Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä toimii vapaa suhde! Kysymyksiä?

Vierailija
10.03.2019 |

Tiedän, että tämä elämäntapa ei kaikille sovi, mutta meillä suhteen avaaminen on ollut loistava ratkaisu!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä mielenkiintoista. Kukin tavallaan, ihmisethän haluavat elämältään eri asioita. Miksipä me tähän puututtaisiin, teidän suhde, lapset ja velka. Hyvä, että tykkäätte. Vastuullisina ihmisinä osaatte varmasti olla panematta sellaisia varattuja, joiden kummpanit eivät ole sopineet avoimesta suhteesta. Hyvää jatkoa sitten vaan!

Ajattelin vain, jos joku pohtii näitä asioita ja haluaa kysyä jotain:)

En ymmärrä miksi tämä nähdään ensisijaisesti "hirveänä panemisena joka puolella ja vietellään varsinkin varattuja ihmisiä" tyyliin. Miksi meillä olisi mitään tarvetta tehdä sellaista? Puolisosi on aivan turvassa meiltä:)

-ap

MENE SEKSIPALSTALLE!

Vierailija
22/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene seksipalstalle kertomaan pervouksistanne, normaaleita ei kiinnosta.

En tiedä, varmasti monikin "normaali" ihminen on miettinyt näitä asiota.

Tämä on voimavara, ei uhka suhteelle.

Joku tykkää nussia myös alaikäisiä, mutta sekään ei ole normaalia. Ps. Moni ei ole pohtinut näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä mielenkiintoista. Kukin tavallaan, ihmisethän haluavat elämältään eri asioita. Miksipä me tähän puututtaisiin, teidän suhde, lapset ja velka. Hyvä, että tykkäätte. Vastuullisina ihmisinä osaatte varmasti olla panematta sellaisia varattuja, joiden kummpanit eivät ole sopineet avoimesta suhteesta. Hyvää jatkoa sitten vaan!

Ajattelin vain, jos joku pohtii näitä asioita ja haluaa kysyä jotain:)

En ymmärrä miksi tämä nähdään ensisijaisesti "hirveänä panemisena joka puolella ja vietellään varsinkin varattuja ihmisiä" tyyliin. Miksi meillä olisi mitään tarvetta tehdä sellaista? Puolisosi on aivan turvassa meiltä:)

-ap

Minä näen teidät yhteen jumittuneena parina. Olette tottuneet toisiinne ja tylsyys oli tullut elämäänne. Nyt kun saatte tavata muita, olette saaneet mielenkiintoa taas elämäänne.

Eri.

Vierailija
24/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää. Lapset ovat varmasti ylpeitä vanhemmistaan.

Vierailija
25/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä miksi yllättävän moni kokee tämän näin uhkaavana?

Meillä on loistava suhde. Emme ole aivan nuoria enää, molemmilla kokemuksia myös näistä juuttuneista suhteista, siitä, kun arki iskee ja sieltä ei enää nousta, seksuaalisesta turhautumisesta.

Meillä toimii kaikki: perhe, luottamus, oma elämä, seksielämä, kaikki. Tämä ei vie pois mitään, vaan tuo vielä lisää positiivisuutta elämään.

-ap

Vierailija
26/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää. Lapset ovat varmasti ylpeitä vanhemmistaan.

En tiedä kuinka paljon sinä puhut omasta seksielämästäsi lapsille, mutta minä jätän sen puolen väliin:)

Vierailija
27/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin rakastunut mun mieheen kymmenenkin vuoden jälkeen etten edes pysty ihastumaan tai haluamaan muita. Haluan vain miestäni ja perhoset menee edelleen vatsassa kun hän koskee tai katsoo.

Seksielämä on parantunut vaan ja tällä hetkellä eletään taas uutta kuherruskuukautta.

Mieheni ei myöskään minua ikinä jakaisi kenenkään kanssa vaikka välillä fantasioi minusta jonkun toisen kanssa nauttimassa. Sen verran on mustasukkainen ja olisin minäkin jos olisi joku muu.

Suhteesta täytyy puuttua se jokin jos muut kiinnostaa. Itse kun näen vain mieheni ja mieheni näkee omien sanojensa mukaan vain minut niin en voi ymmärtää avointa suhdetta.

Itse en kyllä ihastu kovin herkästi muutenkaan ja minulla on ollut aiemmin paljon yhdenillanjuttuja ja vakkareita ilman tunteita mutta kun olen suhteessa niin olen siinä niin täysillä mukana etten muita näe.

Vierailija
28/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin rakastunut mun mieheen kymmenenkin vuoden jälkeen etten edes pysty ihastumaan tai haluamaan muita. Haluan vain miestäni ja perhoset menee edelleen vatsassa kun hän koskee tai katsoo.

Seksielämä on parantunut vaan ja tällä hetkellä eletään taas uutta kuherruskuukautta.

Mieheni ei myöskään minua ikinä jakaisi kenenkään kanssa vaikka välillä fantasioi minusta jonkun toisen kanssa nauttimassa. Sen verran on mustasukkainen ja olisin minäkin jos olisi joku muu.

Suhteesta täytyy puuttua se jokin jos muut kiinnostaa. Itse kun näen vain mieheni ja mieheni näkee omien sanojensa mukaan vain minut niin en voi ymmärtää avointa suhdetta.

Itse en kyllä ihastu kovin herkästi muutenkaan ja minulla on ollut aiemmin paljon yhdenillanjuttuja ja vakkareita ilman tunteita mutta kun olen suhteessa niin olen siinä niin täysillä mukana etten muita näe.

Minusta on oikeasti hienoa, että teidän suhde toimii ja olette selvästi löytäneet sopivan kumppanin! Teidän tapauksessa en edes suosittelisi tätä meidän vaihtoehtoamme.

Mutta miksi sinusta meidän suhteessa täytyy puuttua jokin? Olemme vain erilaisia. Tämä on lisämauste meidän parisuhteeseemme. Emme yritä korvata tällä suhteen puutoksia.

Kaikkea hyvää teille:)

-ap

Vierailija
29/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on loistava suhde. Emme ole aivan nuoria enää, molemmilla kokemuksia myös näistä juuttuneista suhteista, siitä, kun arki iskee ja sieltä ei enää nousta, seksuaalisesta turhautumisesta.

Meillä toimii kaikki: perhe, luottamus, oma elämä, seksielämä, kaikki. Tämä ei vie pois mitään, vaan tuo vielä lisää positiivisuutta elämään.

-ap

Vaikea uskoa, että teillä on loistava suhde. Teillä on loistava järjestely, joka täydentää kenties varsin ok suhdetta. Itselläni on 15 v kokemusta loistavasta suhteesta, jossa on toki ollut omat kriisinsä tuona aikana. Ihastumisia tai mielenkiintoa muita kohtaan on ollut eniten kun suhde ei ole ollut ihan parhaimmillaan/niin loistava. Kun suhde voi loistavasti niin ei käy mielen vieressäkään minkäänlaisten tarpeiden tyydyttäminen muualla, koska loistavassa suhteessa on kaikki.

Hyvä, että olette järjestelyyn tyytyväisiä. Isot riskithän tuossa on, ette ole järin vanha pari ja suhteenne koskettaa myös lapsia. Sinänsä hyvä, että puhutte ja sovitte asioista avoimesti (hehheh, mutta oikeasti). Paheksuntaa aloituksesi herättää sillä mitään täysin uudelaista ajattelua ja roheutta avoimet suhteet eivät ole vaan usein suurta itsepetosta. Tosin ihmiset haluavat suhteiltaan eri asioita, jotkut eivät edes haaveile niiden kestävän hautaan. Toivotan hyvää. 

Vierailija
30/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäisiä olette ja mistä löydät seksisiseuraa helpoiten?

Vierailija
31/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Vaikea uskoa, että teillä on loistava suhde. Teillä on loistava järjestely, joka täydentää kenties varsin ok suhdetta. Itselläni on 15 v kokemusta loistavasta suhteesta, jossa on toki ollut omat kriisinsä tuona aikana. Ihastumisia tai mielenkiintoa muita kohtaan on ollut eniten kun suhde ei ole ollut ihan parhaimmillaan/niin loistava. Kun suhde voi loistavasti niin ei käy mielen vieressäkään minkäänlaisten tarpeiden tyydyttäminen muualla, koska loistavassa suhteessa on kaikki.

Hyvä, että olette järjestelyyn tyytyväisiä. Isot riskithän tuossa on, ette ole järin vanha pari ja suhteenne koskettaa myös lapsia. Sinänsä hyvä, että puhutte ja sovitte asioista avoimesti (hehheh, mutta oikeasti). Paheksuntaa aloituksesi herättää sillä mitään täysin uudelaista ajattelua ja roheutta avoimet suhteet eivät ole vaan usein suurta itsepetosta. Tosin ihmiset haluavat suhteiltaan eri asioita, jotkut eivät edes haaveile niiden kestävän hautaan. Toivotan hyvää. 

Kummallakin pitkiä suhteita takana. Kun toisemme löysimme kaikki on ollut loistavaa.

Mutta ehkä yritän selittää asiaa vain vääränlaisille ihmisille. Yksiavoisuudesta voimansa saavat eivät voi varmasti koskaan ymmärtää miksi meille tämä avoin suhde on se loistavin vaihtoehto. Ja taas toisinpäin.

Lähinnä ajattelin, että voisin olla avuksi, jos joku toinen miettii samoja asioita.

Kaikkea hyvää sinulle!

-ap

Vierailija
32/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikäisiä olette ja mistä löydät seksisiseuraa helpoiten?

Olemme yli 4-kymppisiä.

Minä olen löytänyt ulkopuolisen kumppanin tosiaan firman pikkujouluista sekä Pride tapahtumasta. Olen itse bi-seksuaali.

Mies on löytänyt seuraa baarista, työmatkalla myös tutustunut yhteen vakiseuralaiseen.

Emme varsinaisesti juoksentele etsimässä seksiseuraa. Jos joku "wow" efektin herättävä ihminen tulee sopivassa tilanteessa vastaan, silloin vasta itse lähden mukaan.

Vierailija
33/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kummallakin pitkiä suhteita takana. Kun toisemme löysimme kaikki on ollut loistavaa.

Mutta ehkä yritän selittää asiaa vain vääränlaisille ihmisille. Yksiavoisuudesta voimansa saavat eivät voi varmasti koskaan ymmärtää miksi meille tämä avoin suhde on se loistavin vaihtoehto. Ja taas toisinpäin.

Lähinnä ajattelin, että voisin olla avuksi, jos joku toinen miettii samoja asioita.

Kaikkea hyvää sinulle!

-ap

Niinhän se varmasti on ja hyvä, että teillä on lähtenyt toimimaan kuitenkin. En tosiaan voi samaistua. Aivan samanlaista tunteiden paloa avoimessa suhteessa onnellisilla ihmisillä ei voi olla, erilaista paloa sitten, varsinkin kun näyttää toistaiseksi toimivan - jopa hyvin. Hyvä, että olette löytäneet toisenne, siinä olette erittäin onnekkaita. Ja pahoittelut ankarasta sävystä, itselläni aiheen ajattelukin herättää pahoinvointia. Teillä täytyy olla täysin eri aivokemiat.

Vierailija
34/35 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on oikeasti hienoa, että teidän suhde toimii ja olette selvästi löytäneet sopivan kumppanin! Teidän tapauksessa en edes suosittelisi tätä meidän vaihtoehtoamme.

Mutta miksi sinusta meidän suhteessa täytyy puuttua jokin? Olemme vain erilaisia. Tämä on lisämauste meidän parisuhteeseemme. Emme yritä korvata tällä suhteen puutoksia.

Kaikkea hyvää teille:)

-ap

En tiedä miksi noin ajattelin?

Ehkä oman tilanteen pohjalta. Toki voisin itsekin elää tuollaisessa suhteessa mutta silloin en tuntisi niin syvästi rakkautta ja himoa miestäni kohtaan. Voisin siis ajatella tuota vaihtoehtoa jos suhde olisi arkistunut ja jotain puuttuisi.

Minulla on ollut yksi pidempi tapailusuhde jossa olin myös ihastunutkin ja ehkä muutakin mutta suhde pysyi s-suhteena vaikka aikaa vietettiin muutenkin yhdessä. Ainakin minulla oli muitakin hoitoja siinä ja luulen että hänelläkin oli. Ainakin joskus yritti tehdä minua mustasukkaiseksi muttei onnistunut.

Hänen kanssaan siis olisi toiminut tuollainen avoin suhde ainakin minun puolelta. Viihdyttiin toistemme seurassa, seksi oli hyvää ja molempia tyydyttävää sekä tunteitakin oli. Silti puuttui se jokin joka löytyy minulta ja mieheltäni.

Mekään ei olla enää niin nuoria, minä 37-vuotta ja mies 47-vuotta.

Vierailija
35/35 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Millaiset säännöt olette laatineet?

Monta seksikumppania saa olla esim kuukauteen?

Varmasti löytää hyviä ja huonoja kokemuksia, tahdotko kertoa parhaimmasta ja huonoimmastasi? :D

Meillä perus että kondomia käytettävä jne.

Kauan aikaa emme ole vielä tätä vapaasuhdetta harjoittaneet mutta mukava olisi kokeneemmalta kysyä.

Todella jännittävä ja kiinnostava aihe!

En ymmärrä miksi ihmisten pitää olla kommentoimassa negativisesti aina tälläisiin keskusteluihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan