Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain juuri viisi lasta päiväunille. Kolme on koulussa.

Vierailija
12.03.2013 |

Enpä olisi uskonut, että elän tällaisessa elämäntilanteessa joskus. 

Koululaiset 11v, 9v ja 7v. Kotona (nyt nukkumassa) 4v, 2v kaksoset ja 1v kaksoset. Ihan ei tuota jälkipäätä suunniteltu, ensimmäiset kaksoset oli "yllätysvauva" ja sen jälkeen tieto kaksosraskaudesta sitäkin suurempi. Seuraavat kaksoset sitten ihan totaaliyllätys. Viimeiset neljä siis ehkäisystä huolimatta.

Nyt on hetki hiljaista. 7v on päässyt jo koulusta ja tulee minä hetkenä hyvänsä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ap todella oikeassa tuosta sirkuspellenä ja viihdyttäjänä toimimisesta. Mulla on kaveripiirissä monia ystäviä, joilla on yksi lapsi. Jatkuvasti tuntuvat olevan poikki, kun lapsi roikkuu lahkeessa koko ajan, pitäisi olla tekemistä yms. No meillä on juuri 3v täyttänyt tytär ja pienempi tytär on 8kk. Varsinaisestihan eivät vielä leiki keskenään, mutta samalla lelulaatikolla saattavat viihtyä pitkiäkin aikoja yms. Kyllä mä voin tunnustaa et jotenkin tää on helpompaa kahden pienen kanssa, kuin yhden. Varmasti teillä on lapsilla hyvät ja läheiset välit, koska ovat pienillä ikäeroilla. 

Vierailija
22/23 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitajana minulla on kolme 1-vuotiasta ja oma 3-vuotias sekä ekaluokkalainen. Arkipäivät on meillä samansuuntaista kuin sinullakin ap. Lapset leikkii hyvin keskenään ja jaksavat odottaa pienen hetken eikä suurempia ongelmia tässä ole. Huomiota ei kukaan saa koko ajan, kaikki kylläkin vuorollaan. Tämä on tehnyt varmasti tosi hyväälomalle kuopukselleni, ei hae turhaa huomiota ja viihtyy yksin leikkien.

Minäkin istun sohvalla ja odottelen kuka alkaa ensimmäisenä heräillä. Koululainen tekee läksyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä meiltä päin löytyy vastaavanlainen perhe, tosin lapset vielä pienempiä (mietin, että muutitkohan vähän lasten ikiä, ettei tunnistettaisi). Heilläkin pienimmät tulleet ehkäisystä huolimatta. Eivät ole lestadiolaisia hekään. Toivon kovasti, että jaksavat - minusta ei olisi moiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi