yms. kuin tuloja. Isot tulot itsessään eivät välttämättä olisi haitta, se riippuisi täysin siitä, miten mies ne tulonsa käyttää. Käytännössä siis rikkaus todennäköisemmin menisi sinne miinuspuolelle...

Vierailija
5/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, mutta lupaava mies on myös ihan hyvä vaihtoehto. Miehet tunnetusti motivoituvat saatuaan perheen ja panostavat enemmän uraansa. Palkka nousee, varallisuutta alkaa karttua. Eikä kukaan nyrpeile, kun tietää että suhteen alussa mies ei ollut mikään porho.

Vierailija
6/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin (tai sain) köyhän (työtön) eikä niin hyvännäköisen miehen.

Enpä tuota pois vaihtaisi =)

Vierailija
7/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä asiasta numero viisi.mun ex ukkoni tuli kamalan leuhkaksi kun yks kas valmistusen jälkeen sai alan töitä niin heti halusi erota minusta.En kelvannut enää.Kyllä kusi voi nousta hattuun vanhemmallakin iällä.

Vierailija
8/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rahaa haluaa naida, niin vastaus lienee kyllä. Mutta muuten oletan, että luonteella/ulkonäölläkin on väliä. Ei se miehen rikkaus automaattisesti ole koko perheen rikkautta. nimim. kokemusta on.

Vierailija
9/9 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, en kyllä tunne ketään joka olisi ottanut rikkaan miehen. Ihan tavallisia pulliaisia kaikki tutut, naapurit ja sukulaiset. En usko että kukaan on edes etsinyt rikasta miestä, normaali ihminen arvostaa puolison luonnetta enemmän kuin ulkonäköä tai lompakkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi