Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi sietää mieheni tytärtä.

Nainen 36v
10.03.2019 |

Olen kohta seurustellut mieheni kanssa 2 vuotta ja en voi sietää hänen lastaan. Tämä neiti on 9 v ja ei osaa käydä vessassa käskemättä vaan pissaa housuihin , ei osaa pukea ulkovaatteita itse päälle, ei osaa ottaa itse ruokaa ei edes voileivän tekemistä , repii tapeetit seinästä (olen tämän suhteen aikana uusinut 3 kertaa tapetit), piirtelee myös pöytään lista jatkuisi loputtomiin. Kaikista ärsyttävintä tässä on se että lasta ei saa kieltää eikä käskeä! Varmasti olen teidän toisten äitien mielestä mulkku mutta ei tämä ole normaalia. Itselläni on 5 vuotias tytär ja hän on paljon reippaampi ja omatoiminen. Hän kysyikin minulta muutama päivä sitten, että "Miksi tuo Pinja saa olla tuollainen vauva, mutta minä joudun olemaan iso tyttö vaikka Pinja on minusta isompi tyttö". Haluaisin tietää onko muilla samoja ongelmia miesten/naisten entisenliiton lasten kanssa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes keksimäsi tytön sanonut olevan alle kouluikäinen niin olisi ehkä jollekin tyhmimmälle palstailijalle mennä läpi.

0/5

Vierailija
2/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei nyt oikein mene läpi tai sitten kysymyksessä joku sairaus. 9 vuotias normaali lapsi ei pissaa housuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kuvauksesi perusteella kyse on varmaankin erityislapsesta.

Eli ei tee tahallaan, (toki saattaa), mutta lapselle pitäisi tai tietenkin olisi pitänyt jo vuosia sitten opettaa mikä on sallittua ja mikä ei.

Todella harmillista jos lasta ei saa kieltää. Kannattaa varmasti vakavasti puhua lapsen molemmille vanhemmille ja toivottavasti lapsella on tarvittavia tukitoimenpiteitä. Jos ei ole, niin pikaisesti lapsi kouluterkkarin kautta tutkimuksiin!

Vierailija
4/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin tietää onko muilla samoja ongelmia miesten/naisten entisenliiton lasten kanssa?" Omat lapsethan eivät koskaan pissaile housuun, konsa ovat kolme vuotta täyttäneet...

Vanhanliiton miehenä sanoisin, että  useimmilla ei ole. Älä syytä itseäsi. Se, että Pinja pissaa housuun, ei tarkoita, että vika olisi sinussa. Tai no... entä jos se kastelu onkin sinusta aiheutuva stressireaktio?

Vierailija
5/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt edes keksimäsi tytön sanonut olevan alle kouluikäinen niin olisi ehkä jollekin tyhmimmälle palstailijalle mennä läpi.

0/5

Täällä menee läpi kaikki. Kaikki.

Vierailija
6/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kyllä ne isommatkin osaa temppuilla varsinkin jos tuntevat jäävänsä toiseksi.

Vierailija
7/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Kyllä ne isommatkin osaa temppuilla varsinkin jos tuntevat jäävänsä toiseksi.

No se on hyvä että teitä helpolla höynäytettäviä hölmöjä riittää niin surkeatkin trollit voivat kokea joskus onnistumisen tunnetta.

Vierailija
8/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityislapsi? Ei ole normaalia, tarvii hoitoa/tukea, ellei jo saakin sitä.

Vierailija
9/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä meni väärin. Tyttö on oikeasti 19 ja ap on sille kateellinen koska se saa itse ostaa keskiolutta eikä suostu tuomaan aplle.

Vierailija
10/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitipuoliprovo, osa 97643800

Vierailija
11/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Ja mielestäni on mautonta tehdä erityislapsista pilan aiheita.