Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehen sisustusmaulle?

Vierailija
11.03.2013 |

Olemme asuneet yhdessä noin kolme vuotta. Koko ajan olen yrittänyt karsia miehen kamalasta sisustusmausta edes pahimpia juttuja, mutta hän ei suostu kompromisseihin. Eli meillä on karmea isoäidiltä (?) peritty lipasto eteisessä, olohuoneessa pari kamalaa taulua, päiväpeitteenä miehen ennen suhdettamme hankkima peite jne.

Olen yrittänyt vaivihkaa kantaa tavaraa varastoon ja sieltä roskiin. Ei onnistu, sillä mies kantaa tavarat takaisin ja jos joskus saan jotain ujutettua roskikseen, lähtee samantien joku minun muistoesineeni menemään. Järkipuhe ei auta, mies sanoo, että koska puolet asunnosta on hänen, saa hän päättää sisustuksestakin.

Mitä tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, itse olet ristisi valinnut.

Vierailija
2/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä muuta kuin jos puolet asunnosta on miehen, niin puoleen sisustuksesta mies sitten vaikuttaa. Päättäkää keskenänne miten sen jaatte. Onko joka huoneessa vähän molempien tahdon mukaista sisustusta vai sisutatteko huone kerrallaan. 

Myönnettäköön, että itse olen ihan tyytyväinen siihen, ettei meidän sisustushalut ihan hirveästi eroa. Tai ainakin löydetään yleensä kompromissi joka tyydyttää molempia. Voi olla, että mies ei innostuisi kaikista minun ideoistani mutta kun molempia tyydyttäviä ratkaisujakin löytyy, niin mennään niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on onneks niin pihi ettei se huonekaluja ja sisustustuotteita ostele. Koska minä maksan niin päätän millaista laitetaan.

Vierailija
4/6 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa ammattilainen sisustamaan...molemmat saatte valita yhden esineen per huone joka jää ja sisustajan tehtäväksi jää yhdistää ne tyylikkäästi...uusia kalusteita,verhoja mattoja ja tyynyjä avuksi käyttäen tietty.Jossain sisustusliikkeissä  palvelu on jopa ilmaista!

Vierailija
5/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan siihen perintölipastoon koske. Etkö osaa edes hävetä? Mietippä miltä tuntuisi jos mies hävittäsi jonkun äidiltäsi saamasi rakkaan huonekalun.

Vierailija
6/6 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se alkaisi heittämään sinun IKEA-romuasi roskiin? Tuskin sekään kovin kaunista on..

Mies